X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

True crime er det ikke lidt for let?


Svar
EulogyEulogySkrevet 21/11-03 11:04 
hej jeg fik true crime for nogle dage siden og jeg havde virkelig glædet mig til dette spil og jeg er IKKE blevet skuffet det skal FREMHÆVES.. Men der er bare en ting jeg har undret mig lidt over er det ikke en anelse nemt? der var jo kun til ca. 3 aftner's spillen og det er da ikke så meget når man tænker over det... Men ellers et rigtig fedt spil..
'Hi super nintendo Chalmers'
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/11-03 12:05 
Er du helt igennem det allerede?!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ThediazThediazSkrevet 21/11-03 12:58 
Ja jeg er også lige nået igennem det. Men spillet er stadig alt for nice efter min mening. Det er et spil jeg meget gerne vil spille igen og igen.
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
IqonIqonSkrevet 21/11-03 16:04 
Det er et ret fedt spil, men alt, alt for nemt. Ikke én eneste mission gav nogen som helst form for problemer. Desuden minder missionerne alt for meget om hinanden.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
DommergaardDommergaardSkrevet 21/11-03 16:48 
Har lige afbestilt mit. Ingen grund til at have det når jeg får GTA: Double Pack!

Eller hva?
KTCKTCSkrevet 21/11-03 17:51 
*** EVENTUELLE SPOILERE ***

Jeg synes nu ikke spillet er så let, som visse folk får det til at lyde. Især de udfordringer, man skal løse på 24/7 synes jeg kan være ret svære, og så er det heller ikke helt let, når man havner midt i en gadekrig med våben og er til fods. Slåskampene er heller ikke altid lige lette, og specielt General Kim har voldt mig ret mange problemer...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/11-03 18:04 
Men har I unlocket Snoop Dogg?

Hvad kan man så? Bare gå amok eller?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/11-03 18:08 
**Eventuel spoiler**

Jeg har læst, at spillet på et tidspunkt tager en underlig drejning, med en mission eller flere, hvor man kæmper mod zombier og andet stads. Er det så slemt som det lyder?
(...)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/11-03 18:19 
***SPOILER****

Det du nævnte fox, finder sted i en af de 3 historier ja.
Det virker underligt malplaceret at man pludselig slås med zombier, dæmoner og ja, en drage..
I win, you loose
EulogyEulogySkrevet 22/11-03 21:09 
Ja det undrede også mig en del da jeg gik nede i de gange og skød zombier det passede ikke rigtig ind i historien men hva det er stadi et rigtig fedt spil.
'Hi super nintendo Chalmers'
TKTKSkrevet 22/11-03 21:18 
har i snoop dog?
DommergaardDommergaardSkrevet 23/11-03 12:31 
Sonic.dk >
Har lige afbestilt mit. Ingen grund til at have det når jeg får GTA: Double Pack!

Eller hva?

Eller?
EulogyEulogySkrevet 23/11-03 12:41 
Det er lidt svært at svare på andre's vejne men jeg vil helt klart anbefale det selvom at køre delen af spillet minder meget om GTA 3/vice city. Det kan også godt ske at det er fordi at jeg som GC ejer har savnet at kunne spille GTA at jeg syntes så godt om det.. men jeg syntes at man snyder sig selv for en god spil oplevelse hvis man ikke prøver det..
håber at du kunne bruge svaret til noget..
'Hi super nintendo Chalmers'
IqonIqonSkrevet 23/11-03 12:43 
True Crime og GTA-spillene er vidt forskellige. Det ville være forkert at sammenligne de to, på samme måde som det er forkert at sammenligne The Getaway og GTA. GTA er meget mere frit, og lægger stor vægt på, at man frit kan bestemme, hvad man har lyst til, mens True Crime hellere vil fortælle en historie. I True Crime er man altid på en mission, selvom man i nogle af missionerne får lov til at køre rundt og få nye opgraderinger eller løse street crimes (som dog bliver ret kedelige i længden, lidt i stil med missionerne).


**Evt. spoiler?**
Og ja, jeg har Snoop Dogg - efter min mening er det ikke noget specielt, men jeg ville gerne finde alle 30 Dogg Bones, så spillet var 100% gennemført. Efter jeg havde brugt to timer på at finde de første 29 gik mit spil selvfølgelig i stå, så jeg måtte gøre det helt forfra! Jeg var godt nok ikke særligt glad dér...
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
TKTKSkrevet 23/11-03 13:12 
nå så han gør ik noget speciaelt i spillet? altså replikker...
DommergaardDommergaardSkrevet 23/11-03 13:44 
Minder True Crime ikke lidt om Dead to Rights?
IqonIqonSkrevet 23/11-03 13:50 
ThomasS >
nå så han gør ik noget speciaelt i spillet? altså replikker...

Jo, han har sine egne replikker og sin egen bil. Når man spiller som ham har man en time til at køre rundt og løse street crimes. Jeg ved ikke, hvad der sker efter den time, men jeg har på fornemmelsen, at man ikke får noget specielt ud af det.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KTCKTCSkrevet 24/11-03 15:33 
Ikke for at reklamere, men når I nu spørger om så meget, så vil jeg henvise til min ret grundige anmeldelse af spillet, der svarer på meget af det i spørger om:

True Crime anmeldelse
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 25/11-03 12:01 
lige en ting.. kan man slukke for musikken i spillet? Det der hip hop er nok ikke lige min stil (har kun set traileren)
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 25/11-03 12:27 
Ja, man kan fravælge de nr. man ikke vil høre. På Xbox kan vælge sine egne nr.( men det som den del ikke virker som den skal?)
Syns det er skumelt at hvis man klare en mission 100% så åbner man for to retniger, nogen steder. De burde da være låst så man kun gik den vej hvis det gik skidt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/11-03 16:12 
Lidt OT:
Jeg havde lige fået den videste sportsvogn som jeg parkede i et P hus.
Men da jeg så senere tjekkede i kælderen, var der kun den gamle brune bil som man starter med :(
Så kiggede jeg i manualen, ogder stod at man i P husene kunne finde de biler man har unlocket. Men hvordan unlocker man flere? Jeg mener man kan sq da bare ta dem man vil. Eller er der flere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
IqonIqonSkrevet 25/11-03 16:30 
Du kan unlocke nye biler, nye våben og nye "grabs" ved at gennemføre en episode 100%. Når du er kommet igennem en episode får du nemlig lov til at køre hen til en bonusmission - hvis du klarer dén, vinder du en af de tre nævnte ting. Der kan unlockes fire af hver (hvis jeg var dig ville jeg tage grabs'ne til sidst).
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/11-03 17:22 
OK!!! Troede bare at det var det samme som man skal betale skilte for at få ;)
Hvis jeg så vælger nye våben, hvor kommer de så til at ligge henne?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 26/11-03 00:50 
Dem bruger du automatisk hele tiden så.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-03 14:01 
Er lidt i tvivl om hvad der betegnes som spoilere herinde, så jeg skriver det lige.

-->>mini spoiler<<--
Jeg købte også spillet i fredags. startede med at spille det fredag aften klokken 22:00, og havde gennemført det lørdag aften klokken 20:00. Gennemført med alle 3 gode slutninger 100% Og jeg brugte tilmed en del timer på "street crimes" fordi det er skide skægt... Men det er ærligt talt alt for lidt spil tid i et spil, simpelthen skuffende. og de kunne ha gjort små ting, for at forlænge spillet meget mere. som f.eks. at man skal klare et vist antal street crimes for at komme videre til næste bane. street crimes er utroligt underholdende at gå efter, og det burde de ha udnyttet noget mere i spillet :-/

Jeg syntes derimod at det er et virkeligt godt spil. go historie, rigtig gode cutscener, en rigtig cool helt, præsist som vi kan dem. enorm by at køre rundt i, og jeg mener virkelig ENORM!!! Designet af byen er perfect, men ikke så mærkeligt når det jo er modlet efter den rigtige L.A. ned til mindste gadehjørne. yderst gennemført skill-system, lækker action. Og jeg kan godt li den måde de har taget pis på film som, matrix, pulp-fiction, romeo must die, og tilmed hvem springer kineserne for :-) Nice one :-)

Der er mange tekniske problemer, så som fading. man kommer kørende og vil lige tage en smutvej over græsset, og så fader der pludselig en busk frem midt i det hele.. ret ufedt i en biljagt. Grafiken er lidt kedelig grå og flad. mangler seriøst bedre textures og belysning. personerne i spillet ser godt nok ud, med hensyn til model og texturing, og de ser meget livende ud.

Ja det var så min ydmyg mening. og alt i alt, et super fedt spil, som desværre at MEGET for kort... jeg kan ikke vente med at se hvad de finder på med 2'eren :-)
For The Love Of The Game
GatmanGatmanSkrevet 30/11-03 14:53, rettet 30/11-03 14:54 
Jeg er enig med Darknon på mange punkter. Dog synes jeg ikke spillet er så kort igen. Indrømmet, jeg er ikke specielt hurtig til at gennemføre spil, da jeg gerne vil have så meget som muligt med første gang igennem. Jeg er også typen der overvejer ting som valg af opgraderinger (Bonus Cruisin') meget, og er derfor lidt længere tid om disse baner. Faktisk tror jeg mit tidsforbrug er næsten 50/50 mellem selve spillet og bonusmissionerne. Men jeg morer mig, så det er vel fint nok.
Den, til tider, irriterende korte view distance (i hvert fald på GC) går mig også lidt på. Heldigvis nedlægges mange af forhindringerne bare når man kører ind i dem, i stedet for at stoppe bilen helt (jævnfør villavejshækkene).
Byen virker også en smule farveløs, hvis man fx sammenligner det med GTA: VC, men på den anden er det måske en mere realistisk, grå og kedelig by, man får serveret her.

Stealth-missionerne virker lidt meningsløse, men de er heldigvis for nemme til at kunne gå mig på nerverne, så man kan jo bare vælge kun at spille dem den ene gang, det er påkrævet.

Derudover er jeg så heldig at være vild med soundtracket, som jeg ellers vil tro størstedelen vil rynke lidt på næsen af eller bare vælge at slukke for.

Men misforstå mig ikke, jeg synes det er et godt spil, jeg gad bare ikke sidde og skrive om spillets gode sider (pånær musikken), men blot de ting, der kunne være bedre.
jaesjaesSkrevet 30/11-03 20:28 
Hvordan er styringen af bilerne?
I demoen var den nemlig direkte elendig...
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-03 22:38 
den har sikkert ikke ændret sig siden demoen. Men syntes at den er udemærket, men forvent ikke burnout-styrring. Man skal selvfølgelig lige vende sig til det, som så mange andre spil. De hurtige biler kan godt være lidt tricky at styre. Jeg blev faktisk en rimelig haj til at køre bilerne til sidst, så elendig vil jeg ikke kalde den.
For The Love Of The Game
IqonIqonSkrevet 30/11-03 22:44 
Jeg synes styringen af en af spillets største forcer, både når man kører og når man render rundt til fods. Derimod bliver street crimes hurtigt kedelige og ensformige. Jeg er heller ikke specielt glad for musikken (hvilket så dog kun skyldes min musiksmag, for den giver jo faktisk spillet den rigtige stemning) og holdbarheden er bestemt ikke for god.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-03 23:25 
jeg bryder mig heller ikke om musikken. de skulle ha hugget idén med radio stationerne fra gta.

street crimes derimod syntes jeg er noget af det bedste ved spillet. Det er med til at gøre en rimelig død by mere levende --mini spoiler-- Det er for fedt at der pludselig kommer en løbsk bus fræsende ned gennem den gade man selv står på, og smadre ind i alt hvad der kommer i vejen.

hvis det ikke var fordi at jeg kun havde én weekend til at spille det i, så ville jeg uden tvivl ha brugt mange mange timer på street crimes, det er helt sikkert.
For The Love Of The Game
IqonIqonSkrevet 01/12-03 16:24 
Jeg ved ikke, om det kan kaldes reklame, i så fald undskyld, men da der var én, der tidligere henviste til sin anmeldelse af spillet tænkte jeg, at jeg sikkert også måtte :)

Min mening om spillet
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
ZøvnigZøvnigSkrevet 01/12-03 20:21 
Jeg syndes at spillet er rigtig fedt. Ikke mindst musikken falder 100% ind i min smag. Missionerne er udemærkede i sig selv med enkelte rigtig nice detaljer. Det eneste minus er de grafiske fejl som at man pluselig står halvt inde i en bil eller som da jeg på et tidspunkt "smeltede" ned i asfalten da jeg blev skubbet omkuld. Og joo.. det virker lidt sløset at man kan smadre næsten alt lige pånær de der skudsikre buske der åbenbart bliver plantet mange af rundt omkring i L.A. På den adnen side er det vel egenligt meget rart at vide af de findes hvis man skulle komme på de kanter en dag hehe :OP¨

Alligevel syndes jeg der er så mange nice ting i spillet at jeg ved jeg kommer til at trippe over det i lang tid.

Hygge

ps: har i haft problemer med at billedet er frosset fast?
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
KalicolaKalicolaSkrevet 02/12-03 11:53 
ja jeg havde flere problemer med det.. det har frosset 2 gange, og nogle gange knaser lyden for vildt... ikke særligt optimalt må man sige
For The Love Of The Game
IqonIqonSkrevet 02/12-03 16:27 
Spillet er gået i stå én gang for mig: Efter jeg havde brugt rimeligt lang tid på at samle de første 29 af 30 pakker :( Jeg blev derfor nødt til at finde dem alle igen.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/12-03 16:52 
Pakker!?!?
Spiller nu: Phantasy Star IV
GatmanGatmanSkrevet 02/12-03 20:24 
Jeg skyder på Iqon taler om Dogg Bones.
IqonIqonSkrevet 02/12-03 23:52 
Argh! Jep, det var Dogg Bones jeg mente ;) Stupide mig...
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
EulogyEulogySkrevet 03/12-03 21:09 
Zøvnig >
ps: har i haft problemer med at billedet er frosset fast?

Ja jeg har også frosset fast 3 gange og jeg har enda også engang kommet til et sted der hed *NO NAME* ja det stod der sq der hvor der plejer at komme navne på de foreskellige by dele der blev jeg sgu lidt nervøs he he..
Og så har jeg også prøvet at når man køre så begynder den at hakke VILDT og det er virkelig ekstremt og hvis man trykker pause så køre den normant lige indtil at man går ud i spillet igen og sådan køre det lige i et par min. underligt..
'Hi super nintendo Chalmers'
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/12-03 23:10 
Det er faktisk et hyggeligt lille spil.


*Spoiler*



Jeg får tæsk af Wu-dragen - nogle tips?



*/Spoiler*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KalicolaKalicolaSkrevet 12/12-03 11:25 
--spoiler---

vent med at skyd på wu dragen/erne til den står stille. Lige så snart den står stille så plaffer du alt hvad du kan, og laver et spring til siden (mens du plaffer) når den kommer imod dig. Så bliver du ikke ramt. Og sådan bliver du bare ved i lang lang lang tid, så klarer du den
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/12-03 15:49, rettet 12/12-03 15:49 
---Spoiler---

Når de står stille (hvis det er de små) aimer du, og skyder dem i øjnene, er det den store drage skyder du den i munden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig