X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Noob behøver hjælp


Svar
JloweJloweSkrevet 22/11-03 20:25 
Nu bliver I sgu' nød til at hjælpe mig. Dette emne har været oppe før - men de gamle emner har ikke hjulpet mig videre.
Jeg har 2 mnd. gratis live, en xbox, spil og ADSL - men derudover er jeg på den. Jeg er helt med på det med kreditkort osv. mht. live. Men jeg kan ikke finde ud at forbinde min xbox med min ADSL (TDC bredbånd). Jeg er ekstremt uteknisk.
Jeg har 2 bokse - en meget stor i mærket Siemens og en lille også i Siemens (router og modem?). Jeg kan forstå jeg skal trække et kabel fra routeren (den store?) til netværkstikket i xboxen. Hvilket kabel skal det være, har købt et RJ45 kabel i Fona - virkede ikke overhovedet (farvel til de penge). Skal PC'eren være tændt imens? må jeg være på nettet imens? Har tjekket både xbox-live.dk - xbox.com og deres live brochure - men jeg bliver bare mere forvirret.

Pinligt, pinligt - men er der nogen der kan skære det lidt ud i pap?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
enfenenfenSkrevet 22/11-03 20:55, rettet 22/11-03 20:57 
Læs denne tråd igennem og se efter mine svar. Du burde være på Xbox Live i løbet af kort tid :)

Håber du kan bruge det til noget.

Xbox live + netværk opsætning
What is the Matrix?
JloweJloweSkrevet 22/11-03 22:59 
Har læst det igennem.
Men jeg vil gerne være connected til Live og internet samtidig. Skal jeg bare connecte et RJ45 kabel med routeren (udgang?)til xboxen, eller skal jeg bruge et andet kabel.
Jeg er som sagt, meget grøn i alt mht. kabler o.l.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
SolaegSolaegSkrevet 22/11-03 23:58 
Jlowe >
Men jeg vil gerne være connected til Live og internet samtidig.

Det giver nok også den bedse spiloplevelse over Live, når det kommer til stykket ;-)

Ej, du skal bare lige huske, at når du køre gennem routeren skal kablerne ikke være krydsede, hvor de skal være krydsede, når du kører direkte mellem komponenterne.

Men det lyder da som det rigtige, sådan som du vil opsætte det så bare prøv dig frem! Held og lykke :-)
Markovich dkMarkovich dkSkrevet 07/12-03 07:18 
Jeg har det samme som dig og jeg brugte bare et xbox link kabel (virkede for mig)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig