X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S:Bærbar pc


Svar
KakarotKakarotSkrevet 24/11-03 21:37, rettet 24/11-03 21:39 
Sælges da jeg ska ha en ny.

Amitech Freenote 4500, 1Ghz, 128Mb ram, 20GB HD, 32MB Sis
630 shared grafik, 14,1 TFT, DVD-drev, ekstern brænder,
56k modem, 10/100 Netkort, Windows XP Home DK, 2 års luksusforsikring.


Kom med et bud..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
tastasSkrevet 24/11-03 21:48 
Hvad havde du forstillet dig for den? (ca)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KakarotKakarotSkrevet 24/11-03 21:52 
hmmm.. ved ik rigtig hvad ville være en fair pris?
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
tastasSkrevet 24/11-03 22:03, rettet 24/11-03 22:03 
Jeg ved sørme ikke rigtig hvad der ville være fair, men jeg ved hvad en ny som ca. er tilsvarende koster ;)

Lige et par spørgsmål:
- Hvor gammel er den
- Hvor lang tid køre den ca. på batteriet ved alm. tekst behandling
- "Larmer" den meget (Skal helst kunne have den kørende i skolen)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RafRafSkrevet 24/11-03 22:03 
Du er ikke interesseret i bytte?
Jeg har ellers mange ting jeg vil af med:)
Skriv bare en besked for at høre nærmere...

Ellers så vil jeg give en pris på 1400kr
KakarotKakarotSkrevet 24/11-03 22:12, rettet 24/11-03 22:13 
Den er ca 1 år gammel.. Der er 2 års luksusforsikring tilbage på den endnu.
Jeg vil tror at den kan kører ca 3-4 timer, men ved det ik rigtig.
Ja, den "larmer" lidt..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
RaGeRaGeSkrevet 25/11-03 01:08 
Hvor meget havde du tænkt på den skulle koste? Går udfra, at de 1400 kr. fra Raf er alt for lidt?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
tastasSkrevet 25/11-03 07:51 
Lige et andet spørgsmål - hvor er den købt (Er det ikke Merlin/Expert som køre amitech).
Kunne være lidt relevant for mig - går ud fra at Luksusforsikringen gælder i kædens butikker, og jeg har Merlin og Expert forretninger i Herning ^^
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KakarotKakarotSkrevet 25/11-03 12:26 
RaGe: kom med et bud :) ja, 1400kr er nu alt for lidt..

tas: Den er fra Merlin, så det sku jo ikke være noget problem.
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
KakarotKakarotSkrevet 25/11-03 12:33 
Har lige fået et bud på 4300...
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
tastasSkrevet 25/11-03 13:24 
Jeg skal lige undersøge finanserne og vender sikkert tilbage med et bud i aften.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KakarotKakarotSkrevet 25/11-03 13:25 
ok :)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
KakarotKakarotSkrevet 26/11-03 17:24 
SLOGT..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig