X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of Persia på IGN


Svar
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 12:33, rettet 18/11-03 16:23 
IGN har deres head to head af Prince Of Persia klar.

Gamecube versionen er dælme flot, skarp og lækker at se på - den vinder osse i den grafiske præsentation

PS2 versionen er knap så pæn, og med Xbox versionen får man lidt pænere hænder på karakterene, men ret dårligere grafik alle andre steder - check lige hvor mørk og uskarp Xbox udgaven er.

Prince of Persia 1 kan unlockes i alle 3 udgaver, men Xbox versionen har osse Prince of Persia 2, som unlockable - som ikke er et særligt godt spil, desværre; Gennemførte det for mange år siden, og her kan man virkeligt tale om et trial & error spil, af allerværste skuffe.

Jeg skal helt sikkert ha' Cube udgaven - se lige hvor skarp grafikken er, i forhold til de andre versioner.

POP H2H
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 18/11-03 12:46 
Tror sgu stadig jeg kan gennemføre 1'eren med lukkede øjne ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 13:07, rettet 18/11-03 13:09 
Overraskende..
Havde satset på at xbox ville være bedst (indtil PC udgaven kom)

EDIT: Og få så lige sat et betalingsikon på det link!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 16:23 
Hvem vandt overall?:/

Tror så jeg venter til PC versionen...

Skuffende egentlig at Xbox versionen ikke klarede sig bedst! Var det ikke Montreal gutterne der lavede R63 og Splinter Cell?:O

Men tegner spillet overhovdet til at være godt - Det så da ikke så imponerende ud i traileren IMO! Ifølge reviews, lyder det næsten som om det er en easteren-Zelda!:O?
Well crucify the insincere tonight...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-03 16:42, rettet 18/11-03 16:43 
GameSpot's Greg Kasavin har en anden mening om hvilken version der er bedst (fra anmeldelsen):

"The environments and soft ambient lighting effects used throughout the game are also fantastic-looking, especially on the Xbox, where the colors are richer, the frame rate is smoother, and the resolution is sharper than on the PlayStation 2 or GameCube versions. These versions of the game control equally as well as the Xbox version and look superb in their own rights, but the Xbox version of the game is hands down better."

OT: Hvis der er nogen der vil læse en spændende artikel om spillets tilblivelse, så læs "The Final Hours of Prince of Persia - The Sands of Time" på GameSpot. Forfatteren, Geoff Keighley har skrevet en masse andre gode "behind the scenes" artikler om bl.a. MGS2, Half-Life og The Sims...

Prince of Persia...
(...)
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 16:48, rettet 18/11-03 16:49 
Xbox versionen er ikke bedre, fordi den evt. er pænere - det er en stor misforståelse blandt anmeldere og andre folk.

Xbox versionen, af et givent spil, kan være PÆNERE end de andre versioner, men ikke bedre.

Bortset fra det, så er billederne på IGN, af Cube versionen, flottere end Xbox og PS2 versionerne.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SolaegSolaegSkrevet 18/11-03 16:51 
Tja, umiddelbart skulle man da også tro, at Xbox-versionen, ville have den bedste grafiske præsentation, så mon ikke at GameSpots udtalelse holder!?
NaieraNaieraSkrevet 18/11-03 16:53 
Glem det, Okotta har besluttet sig for noget andet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-03 16:57, rettet 18/11-03 17:00 
Hvis spillene gameplay-mæssigt er fuldstændig identiske og styrer lige godt med deres respektive controllere, er det så ikke fair at sige, at Xbox-versionen er en smule bedre pga. grafikken?

Nu kan jeg ikke se de billeder du snakker om, da jeg ikke er IGN Insider, men ifølge det uddrag af GameSpot's anmeldelse jeg postede, har Xbox-versionen pænere farver, bedre frame-rate og generelt højere opløsning.
Så er det vel også den overlegne version ud af de tre, eller hvad?
(...)
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 17:00 
Griberg >
Tja, umiddelbart skulle man da også tro, at Xbox-versionen, ville have den bedste grafiske præsentation, så mon ikke at GameSpots udtalelse holder!?

Man behøver altså bare kigge på billederne i IGN's head to head, for at se hvilken version der er den pæneste.

Prøv det selv.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SolaegSolaegSkrevet 18/11-03 17:42 
Jeg er ikke insider.
la0sla0sSkrevet 18/11-03 20:57 
jeg er GISP enig med Okotta... efter min mening er der mere dybde og farve i Cuben, Xbox flyder lidt for meget ud i mørke skygger... og rent stilmæssigt klæder det lidt mere "vibrant look", som cuben har, spillet.

Lige meget hvad er der ingen "hands down" vinder... det er så en latterlig ting, af ham gamespot gutten at sige. Iøvrigt er xboxen versionen, nok beklædt med lidt flere polygoner, men udseende mæssigt vinder cuben vil jeg mene.
Hvad sker der?
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 21:03 
Much doubt i sense in this game yes...

Jeg tager bare Xbox versionen - Og håber at det er et godt spil - Men vi ved allesammen godt at et screenshot godt kan narre en!
Well crucify the insincere tonight...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-03 21:06 
Jeg stoler også mere på en der har haft alle 3 versioner i hånden, fremfor nogle screenshots (som jeg ikke engang kan se).

Det og så er Mr. Kasavin's ord lov.
(...)
Per SPer SSkrevet 18/11-03 21:50 
Måske man bare skulle >> vente << lidt, og se hvordan de ser ud når der er mulighed for at sammenligne (evt. i PAL).

PS2 versionen har jeg i hvert fald savlet over i et par dage.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
la0sla0sSkrevet 18/11-03 22:09 
men egentlig er det vel også ligegyldigt da hele herligheden er fantastisk på hver konsol.. det handler vel bare om det joypad man har det bedst med, eller den konsol man synes fortjener et nyt spil.
Hvad sker der?
OkottaOkottaSkrevet 18/11-03 22:31 
Jeg kommer nok osse til at snuppe PS2 udgaven, da PAL udgaven af Cube versionen først kommer næste år.

Det kan osse være jeg bare venter - det er jo allerede i Januar Cube versionen kommer i PAL, så vidt jeg husker.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 18/11-03 22:43 
la0s >
<snip>...eller den konsol man synes fortjener et nyt spil.

*fnis* Jammen så må det være GC da den jo stort set kun oplever reruns af gamle serier... nå nej ;-) *fnis*
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/11-03 22:52 
He!

;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 23:48 
Vent LIGE LIDT..... Vil det sige at Xbox versionen heller ikke kommer i år...???? OMG... Først GTA og nu det her!!!

Hvis det ikke kommer i år, så vil jeg ikke vide det... I siger ikke noget hvis det ikke kommer i år... Plz... Tak!
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 19/11-03 06:22 
Jeg tror personligt mere på GameSpot end IGN eller Okotta.

Sidder med det til PS2 nu og bortset fra en lille smule slowdown en gang imellem, er det fedt. Skal dog helt klart have fat i det til Xbox.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 22/11-03 16:52, rettet 22/11-03 16:54 
Rites >

Jeg holder mig også til Xbox versionen, selvom den ifølge IGN kun indeholder "Prince Of Persia 2" som unlockable og ikke det første.

Udover det, så er "Prince Of Persia - The sands of time" også Xbox Live Aware, hvilket vil sige, at andre kan se, at du spiller spillet og derfor kan sende en Invite til dig. Ikke overvældende men alligevel en ekstra lille ting.

Nedenstående er taget fra IGN's anmeldelse af spillet:

-----
The GameCube version of Prince looks slightly better than the PlayStation 2 one, and the Xbox better still. GCN and Xbox sport marginally crisper textures and more stable framerates. The Xbox incarnation features higher polygon counts, too. In the PS2 and GameCube builds, Prince's fingers are little more than a texture, but in the Xbox one the fingers are individually modeled and animated. On top of this, Ubisoft has implemented advanced lighting effects in the Microsoft version and as a result the world that Prince inhabitants looks slightly richer and more atmospheric, if that's possible. All of this noted, all three versions are beautiful and look very similar.
-----
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 22/11-03 19:50, rettet 22/11-03 20:40 
Det har faktisk vist sig efterhånden som amerikanerne fik gennemført spillet at ikke bare POP2, men også POP1 lå gemt i Xbox-versionen. Selv IGN er med på vognen nu. Tjek deres "cheats" under spillet.

Xbox udgaven er dermed den eneste der har samtlige bonusser:
-POP1
-POP2
-Ubi Soft remake af Level 1 fra POP1
-Making of-dokumentar
enfenenfenSkrevet 22/11-03 20:46 
Det var jeg ikke klar over, men det gør jo bare købet endnu bedre :)
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig