X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bare lidt morskab... :-)


Svar
dchangdchangSkrevet 20/11-03 21:56 
Hey. Syntes lige jeg ville vise jer en rigtig griner tråd fra et andet forum. Jeg syntes at det er vææældig sjov. :-)

Tryk mig...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AsseAsseSkrevet 20/11-03 22:07 
Hehe, ja det gør du vel:P
dchangdchangSkrevet 20/11-03 22:09 
Tja man har vel humor. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AsseAsseSkrevet 20/11-03 22:13 
Det har de fleste på N-Club ikke..;)
AndyAndySkrevet 20/11-03 22:27, rettet 20/11-03 22:27 
Ja, så er der jo dem der har den aller mest platte og U-sjove humor!(MIG!:))
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/11-03 22:49 
Hvad er det sjove?
Spiller nu: Phantasy Star IV
AndyAndySkrevet 20/11-03 23:33, rettet 21/11-03 10:29 
Det hele:o) - LOOOOOOOOOOOOL!!! Jeg har verdens platteste humor!;0)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
quadquadSkrevet 20/11-03 23:36 
Giih man, gad vide hvorfor vi holder til på P:R?
fumfumSkrevet 21/11-03 08:36 
Desuden hedder det danglebær og ikke dingleribs.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
DommergaardDommergaardSkrevet 21/11-03 08:42 
"Wooow hvor er det sejt. Det er næsten lige så sejt som dengang jeg samlede noget spyt op fra Soap-pigerne på Tønder-festival i 1997... :D"

Haha!
The BruceThe BruceSkrevet 21/11-03 11:17, rettet 21/11-03 15:36 
fum >
Desuden hedder det danglebær og ikke dingleribs.

Undskyld unge mand- nu har du vidst rodet i nogle begreber!
Her kommer en simpel "How-to" guide til hvordan du adskiller de to forskellige kategorier af "røv-frugt"!

Der findes "Noller-bær" (the BIG kind) og "Dingle-ribs" (the tiny annoying ones that require soap and/or scissors)

Så skulle der helst ikke være flere tvivl-spørgsmål! Stik så ud og leg!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/11-03 19:17 
Bruce - Master of all things ass!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MarcusMarcusSkrevet 21/11-03 20:11, rettet 21/11-03 20:12 
Dchang>> Hehe :) Damn hvor latterligt med ham Tom Morley, jeg tror ikke hun kan lide hvad han laver kun at han er kendt, typisk unge nu til dags. Håber du bliver ved med at irritere hende. Det har hun fortjent :)

og så kan mennesket li' pokémon, fy!
majjohamajjohaSkrevet 21/11-03 20:14 
Enig med Mysteriet
dchangdchangSkrevet 21/11-03 20:31 
Jeg skal gøre mit bedste. Hun er ihvertfald ikke særlig opmærksom på hvad der bliver sagt. Jeg syntes bare at det er herresjovt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Homer00Homer00Skrevet 21/11-03 21:14 
lol : )
Must eat - So cheap...
dchangdchangSkrevet 21/11-03 21:16 
Hun går helt i selvsving nu. Hvilken morskab, hvilken morskab... :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/11-03 21:17 
Måtte lige blande mig lidt :P
dchangdchangSkrevet 21/11-03 21:22 
Kan jeg godt forstå. Jeg prøver at lade være, men jeg kan ikke modstå fristelsen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 21/11-03 21:23 
Pæn flækeren tråd, N-club kan sørme også være sjove :D Det tager bare tid at lære kunsten :D
AsseAsseSkrevet 21/11-03 21:43 
Jeg morer mig også utroligt ^_^ Jer der gider, prøv at følge med i udviklingen, det kører helt af sporet :D
dchangdchangSkrevet 21/11-03 21:45, rettet 21/11-03 21:49 
Hun fatter også bare helt og aldeles minus. Men hun lyder nu heller ikke så gammel.

EDIT: Så gik den heller ikke længere. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AsseAsseSkrevet 21/11-03 21:54 
Der stod under hendes profil at hun var 11.. Om det passer aner jeg jo ikke..;)
DommergaardDommergaardSkrevet 21/11-03 23:57, rettet 21/11-03 23:57 
Har læst den nu, træls at de lukkede emnet! MonZe var sq sjov, og ordblind ^^
dchangdchangSkrevet 21/11-03 23:59 
Ja de gik lidt i baglås. Og nu er der kommet en nyhed om flaming, og om at gøre folk til grin. Monze gjorde nu sig selv til grin, ikke mig. Men who cares, jeg vil i seng nu. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DommergaardDommergaardSkrevet 22/11-03 00:03, rettet 22/11-03 00:07 
Synes også det var selvforskyldt, men er jo hans problem.

EDIT: Sov godt Dchang ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/11-03 00:09 
Dchang, her er en lille besked til dig:

"Ligeledes finder vi os ikke i at tråde bliver spredt til andre communities, KUN fordi man vil nedgøre andre personer".
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SaxoSaxoSkrevet 22/11-03 00:09, rettet 22/11-03 00:10 
Selvforskyldt? Lol..
De eneste der gør sig selv til grin er jer, der synes dette er sjovt..
Monze er tydeligvis ikke så gammel, og har skrevet et seriøst indlæg.. Personer begynder at skrive ironiske ting, som Monze ikke kan forstå, og det udvikler sig..

Personligt syntes jeg det er MEGET groft at i direkte forfølger hende her også..
Syntes det er pinligt, at personer der ovenikøbet er ældre en Monze, kan finde på at gøre sådan noget.. Det er så lamt..

Og Dchang.. Du står til 24 timers ban på N-club..
quadquadSkrevet 22/11-03 00:16, rettet 22/11-03 00:18 
Seriøst?

N-link, laver du sjov? Eller?

Dette her er da tydeligvis rendyrket humor, Monze skriver en komplet ligegyldig og intetsigende nyhed og jeres forums medlemmer reagerer så stærkt undrende og med en drillende undertone.
Hvis Monze ikke kan udtrykke og forstå hvad der sker på et forum kunne hun/han måske bare nøjes med at læse trådende som gæst.

Dette var ikke en kritik af dig eller af N-club.., jo måske, men du er vidst ikke gammel nok til at forstå det.

Edit: Og straffen: You can't do such a thing, you are gonna ruin his life, 24 hours ban from N-club - My condolations for DChang, folks; please feel pitty for him!
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 22/11-03 00:18 
Jeg må indrømme, at jeg nu har meget svært ved ikke at grine når jeg ser det. Om det så er forkert eller ej gider jeg ikke tage stilling til, når det ikke drejer sig om andet end en "uskyldig" post på et andet forum... Hvilket jeg heller ikke behøver, for at sige om jeg synes det er sjovt eller ej :)
DommergaardDommergaardSkrevet 22/11-03 00:34 
Ironien har en forfærdelig kræft på nogen, og når de ikke har lært at fatte den, så kapper det over.

Personen er kun 11 år? Han har en ven der har skudt øjet ud på en? Har banket folk så de kommer på hospitalet flere måneder (og år!) Det kan man sq da ikke tage seriøst, så ber han sq da selv om det!
SaxoSaxoSkrevet 22/11-03 00:38, rettet 22/11-03 00:40 
1.: Det er en HUN!
2.: Ja, men det gør stadig ikke, at begge parter kan overtræde de regler som N-club har..
Vi lavede sitet for at det skulle være en hyggelig internet portal for Nintendo Interesserede, hvor alle kunne komme og deltage i debatter, osv. uden at blive stødt...
N-club er en klub hvor der skal være plads til alle Nintendo Fans, og så tolererer vi ikke at folk sviner hinanden til..
Og tro nu ikke at jeg syntes Monze har handlet rigtigt, næh nej, hun har tværtimod brudt regler, og overtrådt grænsen.. Men at folk bliver ved med at pirre hende *fortsættes*
SaxoSaxoSkrevet 22/11-03 00:39 
så vi får basket en uhyggelig stemning op, kan jeg ikke se nogen grund til..
Og hvis folk ikke kan finde ud af det, må vi bare banne dem.. Sådan er det.. Reglerne er til for at overholdes, så alle kan være på N-club. Der skal være plads til alle! :)
quadquadSkrevet 22/11-03 00:42 
Men der er ikke plads til humor?

(Hvorfor laver du 2 indlæg?)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 22/11-03 00:58 
Der ska altid være lidt humor, eller kan man sgu hurtigt miste "kunder". men stadig, ska man følge reglerne...nogenlunde.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/11-03 01:03 
Jamen ER tråden overhovedet sjov?! :-/
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 22/11-03 01:10 
En hun? Det er sq da endnu mere latterligt nu! Citat: "Har slettet. Har dog ingen tanker om at lukke tråden, da humoren er ganske god netop her! :D"

Siger en der havde mulighed på nuværende tidspunkt at lukke emnet, efter at der allerede er blevet smidt med provokerende og uintelligente indlæg.

MonZe kører sq da selv videre på den. I har sq da haft ALLE muligheder for at stoppe eller f.eks. lave et indlæg hvor i forklarer, at folk skal komme tilbage til emnet eller beherske sig. Det har i på intet tidspunkt gjort.

Synes personligt at emnet var sjovt, i det at manden (som i dette tilfælde er en pige) ikke kan se ironien, og i stedet vælger at reagere med STORE BOGSTAVER og bandeord. Hvilket gør det endnu sjovere, det kender i vel? Det er sjovest at mobbe folk hvis de svarer igen eller lign.

Alt i alt er det her totalt latterligt!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/11-03 01:14 
Born2Play >
Jamen ER tråden overhovedet sjov?! :-/

Nej, men Dchang er :-)

Jeg citerede mig selv, en P:R first!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
DommergaardDommergaardSkrevet 22/11-03 01:15 
Man er vel lidt skizo ;)
SaxoSaxoSkrevet 22/11-03 09:04, rettet 22/11-03 09:06 
Sonic.dk:
Det crew member som har skrevet dette, er vi ved at kontakte.. Personen har åbenbart ikke forstået noget af sin opgave som crew, siden han ikke fatter det..

Og ja, vi har sikkert haft en del chancer for at stoppe det, men da både jeg, admin og CO-admin ikke har haft sååå meget tid til at læse alle de gamle posts igennem de sidste par dage, har vi simpelthen ikke set hvad det har udviklet sig til..
Og der skal selvfølgelig være plads til humor, men når humoren ligepludselig ikke er sjov mere, og bliver vendt om til mobning, skal man stoppe med det øjeblikkeligt!
Efter første indlæg fra Monze kunne man se at hun ikke syntes det var sjovt. Hvis man så ikke stopper øjeblikkeligt, men kører videre bare for at få hende til at skrive mere af den slags, og direkte mobbe hende, så bryder man den regel som hedder flamin.. Og ligemeget hvad i mener, om det er sjovt eller ej, så vil vi ikke se det på N-club, fordi vi mener at folk ikke skal være bange for at poste et indlæg i et forum, og så blive flamet / mobbet af flere personer.. Forum'et er lavet for alle, ikke kun dem der kan forstå ironi'en..

PS: Jeg skrev 2 indlæg pga. jeg ikke kunne skrive mere i besked feltet.. Men nok bare min browser der flippede lidt ;)

PPS: Sonic.dk, du har helt ret i at det er for latterligt - at begynde at mobbe folk, på et site som er lavet for alle..

Jeg ville nu foretrække hvis denne diskution kunne fortsætte på N-club, hvis i har flere kommentarer, da vi nok ikke burde fylde P:R op med indlæg om en helt anden side..

MVH
Christian Jessen
quadquadSkrevet 22/11-03 12:30 
Gheeeez, boring site.
SaxoSaxoSkrevet 22/11-03 12:43, rettet 22/11-03 19:09 
Wagner, like we care?
N-club skal være et trygt sted for alle, og vi finder os ikke i at personer flamer / mobber hinanden.. Selvom nogle syntes det er sjovt sidde og gøre andre endnu mere til grin, er det ikke tilladt..

Hvis du ikke bryder dig om N-club, så hold dig væk - vi har ikke bedt dig om at være der..
quadquadSkrevet 22/11-03 13:12 
Jeg er der heller ikke...
DommergaardDommergaardSkrevet 22/11-03 18:05 
N-link >
PPS: Sonic.dk, du har helt ret i at det er for latterligt - at begynde at mobbe folk, på et site som er lavet for alle..

Har jeg aldrig sagt, men er rigtigt nok :)
dchangdchangSkrevet 22/11-03 18:11 
Lol, lol, lol. Sjov afslutning på en sjov tråd. Det beviste da nok bare at det nok ikke lige var min slags forum. Så er det dejligt at vi har P:R. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FourDFourDSkrevet 22/11-03 18:50, rettet 22/11-03 19:11 
Monze kan da ikke være mere end 9 år. for jag er 11 år ov jag er ritig go til at stavve!

:P

i må undskylde min syge humor. kan ikke gøre for det :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PaenPaenSkrevet 23/11-03 11:57 
sad lige og læste tråden igennem.

Efter den oplevelse har man ikke lyst at gå af sin bolig, der er nogle twisted people derude og de starter i en tidlig alder heh... :)
Lóriens blade falder ikke forgæves
VictorVictorSkrevet 27/11-03 10:21 
Nåt vi nu er igang syntes jeg også denne tråd er rimelig sjov...

Linky Linky...
AsseAsseSkrevet 27/11-03 14:00 
Ja, hold da op.. DEN er sjov..
VictorVictorSkrevet 27/11-03 14:59 
Syntes ham CHIKI skriver lidt sjovt...Dog ikke sagt at den er mega sjov, men grinede da lidt da jeg så den.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig