X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GameCube-titler: Hvor?


Svar
SideshowSideshowSkrevet 19/03-03 12:04 
Jeg kan simpelthen ikke finde nogen af flg. spil i Danmark:

Phantasy Star Online 1+2
Disney Sports Football (soccer versionen og den hedder football!!)
Blood Omen 2

Er der nogen der har set disse spil i landet? Div. internetbutikker osv. så længe det er pal format.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 19/03-03 12:10 
PSO er i al fald set i Bog og Ide i Aalborg. Måske også andre steder som Stereo Studio eller Salling, men de to sidstnævnte butikker er jeg dog ikke sikker på!
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
DarklynoonDarklynoonSkrevet 19/03-03 12:37 
Pso har jeg set i Eb games
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SideshowSideshowSkrevet 19/03-03 12:49 
EB games er nogen svindlere. De har ikke spillet. De nægtede at svare på mine mails, om hvornår de fik det på lager og så slettede de i stedet min ordre. Rimelig weird..!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dchangdchangSkrevet 19/03-03 12:52 
De har Disney Sports Soccer (var det den?) hos homemedia.dk

Men under levering i indkøbskurven står der -37699 dage, så du skal nok lige maile dem hvis det er. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
OmenOmenSkrevet 19/03-03 13:08 
Restless Eyes >
Jeg kan simpelthen ikke finde nogen af flg. spil i Danmark:

Blood Omen 2

Du kan købe/bytte Blood Omen 2 af mig, hvis du er interreseret?
Vote Ficus!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/03-03 13:19 
Jeg har stået med PSO i hånden i EB Games på Fisketorvet (kbh)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/03-03 15:53, rettet 19/03-03 16:03 
Vi har Phantasy Star Collection og Phantasy Star Online. Disney Soccer (som vi tidligere har talt om) nægter tilsyneladende at dukke op

Boomtown Shoppen
quadquadSkrevet 19/03-03 15:58 
Jeg minder lige folk om at når der skal linkes så frem med www.adresse.dk, det hjælper ikke i bare skriver adresse.dk så linker den til noget på playright.dk. F.eks. i ovenstående www.playright.dk/shop.boomtown.dk

Det er ikke kun mig der oplever det sådan i flere tilfælde vel?

*Sry for off-topic*
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/03-03 16:04 
Ja, og jeg har rettet linket så det virker. Beklager.
dpldplSkrevet 19/03-03 17:10 
Restless Eyes >
Phantasy Star Online 1+2
Disney Sports Football (soccer versionen og den hedder football!!)
Blood Omen 2

Jeg set blood omen i EBgames i kolding. mener også de havde Disney Sports Football (men jeg er ikke 100% sikker)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-03 17:31, rettet 19/03-03 17:32 
Jeg købte PSO her:

EDIT: Du kan betale med Giro, dankort eller efterkrav.
(Monster fedt spil!)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 19/03-03 17:55 
Tak for svarene. Føler mig sgu godt nok lidt dum nu. Har åbentbart gloet alle andre steder end lige disse. Dog kunne jeg ikke finde PSO hos Fantask igår...? Jeg har nu i stedet bestilt dem fra England, så jeg fik spillene til max 350kr. pr. stk.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
LWSLWSSkrevet 19/03-03 18:17 
Restless Eyes >
Jeg kan simpelthen ikke finde nogen af flg. spil i Danmark:

Phantasy Star Online 1+2

Jeg har stået og kigget på det hos www.fantask.dk :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-03 18:18, rettet 19/03-03 18:19 
Ok så har jeg nok købt det sidste :) eller også kunne du ikke finde det fordi deres søge funktion er lidt speciel?
Anyway, det er (efter min mening) det bedste spil i verden. (Bedre end SoA RJK!)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 19/03-03 18:21 
Mon det så siger noget om din spilerfaring eller spillets virkelige kvalitet? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-03 18:25 
Ha :D jo det gør det nok. Mon ikke vi skulle begrave stridsøksen, og slutte fred (taler om vores skænderi om SoA)
Spiller nu: Phantasy Star IV
MadsMadsSkrevet 19/03-03 18:28 
Skænderi? Nu var det jo ikke RJK, der ikke kunne holde diskussionen på et fornuftigt niveau.

Det er ikke det rette sted at være hvis man ikke kan diskutere et spil ordentligt.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-03 18:33, rettet 19/03-03 18:33 
Teki >
Skænderi? Nu var det jo ikke RJK, der ikke kunne holde diskussionen på et fornuftigt niveau.

Det er ikke det rette sted at være hvis man ikke kan diskutere et spil ordentligt.

Jeg syntes du skulle prøve at læse tråden igennem igen. Og så prøv for en gangs skyld at svare mig på HVOR jeg ikke holder diskussionen på et fornuftigt niveau!

Jeg er faktisk lidt træt af dine tomme beskyldninger!
Spiller nu: Phantasy Star IV
quadquadSkrevet 19/03-03 18:35, rettet 19/03-03 18:36 
>Konsolkongen
Jammen jeg mener da også at du helt klart kan udtale dig om et spil du ikke har "spillet", du har vel bare sat det i maskinen og konstateret; pga. dårlige textures at det var et lorte spil. (undskyld at jeg bander)

Ja, det der var da ikke på ret normalt plan :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-03 18:38 
Nej ok, det var måske ikke så pænt sagt... men jeg mener ikke man kan udtale sig om et spil, man kun spiller et par timer, det skal spilles helt igennem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 19/03-03 18:40 
DU trak diskussionen ned på et uacceptabelt niveau, og hvis du kendte RJK noget bedre, ville du vide at han ikke ville basere sin mening om et spil, og da slet ikke et RPG, på to timers spil.

Og kom nu tilbage til emnet.

Tak.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-03 18:40 
OK vi afslutter det lige-nu-og-her!
UNDSKYLD! hvis jeg har gjort jer kede af det på nogen måde.
(og så har jeg ikke lyst til at være uvenner med RJK, der både er moderator og ejer et konsol-museum ;))
Spiller nu: Phantasy Star IV
MadsMadsSkrevet 19/03-03 19:59 
Konsolkongen >
(og så har jeg ikke lyst til at være uvenner med RJK, der både er moderator og ejer et konsol-museum ;))

Arcade Museum.

Sporup Arcade Museum
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig