X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videogame setup


Svar
AmbyAmbySkrevet 19/03-03 17:50 
Ja, så kom jeg endelig online igen(Defekt kabelmodem), og det skal da fejres med en gammel kending af en tråd.

Hvordan har folk stillet deres ting op ?

Min opstilling :
*Se Link*

Spil/DVD'er der står i "Entertainment Unit" er de seneste, så behøver jeg ikke gå ret langt for at finde dem. :)
Både VHS reolen og Entertainment Unit er lavet speciel til udstyret, så vis I undrer jeg over hvordan det kan passe så godt, er det derfor.

BTW, Den brændte cd der var i min Dreamcast, da den blev fundet frem til KT5, var Drxlax, som jeg så satte i til Fotosessionen.

Now you saw mine, show my yours !

My Units
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
quadquadSkrevet 19/03-03 17:56 
Gaaaaah VHS-film 2tm!
PlaykidPlaykidSkrevet 19/03-03 18:03 
Her er mit nyeste:

Playkids konsolsetup
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 07/04-03 22:30 
Pga. opbygning af ny hjemmeside, besluttede jeg mig for at tage nogle nye billeder af mine konsoller.
Siden er sikkert tung at loade og visse billeder er i udu, pga. TC uploadning;P
Bemærk venligst min mountain bike (den røde), den synes jeg lige jeg ville vise frem:D

Og nej Naiera, der er ikke nogen grim Compaq bomputer med på billederne dengang. Den solgte jeg nemlig for en stor slat penge;)

Nye Screenies
Spiller nu: Halo 3
TLTLSkrevet 10/04-03 11:59, rettet 10/04-03 12:04 
Jeg har ikke nogle opdaterede billeder, og da jeg lige er flyttet, er de billeder jeg har, forældet.

Af en eller anden grund kan jeg heller ikke lave om på min hjemmeside alligevel. SOL har f**ked up et sted. Jeg har skervet til dem flere gange, uden resultat.

EDIT: Men her er mit gamle setup. Jeg har imidlertid fået en ny reciever. Og nej, jeg bruger ikke Composite når jeg ser DVD. Jeg bruger SCART (RGB).

Min PSX, er gået i arv til min lillebror. Og jeg har købt en PS2 istædet for.

Mit gamle setup
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/04-03 12:13 
PS2 playkid >
Pga. opbygning af ny hjemmeside, besluttede jeg mig for at tage nogle nye billeder af mine konsoller.
Siden er sikkert tung at loade og visse billeder er i udu, pga. TC uploadning;P
Bemærk venligst min mountain bike (den røde), den synes jeg lige jeg ville vise frem:D

Og nej Naiera, der er ikke nogen grim Compaq bomputer med på billederne dengang. Den solgte jeg nemlig for en stor slat penge;)

Er jeg den eneste der ikke kan finde din PS2?
Home is where the hardware is..
KTCKTCSkrevet 10/04-03 12:27 
Han har ingen PS2. Den solgte han for et stykke tid siden, men navnet har han beholdt.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
APHAPHSkrevet 10/04-03 12:36 
hvorfor har han så ikke solgt spillene til den?:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 10/04-03 13:35 
Måske fordi man regner med at få købt sig en PS2 igen ingen længe:)
Spiller nu: Halo 3
APHAPHSkrevet 10/04-03 13:39 
men du har ikke nogle ps2 spil der er hver at gemme på;)...jo måske gt3
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 10/04-03 13:42 
Jo da, Ace Combat og MGS2;)
GT3 er godt, men det er jo plantinium.
Men jeg modtager da gerne almisser:)
Spiller nu: Halo 3
majjohamajjohaSkrevet 10/04-03 15:19 
Nårh jeg (hvis jeg) For et Digital kamera søger jeg for at mit setup også kommer
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/04-03 15:36 
PS2 playkid >
Bemærk venligst min mountain bike (den røde), den synes jeg lige jeg ville vise frem:D

Tænk, jeg sad og kiggede efter "konsol-mods" på din bike. Måske en custom Xbox bagskærm eller noget.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 10/04-03 16:03 
Hehe, dog ikke;)

Jeg synes bare at når jeg nu har fået fat i et dig-cam, så kunne jeg lige så godt tage et billede af min cykel og vise den frem:)
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-03 17:04, rettet 10/04-03 17:05 
PS2 Playkid:
Jeg så dit billede, og så hvor tæt din DC står på din video.
Du bliver sq nødt til at sætte den ned på gulvet når du spiller ellers brænder den sammen, da videoen dækker for køleren.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/04-03 17:08 
Mener der er en del der har fortalt ham det.... ;D men sidst skrev han han også sætter den konsol han spiller på ned på gulvet ;-) Såå... det..
Sælg mig en Xbox =)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-03 17:10 
Nå... så er jeg rolig ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/04-03 17:47 
Ned på gulvtæppet?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PlaykidPlaykidSkrevet 10/04-03 22:15 
Ja, ned på gulvtæppet.
Men det er sjældent jeg bruger den da jeg ikke har nogen interessante spil til den som har en lidt holdbarhed.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig