X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GameCube Broadband Adapter


Svar
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 17/11-03 16:34 
nogle som ved et sted man kan købe sådanne en billigt??
boomtown har den til 370kr men kan det gøres billiger?
these go to eleven....
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 23/11-03 13:14 
ingen som kender et sted?
these go to eleven....
Le RoofLe RoofSkrevet 23/11-03 13:24 
Tror jeg ikke du skal regne med - nej

...ihverfald ikke incl. porto...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/11-03 14:23 
DAVIDFAB >

boomtown har den til 370kr men kan det gøres billiger?

Jeg håber da sandelig at jeg har "slukket" for det produkt, da Bergsala melder totalt udsolgt indtil slut december (og vi har ikke flere tilbage!)

Jeg har prøvet at forklare dem at der ikke er nogen grund til at gøre det sværere for dem selv. Nu er der endelig kommet et spil (til) som kan bruge bredbånds adapteren og så producerer de ikke ekstra... geeez...
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/11-03 19:26 
...og så fik vi den på lager igen..
DAVIDFABDAVIDFABSkrevet 24/11-03 20:28 
kender du så et sted hvor den kan købe til en god pris?
these go to eleven....
The DaneThe DaneSkrevet 24/11-03 20:35 
www.dvdboxoffice.com sælger den til ca. 314,- (mener jeg da det er). Men det kan så tage tid at få den alt efter hvor mange de har og hvor mange som har bestilt den før dig.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
CalleCalleSkrevet 24/11-03 20:38 
Jeg kan kun anbefale Boomtown. Jeg bestilte derfra og fik tingen som forventet. i en dejlig kasse og sendt som pakke, så den var i bedste sikkerhed.
Le RoofLe RoofSkrevet 24/11-03 20:46 
The Dane >
www.dvdboxoffice.com sælger den til ca. 314,- (mener jeg da det er). Men det kan så tage tid at få den alt efter hvor mange de har og hvor mange som har bestilt den før dig.

Dvdboxoffice har ikke haft nogen på lager i flere måneder. Bestillte selv 2 stk. for ca. 3 måneder siden, og har lige afbestilt dem igen for 1 uge siden, fordi jeg ikke gad at vente på en besparelse på 50 - 60 kr...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JAAJAASkrevet 24/11-03 21:00 
Jeg kom efter lang tids søgen i sommers til samme konklusion - at Boomtown alt i alt var det bedste valg.
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/11-03 23:21 
...du er så sød.. :)
JAAJAASkrevet 25/11-03 04:26 
Tjaøøh ..
The DaneThe DaneSkrevet 25/11-03 05:06, rettet 25/11-03 05:06 
En biting KC hvorfor koster modem-adaptoren 419,- (basic), og bredbånds adaptoren 379,- (basic)? Jeg ville have troet det var omvendt.

Ellers alternativt:
http://shop.gameplay.co.uk/webstore/genre_search.asp?platform=NGC&genre=PERI11&mode=accessories

Men der er prisforskellen så kun de 10,- (uden at tælle fragten med de to steder).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/11-03 07:27 
Jeg kan i skrivende stund ikke huske det, men jeg er ret sikker på at jeg har sat prisen relativt efter indkøbs-prisen. Bergsala har nogen ret underlige indkøbspriser.
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/11-03 07:42 
...ja, vores indkøbspris er 10-15 % højere på modem-adapteren.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig