X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så fandt DK endelig en angriber.


Svar
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 18:56 
Martin Jørgensen oppe foran og Jon Dahl som hængende.

Farvel Ebbe Sand, hvis det stod til mig. Det gør det desværre ikke.

Hvad mener I?

Med Ebbe på bænken, kan jeg endelig blive fri for, at se på Peter Madsen. Marc Nyggard? Ham har jeg heldigvis glemt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
TKTKSkrevet 17/11-03 18:59 
ebbe sand.. hmm... ham kender jeg sart ikkke mere... han er bare for DÅRLIG! forstår ikke at schalke stadig putter ham i front fra start! det burde være mike hanke, og altintop... og for danmark så burde det være martin jørgensen, perez gjorde det jo flot, og jon dahl kan stadigvæk! så farvel til ebbe! løbet er kørt! :-(
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/11-03 19:02 
Perez måtte gerne stå ude på venstre fløj, hvis det stod til mig. Rigtig flot debut han fik igår :)

Ellers skal Grønkjær på den anden side, Jørgensen være off. Midt. som Jon Dahl var, og Tommasson skulle så være spydspis. Derudover sidder både C. Jensen og Sand på bænken, så helt dårligt er vi ikke stillet :)
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 19:02 
Nu vil jeg heller ikke misforstås. Jeg mener Ebbe Sand er klart en bænkplads værdig. Han skal ikke helt ud af truppen. Han er fenomænal i hovedspillet, hvilket kan blive meget vigtigt som indskifter, hvis vi kommer bagud.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
APHAPHSkrevet 17/11-03 19:03 
Råd til morten Olsen:

Drop Ebbe Sand og prøv enten Morten Skoubo, Kenneth Perez eller Kim Kristensen i angrebet.

Drop Per Nielsen og brug Per Krøldrup i forsvaret.

Så vinder vi EM;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 19:04 
Vi er vel allesammen enige om, at Rommedahl slår indlæg som Kournikova spiller tennis. Men jeg mener stadig at Rommedahl er god nok til en stamplads ude på fløjen. Han er sindsyg hurtig og I må ikke glemme, at han rent faktisk score mål rimelig ofte.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
TKTKSkrevet 17/11-03 19:05 
men hvor laaang tid siden er det han puttet en ind med det "gyldne" hoved eller panden er det jo, tja jeg mener det er... hmm.. ka ik huske det! så helt væk med ham så skal vi da ikke spekulere på om han klarer det godt!
Rommedahl er altså helt seriøst ikke særlig god, men "bare" Olsens yndlings spiller!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/11-03 19:06 
Grønkjær og Løvenkrans er begge flere længder bedre end Rommedahl!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 19:07 
Paasch >
Drop Per Nielsen og brug Per Krøldrup i forsvaret.

Følger du egentlig med i fodbold?

Har du tænkt over, at Per Nielsen kun var med pga. Martin Laursen's fravær?

Martin Laursen og René Henriksen er det bedste midterforvar dansk fodbold har.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
TKTKSkrevet 17/11-03 19:07 
Paasch >

Drop Per Nielsen og brug Per Krøldrup i forsvaret.

Så vinder vi EM;)

hmm.. krøldrup er nu heller ikke den mest sikre i forsvaret! men det er per nielsen heller ej, rene skal altså også snart væk (på grund af alderen)! så talenterne må da snart komme...
england har dem jo! så vi må da også have nogen på hylden et eller andet sted!?!
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 19:09 
Vi har alle forskellige meninger. Men der er jo en grund til, at ingen af os er landstræner. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
TKTKSkrevet 17/11-03 19:12 
klart! Men hvis man ser hvor gode englands reserver er eller hvor de spiller og derefter på danmarks ja så er der en kæmpe forskel, og det re synd for det danske landshold som mangler den suveræne forsvars dirigent!
Men sideshow, nu er det jo første gang at martin spiller på top så det kan jo også bar være en engangs forestilling!?! det har man jo set før...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/11-03 19:12 
Palsgaard >
Grønkjær og Løvenkrans er begge flere længder bedre end Rommedahl!

Enig, glemte dem i min iver over Perez :P
APHAPHSkrevet 17/11-03 19:14 
ThomasS >
men hvor laaang tid siden er det han puttet en ind med det "gyldne" hoved eller panden er det jo, tja jeg mener det er... hmm.. ka ik huske det!

Hvis min hukommelse ikke svigter helt, så mener jeg at Rommedahl senest scorede d. 29/3 kl kl 17.08 og igen kl 18.44 i 5-2 sejeren over Rumænien :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
TKTKSkrevet 17/11-03 19:15 
sikkert nok, men jeg snakkede lige om ebbe sand :-)
APHAPHSkrevet 17/11-03 19:16 
ThomasS >
hmm.. krøldrup er nu heller ikke den mest sikre i forsvaret!

Han har aldrig spillet på landsholdet, så det er svært at udtalle sig om. Men i denne og forrige season har han spillet meget stabilt på udineses hold
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 17/11-03 19:18 
ThomasS >
sikkert nok, men jeg snakkede lige om ebbe sand :-)

han scorede senest i 2-1 sejeren over luxemborg
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
TKTKSkrevet 17/11-03 19:21 
det er vel også et stykke tid siden!
Og hvornår scorede han så for schalke sidst? en gang i sidste sæson... jeg mener ar´t han er for dårlig til at starte inde hver gang...:-)
PapandPapandSkrevet 17/11-03 19:48 
Ebbe Sand er en klassespiller i formkrise. Ingen grund til at fjerne ham for toppen. Og Perez? Ja jeg synes han gjorde mere skade end gavn i søndags, men det er vel bare mig.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
TKTKSkrevet 17/11-03 20:02 
nu er det første kamp for perez og han spillede da bolden flot rundt! og kom til chanser men ja han brændte dem! og det var selvfølgelig ikke godt nok! men ebbe er i en ALVORLIG formkrise! rigtig alvorlig...det ved du også...:-0
ChronoChronoSkrevet 17/11-03 20:03 
Nu skal i ikke være så hårde ved Ebbe Sand - se lige hvor "god" teknik han viste sidst han scorede (i PES3) :)

Ebbe Sand - Danmark bedste tekniker
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 17/11-03 20:04 
Snowman >
Ebbe Sand er en klassespiller i formkrise.

...En formkrise på 2 seasoner :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 17/11-03 20:08 
Chrono: Det er flot at du kunne score med sand på det laveste niveau i pes3 :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ChronoChronoSkrevet 17/11-03 20:17 
Hehe, det er skam ikke mod cpu'en :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 17/11-03 20:22 
Ok, jeg troede bare at det var på det laveste niveau, fordi forsvaret ligefrem løber væk fra manden med bolden :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 21:27 
ThomasS >
Men hvis man ser hvor gode englands reserver er eller hvor de spiller og derefter på danmarks ja så er der en kæmpe forskel

Nu er England nok også en del større end Danmark og fodboldkulturen er også mange gange større. Det er sgu ikke så underligt, at de har langt flere spillere at vælge imellem. Netop derfor var det sindsyg fedt, da Danmark vandt i '92. Langt flottere end når et stort land som f.eks. Frankrig vinder. Hvis Fifa lavede en rangliste efter præstation og indbygger tal. Så tror jeg faktisk Danmark er den bedste fodbold nation i verden.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RonaldoRonaldoSkrevet 17/11-03 22:03 
Michael Laudrup skal være landstræner, længere er den ikke.
Peter Madsen har i alt for lang tid, ikke fået den spille-tid han burde. Det skader simpelthen hans udvikling, han er den absolutte bedste tekniker vi har, og pt. er han inde i en god fase, modsat så mange andre. Ebbe Sand er en god fodboldspiller, ingen tvivl, men han levere ikke varen. Morten Olsen er skide bange for at ændre ved det system han indførte siden han startede, Rommedahl havde den sammme plads i 10 år og hans performance svingede gevaldigt.

Michael Laudrup tror på de unge, han forstår dem, og endnu vigtigere forstå han teknisk spil. Han er fod god til Sas-ligaen hvis vi skal være ærlige.
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 22:17 
Jeg kan ikke være mere uenig. Det er sgu da tåbeligt, at lege med resultaterne, for at de unge kan få noget erfaring. Det kan de sgu få andetsteds. Morten Olsen er god, fordi han vil have resultater. Det får vi sgu ikke, hvis vi stiller med et ungdomslandshold.

Rutinen sejrer altid i den sidste ende.

Desuden er teknik ikke nødvendigvis hvad der fører til sejr. Det kan meget vel gå den anden vej. Lav en eller anden idiotisk fejl, fordi den unge gut lige skal brilliere med teknikken og så står den 0-1. Så er det sgu bedre med stabile spillere som Thomas Helveg, som kan køre på fysikken.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ChronoChronoSkrevet 18/11-03 07:09 
Sideshow >
stabile spillere som Thomas Helveg

Ja, hans frispilning af Rooney var virkelig et tegn på stabilitet! Ham og Henriksen er for gamle til landsholdet, eller også er de bare ude af form. Det sammen gælder Ebbe Sand - ud med ham!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SideshowSideshowSkrevet 18/11-03 11:59 
Det må have været i samme øjeblik, at jeg satte flasken til halsen. =)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RalleRalleSkrevet 18/11-03 15:47 
der er ingen der nævner jon dahl jeg syntes han er skod laver jo ikke andet end at side på bænken i milan, og jaja jeg ved i vil sige han score da mål. Men ka da helt klart forstå morten når han starter på bænken.
Løvenkrans laver flotte ting i rangers og i forhold til rommedal som kun kan løbe, kan han også sparke til klatten
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig