X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt spil.... Hvilket? (i tvivl)


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 24/11-03 16:53 
Her om ikke så længe beslutter jeg mig jo nok for at købe et nyt spil.. men hvilket? Der er lige udkommet en del spil som jeg syntes virker ret fede, men jeg kan ikke lige beslutte mig. Jeg nævner lige spillene, og så vil det være fedt hvis i vil komme med jeres meninger, og hvorfor i ville vælge det ene frem for det andet.

Jeg har nok mest lyst til det spil med mange single-player timer i, det må helst gerne vare mere end en weekend.

Mine muligheder:

Need for speed: Underground
the fast and the furious på spil, hvad mere kan man sige? mulighederne for at bygge på sine biler skulle være uendelig, og det hitter stort hos mig, customisaiton :-) yeahh!!!

Beyond Good & Evil
zelda agtigt spil, ligesom alle de andre, og de er jo fede :-) Frygter for længden og replayabilitien

Prince of Persia: The Sands of Time
Det ser bare for lækkert ud, men jeg frygter lidt for længden af det, og replayabilitien

Metal Arms: Glitch in the System
billederne og filmene jeg har set minder mig meget om "jet force gemini" hvilket var et af mine store favoriter på N64'eren. igen, frygter for længden.

True Crime: Streets of L.A.
Har lige fået øje på det her spil. hvad der tiltaler mig er de uendelige muligheder, man kan gøre lige hvad man vil, og der er konsekvenser :-) Og det med at ham man spiller med bliver bedre hele tiden ved hjælp af nye skills, bliver bedre til at køre, lærer nye kamptekniker osv, tiltaler mig meget. alle de muligheder man har tiltaler mig bare :-) Igen, frygter for længden og replayabilitien...

Gladius: Det er et gladiator-spil hvad skal jeg sige... uendelige muligheder for at costumise sine characters, masser af våben, magi, summoning, transformations. Ja det er turn-based men det gør overhovedet ikke noget (er "heroes of might and magic" fan).

Det var det.. det var alligevel halvmange spil... kan i forstå at jeg er i tvivl :-)

I behøver ikke at nævne "viewtifull joe" eller "f-zero" dem har jeg andre planer med :-)
For The Love Of The Game
FourDFourDSkrevet 24/11-03 17:28 
UUHHH! den var svær..
Prince of persia, kunne jeg godt forestille mig var godt, men ligesom dig, frygter jeg også længden.

ville fraråde need for speed underground, da sådan nogle bil spil er for kedelige i længden.

Det lyder da som om at gladius ville være oplagt (men dog kun for dig, for personligt syntes jeg det ser lidt små kedeligt ud
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 24/11-03 17:32 
Hvis du vil have et spil med masser af kød på skal du selvfølgelig vælge Gladius. Arx Fatalis er også lige udkommet til Xbox og skulle være et meget vellykket RPG.

Ud af de andre spil ville jeg personligt gå efter Prince of Persia først og fremmest, om end Beyond.. og Metal Arms også ser meget fede ud. Men siden du er så bekymret for spillængden, lyder det til, at du skulle sigte efter et RPG.
(...)
KalicolaKalicolaSkrevet 24/11-03 17:44 
Ja, jeg hælder nok mest til rpg's, og gladius ville jo være oplagt, bare synd der er så mange andre fede titler derude... Ja BG&E, forsvinder jo lidt i skygge af POP. Valget står jo nok mellem gladius og true crime, og POP.

kom med nogle flere meninger, det er godt :-) Help me make up my mind
For The Love Of The Game
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/11-03 17:57 
darknon - Jeg har ikke en cube... Men jeg ved ikke rigtig.

For mig ville den stå imellem Beyond good and evil og Prince of persia!

Jeg tror beyond good and evil er et længere spil, men POP i højere kvalitet - Jeg ved ikke selv hvilken en jeg skal tage...... Men jeg ville vælge en af disse to....

Nok mest til POP hvis jeg skulle vælge... Så kan vi få at se om Okottas "Bedre end HaalO" meninger virkelig er;)
Well crucify the insincere tonight...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 24/11-03 21:16 
pop er det ikke først ude næste år pga sonys aftale om at have det eksklusivt i dette år
Mortal Kombat the mother of all fighting games
OmenOmenSkrevet 24/11-03 22:50 
Gladius er middelmådigt på en god dag, hvor i mod POP er vidunderligt.
Jeg ved ikke til hvilken slags RPG's du normalt er til, men Gladius skuffede mig personligt meget, og bliver kun kedeligere jo mere du spiller det.
Vote Ficus!
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-03 12:00 
Omen, that hurts man.. Jeg har glædet mig til det spil lige siden jeg først hørte om det. Hmm.. så dårligt kan det formodentligt ikke være. Måske er det bare et af de spil som man skal sætte sig ind i, og give sig god tid til, så kommer beløningerne.

Der er ingen af jer som nævner true crime eller NFS: underground.. hvorfor ikke? er der ingen som har prøvet dem?
For The Love Of The Game
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 25/11-03 12:21 
måske fordi true crime allerede bliver diskuteret her:

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=6098

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig