X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of Persia - nogle der har købt?


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/11-03 18:21 
Så det i Toysrus igår, og det ser enormt spændende ud. Jeg ved bare ikke rigtig, om jeg ville kunne lide det.

Er der nogen, der har købt det, og kan fortælle lidt om
sværhedsgrad, puzzles osv.? Kan sagtens forestille mig, at det er pænt svært.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-03 18:29 
Jeg har det ikke selv (endnu), men en af de ting GameSpot's anmeldelse af spillet hæfter sig ved, er at det er overraskende nemt. Ikke nemt i sådan en grad, at det skader spillet, men forstået på den måde, at spillet er blevet designet, så også ikke-gamere kan være med. Så det skal du ihvertfald ikke bekymre dig om :)

Det fik forresten et flot 9.0 på førnævnte side...
(...)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/11-03 18:31 
Det lyder godt, jeg er heller ikke ligefrem kendt for at gennemføre mine spil hurtigt ;)
RitesRitesSkrevet 19/11-03 06:19 
Det skulle først udkomme på fredag.

Det er herre fedt. Hvis man kan lide det gamle Prince of Persia, action-adventure spil eller generelt godt kan lide gode spil - så er der ingen vej udenom.

Har siddet i 2½ time nu her til morgen og fået klaret 25%, men jeg skal love for, at det altså også bliver sværere.
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 19/11-03 14:47 
Er det et "ægte" action-advenure, eller et action-spil med lidt småopgaver?
RitesRitesSkrevet 20/11-03 06:04 
Kommer tættest på at være det første.

Der er fokuseret meget på prinsens akrobatiske udfoldelser.
» a winner is you «
jaesjaesSkrevet 20/11-03 18:29 
Hmm, måske jeg skulle give det en chance så ;)
BECH  DKBECH DKSkrevet 20/11-03 18:32 
Du kan se et review her http://xbox.ign.com/
The DaneThe DaneSkrevet 21/11-03 05:07 
Ønsker mig det nok i julegave.

Synes det er godt, at der er forskellige ekstra ting alt efter konsolversionen. Den slags skader jo heller ikke salget.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
OkottaOkottaSkrevet 21/11-03 13:05 
Jeg har fået PS2 versionen i fødselsdagsgave, og spillet er fantastisk.

Det minder mest af alt om en exklusiv titel, med en nærmest first-party Nintendo-agtig styring - så lækkert er det at spille.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 21/11-03 13:08 
Er det GCN versionen du har Okotta?

Hvis ja vil du så anbefale den?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Le RoofLe RoofSkrevet 21/11-03 13:09 
Har du svært ved at læse? ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 21/11-03 14:50 
Prince of persia udkommer kun til PS2/PC i år. Så NGC-udgaven må du vente lidt med..

Var selv nede hos okotta igår, da han(egoist:o)) spillede P.o.P. Nøjjj det ser bare godt ud. En titel jeg helt sikkert skal have. Og med mulighed for at unlocke det gamle prince spil, bliver det vist ikke meget bedre..
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
PalsgaardPalsgaardSkrevet 21/11-03 14:51 
Måske man skal vente på GCN versionen så, pengene er i forvejen ikke dem jeg har flest af ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 21/11-03 14:54 
Le Roof >
Har du svært ved at læse? ;)

Jamen det har jeg hvist, og så 2 gange i træk ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 21/11-03 14:54 
Dr. Mogensen >
Var selv nede hos okotta igår, da han(egoist:o)) spillede P.o.P.

Hov hov! Vi spillede da osse multiplayer ;-)

Mario Kart: DD! Rules all.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
The DaneThe DaneSkrevet 21/11-03 18:16 
GBA versionen er udkommet for længst i US, og resten er kommet eller kommer snart.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
The DaneThe DaneSkrevet 01/12-03 06:14 
Hvor er det billigste sted folk har set det her spil henne?
Jeg så det midlertidigt til 250,- i Merlin (Randers Storcenter), men fik det ikke købt dengang - og nu er det så oppe på "normal" pris igen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig