X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GC, hvorfor var det nu?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 18/11-03 20:05, rettet 18/11-03 21:49 
Jeg har lidt extra penge for tiden. Hvorfor var det lige igen at jeg skulle bruge dem på en NTSC GC med S-Video kabel?
Mind mig venligst om alle de eksklusive totalt lækre spil jeg går glip. Husk venligst at jeg ikke så godt kan li' RPG'er, adventures (generelt spil hvor handlingen er forudbestemt) eller langsomme spil i øvrigt.

edit: rettede exclusive til eksklusive ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
dRxLdRxLSkrevet 18/11-03 20:05, rettet 18/11-03 21:49 
Jeg har lidt extra penge for tiden. Hvorfor var det lige igen at jeg skulle bruge dem på en NTSC GC med S-Video kabel?
Mind mig venligst om alle de eksklusive totalt lækre spil jeg går glip. Husk venligst at jeg ikke så godt kan li' RPG'er, adventures (generelt spil hvor handlingen er forudbestemt) eller langsomme spil i øvrigt.

edit: rettede exclusive til eksklusive ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MarcusMarcusSkrevet 18/11-03 20:07 
Mario Kart - Double Dash
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 18/11-03 20:10, rettet 18/11-03 20:11 
Super Smash Bros. Melee
Sonic Adventure 2 Battle
Starwars Rogue Leader
F-Zero GX

der er sikkert meget andet, men det var det jeg lige kunne komme i tanke om, og Sonic og F-Zero GX er bestemt ikke nogle langsomt spil :)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/11-03 20:16 
Viewtiful Joe
Super Monkey Ball (2) - mest til Multiplayer.
DommergaardDommergaardSkrevet 18/11-03 20:22 
Zelda: TWW
Super Mario Sunshine
Starfox Adventures
Metroid Prime
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-03 20:28 
Helt klart Viewtiful Joe. Nok en af de mest forfriskende titler man kan finde til Cuben p.t.
(...)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/11-03 20:35, rettet 18/11-03 20:39 
Viewtiful Joe
Super Monkey Ball
Super Smash Brothers: Melee
Mario Kart: Double Dash
Burnout 2

Edit: Ahhh..Det er en dRxL tråd? F-Zero GX er et must.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 18/11-03 20:39 
Soul Calibur 2 med Link ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 21:09 
Jeg vil tro at der er hård action på Rebel Strike og PN03!

Men ellers animal crossing(eller er det langsomt?:/) ... Mario kart? mario golf? mario sunshine? mario party? mario tennis(snart?)?? du kunne måske vente med at købe en cube og lige vente til den der disc med 4 gamle zelda spil er med? måske købe en gba player og en masse gba spil du kan spille på storskærm?:) metroid prime? f-zero? pikmin? rouge leader? super monkey ball 1,2 3???
Well crucify the insincere tonight...
majjohamajjohaSkrevet 18/11-03 21:11 
Animal Crossing er ikke hurtigt men fint nok, PN03 er kommet, gad vide om det er godt?
RJKRJKSkrevet 18/11-03 21:12 
Mario Party...

Prøver I at skræmme ham fra at købe en GC eller hvad...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/11-03 21:23 
Må jeg tillade mig at stjæle et stykke af emnet og spørge, hvilke gode RPGs der er? (sorry) ;)
RJKRJKSkrevet 18/11-03 21:24, rettet 18/11-03 21:24 
Ingen. I hvert fald hvis man ikke tæller ports, imports og GBA-spil med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/11-03 21:26 
Lige hvad jeg behøvede at høre for at komme i tanker om, hvorfor jeg ikke har en GC :)
dRxLdRxLSkrevet 18/11-03 21:27, rettet 18/11-03 21:28 
Følgende er alle gode grunde til at købe en GC:

Viewtiful Joe (skal dog lige se det in persona først)
F-Zero GX
Super Monkey Ball 2

Prøvede Mario Kart i EB i går, og det virkede godt nok middelmådigt.

Hvor mange af de der rigtig fede Capcom titler der blev annonceret i sin tid (killer 7?) bliver til noget?

Det er ikke nok. Er der ikke andet fedt? Det må gerne gå lidt stærkt (altså spillene ;-).

Desværre kan jeg ikke forestille mig hvad jeg skulle bruge en GBA afspiller kan bringe af nyt ind i mit liv ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/11-03 21:30 
Viewtiful Joe og F-Zero GX er de to eneste GC spil som jeg lige umiddelbart kan komme i tanker om, som jeg gerne ville eje.. Stadig ikke grund nok, nej :)
FanboyFanboySkrevet 18/11-03 21:32 
Killer 7 er ikke blevet droppet, det blev da vist på TGS. Ellers tror jeg også at 1080 Avalance eller Mario Tennis kunne være noget for dig. Pikmin?
RJKRJKSkrevet 18/11-03 21:32 
dRxL >
Hvor mange af de der rigtig fede Capcom titler der blev annonceret i sin tid (killer 7?) bliver til noget?

Capcom 5

1. PN03 er kommet og er ikke vellykket.
2. Viewtiful Joe er kommet og er vellykket.
3. Dead Phoenix er opgivet og kommer ikke.
4. Killer 7 kommer efter alt at dømme.
5. Resident Evil 4 kommer helt sikkert, men om det forbliver eksklusivt er tvivlsomt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/11-03 01:49 
Eternal Darkness er jeg blevet lidt skeptisk overfor efter gennemførsel, men det er generelt ret underholdende. Specielt hvad angår de uforudsigelige 'madness-sekvenser'...

Ja, det er en adventure - og? ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
The BruceThe BruceSkrevet 19/11-03 01:58 
RJK >

3. Dead Phoenix er opgivet og kommer ikke.


Det var et "false rumour" var det ikke?!

Capcom gik da ud og benægtede det godt en uge eller 2 efter det var blevet spredt!

Jeg har intet link, men er næsten 120% sikker!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RJKRJKSkrevet 19/11-03 02:33, rettet 19/11-03 02:33 
De har gået frem og tilbage flere gange (ligesom med Red Dead Revolver og Capcom All Stars). Jeg er ret sikker på, at seneste nyt er, at alle de projekter er døde.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The BruceThe BruceSkrevet 19/11-03 12:13 
Ass-tastic!!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
MarcusMarcusSkrevet 19/11-03 14:08 
KidCaffeine>> Nintendo er en god grund til at købe den.
JAAJAASkrevet 19/11-03 15:08, rettet 19/11-03 15:09 
Metroid Prime og F-Zero GX ville alene være nok til, at jeg købte en GC. Det er to af de allerbedste spil i denne generation.

Hvis du får muligheden, skulle du tage og prøve P.N.03. Der er en del (som mig), der bliver rigtigt glade for det gammeldaws gameplay. Jeg synes, modsat Rune, at spillet er ret vellykket uden at være et Viewtiful Joe.
FourDFourDSkrevet 19/11-03 15:11 
Jeg tror at Killer7 bliver en klassetitel (eller ivertfald håber).

Syndt for dig (DrXl) at du ikke er til Adventure, da der findes en fantastisk (men dog kort) titel til Cuben. Zelda skal ingen (efter min mening) gå glip af hvis de ejer maskinen!

men On topic:

Jeg fraråder:
Metroid prime (lidt kedeligt i længen)
MKDD (jeg tror at det er for meget ligesom det gamle)
PSO (for langsomt og kedeligt)
Waverace (for kedeligt)

Jeg anbefaler:
F-zero GX (WAUW, det går stærkt!)
Burnout 2 (Spillet for folk der godt kan lide at køre vildt ræs blandt civile oglave det største Trafik crash som overhovedet muligt)
Viewtiful joe (har ikke prøvet det, men alle anbefaler det, og har bestilt det så får det nok snart)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
JAAJAASkrevet 19/11-03 15:16, rettet 19/11-03 15:17 
Jeg fraråder:
Willis frarådningsliste (den bliver hurtigt lidt kedelig).
dchangdchangSkrevet 19/11-03 15:17, rettet 19/11-03 15:17 
Man kan ikke fraråde Metroid Prime. Det er et absolut must-have til GC'en. Basta! :-)

EDIT: Folk er sgu skarpe idag. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MarcusMarcusSkrevet 19/11-03 15:25 
Hvis det er lige så kedeligt som Super Metroid så fraråder jeg det også :)
JAAJAASkrevet 19/11-03 15:27 
Det er det heldigvis ikke :)
SideshowSideshowSkrevet 19/11-03 15:30 
Super Bust-A-Move All Stars er købet værd!! }8P
>>There's only Juan Pablo Angel<<
AsseAsseSkrevet 19/11-03 15:34 
Jeg er ikke enig på nogen punkter willi! Wave Race er efter min mening et af de bedste spil på Cuben, PSO er utroligt godt, kedeligt i længden i singleplayer, men har du nogle venner at spille det med er det helt vildt sjovt!

Er der btw nogen der har nævnt SSBM? Hvis ikke vil jeg varmt anbefale det! Efter min mening det sjoveste spil nogensinde:)
MarcusMarcusSkrevet 19/11-03 15:35, rettet 19/11-03 15:41 
Mr. Good>> Ja Svovlmunk nævnte det.

Jaa>> Ok, så kan det være jeg skulle give det en chance alligevel :)
JAAJAASkrevet 19/11-03 15:38 
Gør det. Jeg er heller ikke nogen stor Super Metroid fan, men Prime er en anden snak.
FourDFourDSkrevet 19/11-03 17:06 
JAA >
Jeg fraråder:
Willis frarådningsliste (den bliver hurtigt lidt kedelig).

YES! sådan skal det lyde!
nu mangler vi bare andmeldelser af andmeldelser, og så andmeldelser af dem! :P

jeg er ikke så begejstret for Prime, så er det sagt!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
FourDFourDSkrevet 19/11-03 17:08 
Mr.Good >
Jeg er ikke enig på nogen punkter willi! Wave Race er efter min mening et af de bedste spil på Cuben, PSO er utroligt godt, kedeligt i længden i singleplayer, men har du nogle venner at spille det med er det helt vildt sjovt!

om PSO: kan godt være du har ret, men Har dine venner ikke også GC så? For jeg syntes at single player er noget af det kedeligste RPG tis jeg længe har spillet..

Om waverace: ...Bedste spil på cube..? No way!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/11-03 17:11 
Wave Race er meget underholdende, ville jeg nu også mene. Det er rigtig sjovt i Multiplayer, samtidig med, at singleplayeren også er spilbar, og man kan få noget sjov ud af den.
FourDFourDSkrevet 19/11-03 17:14 
vil dog stadig ikke hævde at det er det bedste spil på cuben!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ZaPeZaPeSkrevet 19/11-03 19:03 
Ved godt at nogle af de her spil er multi-platform men jeg har bare kopieret en liste som jeg har skrevet tidligere (og tilføjet en del;)):

*Super Mario Sunshine
*Eternal Darkness
TimeSplitters 2
Luigis Mansion
*Super Smash Brothers Melee
Wario World
Phantasy Star Online I+II
*F-Zero GX
*Zelda: TWW
*Zelda: TWW 2
*Pokemon Channel
Pokemon Colloseum
*Mario Kart: Double Dash!!
*Metroid Prime
*Metroid Prime 2
*1080: Avalanche
*Animal Crossing (hvis det nogensinde kommer til DK)
*Animal Crossing 2
*Soul Calibur II
*Pikmin
*Pikmin 2
*Mario Tennis
*Mario Golf: Toadstool Tour
*Final Fantasy: Crystal Chronicles
Tony Hawk Underground
Dragon Ball Z: Budokai
*Kirbys Air Ride
Star Fox: Adventures
Star Fox 2
Mario Party 4-5 osv.
Doshin The Giant
Tony Hawks Pro Skater 4
*Stage Debut
*Billy Hatcher and the Giant Egg
True Crimes: Streets of LA.
Sonic Adventure 2 Battle
*Viewtiful Joe
Sonic Heroes

* Ved dem jeg mener er/bliver geniale ;)

Og nej jeg har ikke prøvet dem alle men gætter mig til en del udfra andres meninger :)
Og denne liste er lavet til ALLE der ejer en Cube så har ikke tænkt over dine behov ;)
Zzap!Zzap!Skrevet 19/11-03 20:54 
Budget spil:
Super Monkeyball 1 (IMO bedre end toeren)
Waveracer: Blue Storm

Udkommer snart:
1080º: Avalanche
Sonic Heroes

Er udkommet, og værd at prøve:
Billy Hatcher and the Giant Egg
Burnout 2: Point of Impact

Ang: Mario Kart: Double Dash
Mit råd (hvad det så måtte være værd): Prøv det igen, under mere afslappede forhold end i en butik.
Det ER et suverænt spil (IMHO), både single player men selvfølgelig også multi.
Hvis du kunne lide de tidligere MK spil, vil dette helt sikket også være noget for dig.

Edit: Ups kom til at trykke på slet i stedet for ret. Du bliver sku nødt til at flytte de knapper lidt længere fra hinanden RJK, eller lave en "are you really sure" side.
:0(
Born to kill space
MarcusMarcusSkrevet 19/11-03 20:58, rettet 19/11-03 21:08 
Zape>> CTRL + C :)

godt nok med en sådan liste :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/11-03 02:13 
Mysterious >
Hvis det er lige så kedeligt som Super Metroid så fraråder jeg det også :)

Spillet er et kunstværk i sin genre IMO. Tænk i øvrigt på, at det har banet vejen for de senere Castlevania-spil rent inspirationsmæssigt, dvs. "lånt" banestrukturen herfra. Men nok om det - nyt indlæg... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
JAAJAASkrevet 20/11-03 02:51 
Er nød til lige at fremhæve, at jeg ikke betivler Super Metroids kvaliteter. Det er bare ikke lige min kop te. Fusion og Castlevania derimod ... :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/11-03 03:35, rettet 20/11-03 03:47 
Mig bekendt befinder der sig et eller andet sted en meget lang debat om hvor lineært Fusion i bund og grund er og slet ikke følger *ånden* fra de andre spil i serien. Men igen - nyt indlæg, ellers må lige fortsætte i det lange-omtalte-indlæg-der-ligger-begravet-i-en-masse-main-stream-debatter-et-sted...

EDIT:

Lidt Fusion Vs Prime Vs Halo Vs ?-debatter...

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=1626#22510
og
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=3757#49342
og
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=3804#49347
og
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=3019#39237
og
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=1143#15178
og
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=634#8509

Vare der mere?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
JAAJAASkrevet 20/11-03 03:45, rettet 20/11-03 03:56 
99% Lineært. Det gør det ikke til et mindre underholdende spil - tro mod dets rødder eller ej. Det gør det bare til et andet spil. Hvis det står til mig, kan de sådan set stikke *ånden* skråt op, så længe de laver et spil så velfungerende og underholdende som Fusion.
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 20/11-03 06:54 
P:R´s nye fine vurderings-side kan måske også hjælpe med forslag og give lidt overblik?

GC toptitler på P:R
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
VictorVictorSkrevet 20/11-03 09:29 
WilliDaRappa >
Jeg tror at Killer7 bliver en klassetitel (eller ivertfald håber).

Syndt for dig (DrXl) at du ikke er til Adventure, da der findes en fantastisk (men dog kort) titel til Cuben. Zelda skal ingen (efter min mening) gå glip af hvis de ejer maskinen!

men On topic:

Jeg fraråder:
Metroid prime (lidt kedeligt i længen)
MKDD (jeg tror at det er for meget ligesom det gamle)
PSO (for langsomt og kedeligt)
Waverace (for kedeligt)

Jeg anbefaler:
F-zero GX (WAUW, det går stærkt!)
Burnout 2 (Spillet for folk der godt kan lide at køre vildt ræs blandt civile oglave det største Trafik crash som overhovedet muligt)
Viewtiful joe (har ikke prøvet det, men alle anbefaler det, og har bestilt det så får det nok snart)


Fraråder tilhverifald også Williams frarådningsliste!

Metriod Prime - Spillede det 15 min how William og wauv! Det er sjovt!

Mario Kart kan KUN anbefales! Et af de mest geniale spil til Cuben indtil videre! Køb det!

PSO - Et godt men lidt langsomt RPG efter min mening

Wave race - Rigtig fedt men ikke banebrydende!

Andre spil

F-Zero GX
Burnout 2
Super Smash Bros. Melee
+ En masse andre!
flottenheimerflottenheimerSkrevet 20/11-03 10:14 
dRxL:
Nu da det er en NTSC cube du er ved at købe, skulle du måske også kigge på lidt på nogle af de spil der ikke kommer i en PAL udgave.

Se denne tråd
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
AsseAsseSkrevet 20/11-03 22:11 
WilliDaRappa >
vil dog stadig ikke hævde at det er det bedste spil på cuben!

Hvilket jeg heller ikke sagde hvis du læste mit indlæg ordentlig..
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 23/11-03 19:22 
Søster Salsa >
P:R´s nye fine vurderings-side kan måske også hjælpe med forslag og give lidt overblik?

Bortset fra at de enkelte %-tal selvsagt stadig ikke fortæller så meget før flere vurderinger af det samme spil er oprettet. F.eks. Burnout 2: Point Of Impact (GCN), der bestemt ikke hører hjemme som det bedste på listen...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
MarcusMarcusSkrevet 24/11-03 09:54 
SkyblazeR >
Spillet er et kunstværk i sin genre IMO. Tænk i øvrigt på, at det har banet vejen for de senere Castlevania-spil rent inspirationsmæssigt, dvs. "lånt" banestrukturen herfra. Men nok om det - nyt indlæg... >;)

Det er nok også fordi jeg først har spillet det her for nyligt, så det er svært at sammenligne med de andre SNES spil jeg spillede dengang. Desuden kan jeg ikke komme videre i det :)
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig