X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbow Six + Top Spin = Dårlige?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 23/11-03 13:40 
Jeg har lagt mærke til, at flere er begyndt at sælge deres Rainbow Six 3 og Top Spin ret hurtigt, på det sidste.

Bliver spillene dårlige / kedelige meget hurtigt, eller hvad?

Er det Live oplevelsen som får folk til at skille sig af med spillene, pga. lag eller noget?

Jeg er nysgerrig, fordi jeg gider ikke købe en Xbox, hvis f.eks Rainbox Six 3 er noget lort.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
TKTKSkrevet 23/11-03 14:09 
Okotta >

Jeg er nysgerrig, fordi jeg gider ikke købe en Xbox, hvis f.eks Rainbox Six 3 er noget lort.


øøhm nu findes der andre spil end lige rainbow six, du vil vel ikke købe en xbox bare for at spille et spil...?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 23/11-03 14:11 
Det tænke jeg også over, men det okatta mener, er det må være noget lort, siden man sælger det.. derfor.

;)
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
TKTKSkrevet 23/11-03 14:13 
nå ja ok... klart nok ;-)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/11-03 14:14 
Raven Shield til PC er stadig den bedste...
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PoulPoulSkrevet 23/11-03 14:15, rettet 23/11-03 14:17 
Som jeg har skrevet i en anden tråd, så har mine oplevelser med Top Spin via XBL været meget forskellige, men jeg garantere dig at jeg ikke skiller mig af med dette spil før en evt. 2'er kommer eller hvis en anden tennistitel skulle overgå Top Spin, hvilket jeg dog tvivler meget på. Singleplayer delen er god og Multiplayer holder hele vejen igennem.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 23/11-03 14:17 
Poul->

er snart med dig :)
du har da Live? right
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
PoulPoulSkrevet 23/11-03 14:20 
Jo jo, jeg har skam Live. Har du fået Top Spin eller går du og venter på det?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 23/11-03 14:23 
på mandag blir det sendt til mig
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
APHAPHSkrevet 23/11-03 16:38 
Top spin er et rigtigt godt spil, dog kan det godt blive trivielt i singleplayer, da sværhedsgraden ikke er synderlig høj og dermed vinder man de fleste kampe 3-0 3-0 uden de store problemer. Multiplayer er til gengæld rigtigt godt, dog fungere online delen ikke helt perfekt. Jeg har ihvertfald endnu ikke spillet et spil, hvor det var muligt at time risk shots ordenligt pga lag.

Rainbow six 3 er godt, MEGET godt, både i singleplayer og online. Spillets missioner er meget stemningsfulde og godt opbygget og sværhedsgraden er i top, så spillet har meget lang levetid.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 23/11-03 17:36, rettet 23/11-03 17:39 
Okotta >
Jeg har lagt mærke til, at flere er begyndt at sælge deres Rainbow Six 3 og Top Spin ret hurtigt, på det sidste.

Bliver spillene dårlige / kedelige meget hurtigt, eller hvad?

Er det Live oplevelsen som får folk til at skille sig af med spillene, pga. lag eller noget?

Jeg er nysgerrig, fordi jeg gider ikke købe en Xbox, hvis f.eks Rainbox Six 3 er noget lort.


Top spin = lag er alt ødelæggende i dette spil, så det burde faktisk kun spilles offline.

Rainbow Six 3: Det hakker for vildt online, så det duer heller ikke indtil videre på XBL.

Jeg regner med, at folk simpelthen er skuffet over XBL oplevelsen? - ellers er det nok bare Juventus Champ der sælger alle sine spil igen ;)

Jeg vil råde dig til Okotta, at køber Amped, PGR2 eller Crimson Skies, hvis du vil have nogle ordentlige XBL titler. De 3 spil er for det meste = zero lag!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PoulPoulSkrevet 23/11-03 18:16 
Det store problem med Top Spin og lag, er helt klart risk shotsene, som kan være umulige at lave, men jeg mener bestemt ikke dette ødelægger spillet online. Jeg har spillet flere gode kampe, hvor hverken jeg eller min modstander har brugt risk shots. Hvis man ikke kan leve med dette, så er spillet stadigt helt suverænt i offline multiplayer. Man bør efter min mening ikke fjerne denne titel fra sin "ønskeliste" på grund af XBL oplevelsen.
MajorPMajorPSkrevet 23/11-03 18:24 
RaGe->

PGR 2 er ALTID uden lag :)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 23/11-03 18:31 
PGR ska jeg også have..men Counter-Strike kommer i første række

...Sorry :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SolaegSolaegSkrevet 23/11-03 18:31 
RaGe -> Øhh, kan du ikke lade vær med at konkludere, at Rainbow Six 3 ikke kører godt over Live. Jeg har indtil videre næsten kun brugt tid på SP, som er en kanongod oplevelse, men de gange, som jeg har spillet online, kørte det perfekt. Desuden kan man jo bare vælge en af de dedikerede servere fra Ubisoft eller Microsoft.
APHAPHSkrevet 23/11-03 18:54, rettet 23/11-03 19:29 
MajorP >
RaGe->

PGR 2 er ALTID uden lag :)

Har læst på Bizzarre´s forum at det nogle gange ser ud til at folk tyvstarter, altså folk forlader deres start plads lidt før nedtællingen når 0, hvilket tyder på lag. Er det noget du har oplevet?

(Prøver lige af finde topicet)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/11-03 23:05 
Vil give mit syn på det! Skrabede nogen penge sammen og gik ned med GR: Island Thunder og Freedom Fighters(crap) - Og købte både Top Spin og RS3!

For at være ærlig har jeg slet ikke spillet live i nogen af dem!

Top Spin er det dybeste og fedeste sportsspil jeg har prøvet! Jeg kan ikke engang lide tennis... Jeg er ikke god til det.... Men... Det er sjovere end alle de NBA og FIFA spil jeg har spillet før i tiden! Det har en dyb single player. Jeg kan godt lide at man for skills jo længere man kommer. Og de muligheder og detaljer man har på sin person! Jeg synes Top Spin der for fedt ud!

Og RS3! Jeg vil lige sige at det IKKE er det samme som Raven Shield! De har vær deres svagheder og styrker! Raven Shield har bedre character models og andre ting med rette hardware, men RS3 har en helt anden engine og er bygget op med sin egen historie etc... Det eneste de har til fælles er nogen wall textures og et par baner.... Våbendesignet minder også om hinanden pga af realismen også er der kommet grenade launchers etc.... Det eneste jeg ved er bare at Rainbow Six 3 fungere perfekt på Live. JAAA hvis man finder en god server! De der 4 vs 4 eller 6 vs 6 er rigtig gode i RS3 imo.. Godt spil!

To gode spil her! Det er nu vi begynder at se Live få sine egne titels og ikke ports! Jeg har hørt så meget godt om PGR2 og Crimson Skies også!

Det største problem er dog stadig - Irriterende møgunger med deres små headsets^_^ .... Forhåbenligt holder de sig nok allesammen til CS... Også kan vi andre måske slippe:)

Men Amped 2 tror jeg også er rigtig fedt:)
Well crucify the insincere tonight...
RaGeRaGeSkrevet 23/11-03 23:59, rettet 24/11-03 00:00 
Griberg >
RaGe -> Øhh, kan du ikke lade vær med at konkludere, at Rainbow Six 3 ikke kører godt over Live. Jeg har indtil videre næsten kun brugt tid på SP, som er en kanongod oplevelse, men de gange, som jeg har spillet online, kørte det perfekt. Desuden kan man jo bare vælge en af de dedikerede servere fra Ubisoft eller Microsoft.

Endnu en XBL ekstremist?... Spillet hakker over XBL basta! Du har sikkert også spillet på din egen server så?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaturinoXSaturinoXSkrevet 24/11-03 00:34 
Griberg >
RaGe -> Øhh, kan du ikke lade vær med at konkludere, at Rainbow Six 3 ikke kører godt over Live. Jeg har indtil videre næsten kun brugt tid på SP, som er en kanongod oplevelse, men de gange, som jeg har spillet online, kørte det perfekt. Desuden kan man jo bare vælge en af de dedikerede servere fra Ubisoft eller Microsoft.

Du spiller aldrig online, selvom man inviter dig, og JA, jeg sælger mit Rainbow six 3. af samme grund på grund af lagg..

og det kan man ikk komme uden om, der er generelt Lagg problemer i xbl spil. dog ikke i få af dem, men langt største delen er lagg.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
MadsMadsSkrevet 24/11-03 00:40, rettet 24/11-03 00:41 
Den tråd her får mig da til at stille et par spørgsmål...

For det første er jeg egentlig ikke specielt interesseret i Live, den form for online spil tiltaler mig simpelthen bare ikke.

For det andet, når nogle af Xboxens helt store titler virkelig satser på den form for spil, og dét så ingen gang fungerer ordentligt, hvad er der så at komme efter?

Kunne man ikke ligeså godt spille online med en PC ordentligt(!), og så købe en >rigtig< konsol, hvis det er den type offline oplevelser man er interesseret i?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SaturinoXSaturinoXSkrevet 24/11-03 00:52 
købte en xbox, for online skyld. sq ikk for dens offline del, den har ikk rigtig noget at komme efter OFFLINE, som en PS2 har. sys jeg.


men når HALO 2 kommer, så skifter jeg nok mening ;)

100% på det bli'r en ren glæde som simpelhen ikk kan kritiseres...ONLINE altså. :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/11-03 09:35, rettet 24/11-03 09:40 
mine to cents om nogle af de nye XBL titler.

Rainbow Six:
Online er det en fed oplevelse, meget i stil med Counter Strike.
Til gengæld er frameraten elendig. Det er muligt, at det kører bedre på de dedikerede servere, men det synes jeg ikke er nogen undskyldning.

Offline indeholder det mange gode elementer, desværre er AI'en ret dårlig, og i det hele taget er spillet alt for lineært og scriptet.

PGR2:
Man kan SAGTENS opleve at der er en enkelt gut, der springer rundt på vejen i PGR2 - det må være lag - men spiller man mod englændere, tyskere, hollændere osv, er der stort set aldrig problemer.

Amped2:
Fedt spil, nemmere end 1'eren, bedre figurer osv.
Over Live virker det dog lidt tamt - det er sjovt at spille, og snakke med andre, men det er ca også det eneste man rigtigt gør, der er ikke noget særligt konkurrence element i.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ThediazThediazSkrevet 24/11-03 10:17, rettet 24/11-03 10:20 
Topspin=dårlig?

Hmm nej det vil jeg nu ikke sige, det spil er helt sikkert det bedste tennisspil nogensinde. Selve styringen er bare genial, og for ikke at tale om grafikken. Live oglevelsen hmm jo der kan forekomme lag. Men det er helt sikkert bedst offline, 3 andre venner, og en masse bajere.
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
SolaegSolaegSkrevet 24/11-03 14:33 
SaturinoX -> Læs min besked igen!

RaGe -> Nope, jeg skulle jo nødig lave en server med lag, når jeg kun har 64 i upload ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig