X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Typing of the dead:)


Svar
AsseAsseSkrevet 25/11-03 17:31 
Hejsa, jeg regner med at få en DC her i morgen, og så har jeg længe haft kig på TotD, men ikke haft nogen DC. Det har jeg nu, og så skal jeg selvfølgelig have spillet. Men, findes det ikke i PAL? Jeg har kigget i samler, og folk har kun US versioner, og det må der da næsten være en grund til..?

Så altså, findes det i PAL?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/11-03 18:18 
Ikke så vidt jeg ved, nej... Men så er det jo bare om at skaffe en DC-IE eller en DC-X :D
NaieraNaieraSkrevet 25/11-03 18:43 
Det findes ikke på PAL, men til gengæld kan det købes splinternyt, og inklusiv forsendelse, til omkring 100,- på eBay.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 25/11-03 19:54 
Spillet fåes også i en PC version.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
flottenheimerflottenheimerSkrevet 25/11-03 21:18 
Men du skal selvfølgelig købe DC versionen :-)

Derudover SKAL du have et tastetur til din DC. Spillet virker ikke uden. Overstock har dem vist ret billigt - og køb to når du nu er igang. 2 player TTOTD er en af DCens absolut bedste spiloplevelser.
Happy typing.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
The DaneThe DaneSkrevet 25/11-03 21:37 
Ja, og så er det ligefrem lærerigt som spil.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
AsseAsseSkrevet 25/11-03 21:38 
Jeg har allerede planer om at købe 2 keyboards, men jeg ville bare vide om det var nødvendigt at anskaffe en boot disc for at kunne spille det. Jeg ville helst have PAL hvis det var muligt.

Nogen der ved hvor jeg køber en boot disc? Det behøver ikke være med koder og sådan noget (som Action Replay), bare billigst mulige boot til at spille NTSC spil:)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/11-03 21:39, rettet 25/11-03 21:40 
Jeg købte min DC-IE hos Lik Sang... Tror de tager en 100-las for den?

I med den, vent 10 sek, og så i med dit JAP/US spil. Nemmere bliver det ikke :)

EDIT: Nå... Ser lige at de er løbet tør for dem. Men hvis det ikke haster, så hold øje med deres side. Med lidt held får de dem snart igen
AsseAsseSkrevet 25/11-03 21:40 
Ok, er de 100 inkls. porto told og moms? Eller kommer det oveni? For så er det jo ikke så billigt mere..;)
NaieraNaieraSkrevet 25/11-03 21:55 
En DC-X er ligeså god, hvis ikke bedre, og de kan skaffes til en 100-150 kr.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AsseAsseSkrevet 25/11-03 21:59 
Ok, jeg ser på det, takker for hjælpen indtil videre :)
AsseAsseSkrevet 26/11-03 23:28 
Er der nogen der kan fortælle mig hvor meget porto er fra USA (canada)? Jeg havde kig på dette:

The typing of the Dead
AsseAsseSkrevet 26/11-03 23:35, rettet 26/11-03 23:35 
Nå jeg bliver nødt til at se dyner, men hvis nogen har lyst så kan i jo købe det, og være 99% sikker på at jeg vil købe det af jer senere:)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/11-03 07:08, rettet 27/11-03 07:09 
Det er meget forskelligt hvad folk tager i fragt. Hvis man bare sender en almindelig cd i en almindelig jiffybag, koster det vistnok ikke mere end $4.50... På trods af det, er der altid nogen der vil forsøge at tage over det tredobbelte for det, uanset hvad man siger. Det er sandt nok at der også skal betales for pakningen, og i nogle tilfælde Paypals gebyrer, men alligevel.. Så dyrt er det ikke :)

Læg i øvrigt mærke til at ham du linker til kun vil sende spillet indenfor USAs grænser. Jeg har dog ikke én gang oplevet at der var en der ikke ville sende til Danmark, hvis jeg spurgte. Men det er nok en god idé at spørge først, for at undgå problemer :)
AsseAsseSkrevet 27/11-03 13:52 
Det kiggede jeg også på, men regnede med at folk gerne ville sende til danmark, da der jo står ved de fleste at køber betaler al porto.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig