X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chaos Emeralds (Sonic)


Svar
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 21:58, rettet 17/11-03 22:26 
Jeg sidder og spiller Sonic The Hedgehog. Er der nogen der ved hvad der sker, hvis man får alle Chaos Emeralds?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 17/11-03 22:03 
Hvorfor i Retro?
Sælg mig en Xbox =)
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 22:09 
Meget godt spørgsmål, fordi jeg sad faktisk og brugte to minutter på at overveje det. Måske du har et bud på hvor det skulle være? Som jeg ser det kan det nemt smutte ind under både Gamecube, Retro og Multiplatform.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Per SPer SSkrevet 17/11-03 22:14 
Spillene er retro, men udgivet som GameCube titel. Ergo hører det ind under GameCube.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 22:20, rettet 17/11-03 22:24 
Jeg er ikke enig Per. Mit spørgsmål var til Sonic The Hedgehog spillet, 1'eren om vi kan kalde det. Det er fuldstændig ligegyldigt, at jeg ejer et eksemplar af Sonic Mega Collection til Gamecube.

Dem som kan svare på dette spørgsmål. Er f.eks. dem som har spillet Sonic The Hedgehog til Mega Drive.

Edit: Og så blev emnet flyttet til Gamecube forummet. Hvor frækt!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 17/11-03 22:42, rettet 17/11-03 22:42 
Syntes også det passer bedst i Gamecube da det er et GameCube spil, men ok du har en pointe. Skal vi ikke bare lade det ligge?
Sælg mig en Xbox =)
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 23:49 
Det er sgu da ligegyldigt. Hvis jeg vil stille et spørgsmål til Burnout 2, så kan jeg vel for fanden godt få lov, at spørge i X-Box forummet, selvom det også er lavet til Gamecube. Nu må I sgu lige styre jer.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 17/11-03 23:50 
Helt ærligt. Diskuter spørgsmålet istedet for i hvilket forum det hører hjemme.

Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 18/11-03 00:00 
Han bliver vel til Super Sonic eller hvad den gule inkarnation af ham hedder. Det gør han i hvert fald fra 2'eren og op.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SideshowSideshowSkrevet 18/11-03 00:04 
Ahhh...se det er jo en mulighed. Tak for det eneste svar, som jeg egentlig kunne bruge til noget.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
seebergseebergSkrevet 18/11-03 15:54 
Så vidt jeg husker sker der ikke så meget andet, end at der kommer en lille film.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-03 17:23 
Ja der sker vidst ikke rigtig noget...
Kan ikke huske det, men jeg må ha gjodt det mange gange.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig