X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NFS: Underground


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 22/11-03 15:09 
Jeg har lige opdaget det her spil. Jeg har aldrig brudt mig om de tidligere need for speed spil. Men det her ser ud til at være en del anderledes.

Jeg har læst flere steder at det lige så godt kunne hedde "the fast and the furious", og det tiltaler mig helt vildt. Jeg har set traileren og det ser for svedigt ud, lugter langt væk af benzin og brændt gummi.

Nu har jeg selv gamecube, så det kniber jo lidt med bilspil, hvor bilerne er i centrum og hvor man kan få lov til at upgrade, og forbedre sin bil (ala GT). Og i NFS:U skuller der gerne være en enorm mængde upgrades og costum dele til sin bil (endda dejligt neonlys under bilen)...

Jeg har altid været stor fan af burnout spillene. Og det ser ud til at NFS:U har alt det med, som mangler i burnout spillene (bortset fra de fede crashes)....

har i andre hørt om det? hvad er jeres holdning til spillet? hvorfor vil i gerne købe det? hvorfor vil i ikke?

-Darknon
For The Love Of The Game
AsseAsseSkrevet 22/11-03 15:14 
Det lyder jo lidt tiltalende efter dine udsagn, men indtil videre har jeg ikke planer om at købe det da jeg, ligesom dig selv, aldrig har brudt mig NFS spillene.

Men det kunne være jeg skulle se nærmere på det:)
CalleCalleSkrevet 22/11-03 15:15 
Jeg tror osse jeg skal have det. Jeg skal nok have det fordi at det ligner burnout og så er dert stadig noget need for speed over det. Jeg håber ikke det skuffer ligesom hot pursuit 2.
MrCaseMrCaseSkrevet 22/11-03 15:17, rettet 22/11-03 15:17 
Det indtryk jeg har fået af NFS:U er at det lidt er The Fast and the Furious som spil...

Flot og hurtigt, men simpelt og uinspireret...
Have you considered sucking less?
KalicolaKalicolaSkrevet 22/11-03 17:55 
Hvad jeg syntes er tiltalende ved NFS:U er stilen, alt for lækker fast and furious stil. Og man skulle kunne lave en million forskellige costum cars. Man bygger simpelthen bare oven på sin bil hele tiden. Og forskellene kan ses på bilen, spoilere og kofangere og hele dytten.. alt alt for fedt.

og de der drag races skulle spilles på en super sej måde, med lækker motion blur, camera shakes, og slow motion, alt sammen blandet sammen. dyrk lige de 3 film på hjemmesiden.

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/videoclips.jsp?skin=default

arh... minder dejligt meget om burnout :-)
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/11-03 09:02 
Her troede jeg lige, at det fedeste bilspil var udkommet. 'Ihh... NFS med opgraderbare biler, styling og (Haabede jeg) XBL.'

Det lyder da unaegteligt ogsaa fedt, men jeg venter allerede paa 2'eren af disse grunde:

1) Ingen Live!?
2) By-baner er, for mig, de mest monotone og kedelige, og det lyder ikke godt, at der KUN er baner i byer i Underground. Jeg vil have flotte havudsigter, moerke skove og groenne marker som i 3'eren og 4'eren.
3) Man kan ikke pille ved daektryk, spoiler-vinkler, gear, turbo-tryk m.m.
4) Intet politi!???

Det kan godt vaere, jeg kraever for meget, men det mindste det burde vaere med er Live understoettelse. Hvad sjov er der ved at style sin bil, naar man ikke kan vise den frem online????

Anyway, giv mig Live, avanceret bil-indstilling og styling i NFS: High Stakes (Road Challenge), saa har vi det ultimative bilspil.

Underground 2, I'm waiting...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
MrCaseMrCaseSkrevet 23/11-03 09:47 
EA hader os! EA hader live! EA elsker Sony... pis!

De har lavet så mange åbenlyse live-titler som bare ikke understøtter live fordi dem og M$ ikke kan blive enige. Og ja, der sidder vi som forbrugere tilbage som tabere.
Have you considered sucking less?
KalicolaKalicolaSkrevet 23/11-03 13:37 
Delux: Du har deltvis ret. Ja det er sgu for dårligt at de ikke laver 2'eren med det samme :-)... underground er jo online på både ps2 og pc... angående bybaner, nu er det jo underground-street-racing, og ikke et exotisk lambogini spil. hvis de baner der er, er fede, så betyder det jo ikke så meget. Men jo, andre typer baner ville da være nice.

Jeg læste en anmeldelse hvor han sagde, at hvis spillet kun havde 4 biler og 4 baner, ville det stadig være rigtigt fedt. Og det må jo betyde at spillet spilles som en drøm..

Nu er det jo sådan set en spil udgave af "the fast and the furious", og er der nogle politijagter i filmen? nej vel...
Måske skulle de ha droppet "need for speed" i spil titlen, folk bliver jo forvirret når det jo ikke rigtigt er et spil som hænger sammen med resten af serien.
For The Love Of The Game
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 23/11-03 13:53 
Set fra et forretningsmæssigt perspektiv, var det vist en god idé at beholde "Need for Speed" i titlen. Brand recognition = flere solgte eksemplarer.
(...)
KalicolaKalicolaSkrevet 23/11-03 13:54 
ja det har du ret i
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 25/11-03 12:33 
Er der nogen forskel mellem Xbox, GC og PS2 versionen af NFS:U?
Jeg tænker tilbage, med rædsel på Xbox og GC udgaven af NFS:HP2 sammenlignet med PS2 versioen.
På hvilken maskine køre det best.. Framerate, opløsning osv.

PS: Online er ligemeget da jeg ikke har bredbånd, så det..
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-03 14:05 
Så hvidt jeg har læst, er det sådan, at x-box udgaven har lidt bedre lys (altså den glow der er på gadelamper, lysstofrør osv). Så vidt jeg ved er frameraten go på alle konsollerne.
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 25/11-03 15:19 
Darknon >
Så hvidt jeg har læst, er det sådan, at x-box udgaven har lidt bedre lys (altså den glow der er på gadelamper, lysstofrør osv). Så vidt jeg ved er frameraten go på alle konsollerne.


Tak Darknon, så har jeg idé om hvilken version jeg skal gå efter.
Håber bare ikke EA har puttet flere baner i PS2 versionen som de gjore med NFS:HP2. Hader at blive snydt>:(
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-03 16:40 
bare rolig, det har de ikke.... :-)
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig