X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R Buddies


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 17/11-03 13:55 
Faktisk burde jeg sige tak til "konsolforum" og P:R for at give mig nogle gode buddies at snakke med hver dag.

Nu er det ikke bare hej og farvel, men nogle gode emner vi tager op og kan hygge os med (vores hobby er vel alle sammen spil), men der kommer også mere personlige ting på bordet nogle gange.

Dem jeg snakker mest med er nok La0s, Naiera, Koluda og mads ... Se hele indlægget
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
123 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 21:54 
Konsolkongen >
Val, du har da keine liv!

You have insulted me sir...

*Tager et plastiklyssværd frem, og begynder at slå på konsolkogen*

*4 minutter senere...*

"Ghuuu... puhh.. Jeg kan se at kræften er med dig jediridder, men en sand Geek bliver du aldrig... bered dig på at møde din skæbne..."

*Konsolkongen løber rædselslagende væk*

kidcaffine - LOL:)
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-03 22:06 
LOL! :D
Men jeg må nok sige TPD.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 23:44 
Hehe! Det er bare for sjov mate:-)

Btw har du ikke givet mig tæv i MotoGP på Live?:O
Well crucify the insincere tonight...
DommergaardDommergaardSkrevet 19/11-03 00:01, rettet 19/11-03 00:01 
No offence Naiera! Men forfanden hvor ligner du dog Toby Maguire! Wow... :O
quadquadSkrevet 19/11-03 00:02 
Det er vel ikke den værste at ligne...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/11-03 00:12 
Valkyrie >
Btw har du ikke givet mig tæv i MotoGP på Live?:O

Og det kan vi ikke have!!! Sig tid og sted... så er jeg klar :@ (Jeg har kun demoen)
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 19/11-03 00:25, rettet 19/11-03 00:26 
Sonic.dk >
No offence Naiera! Men forfanden hvor ligner du dog Toby Maguire! Wow... :O

Ja, i luderudgaven ;) Det koster mig sikkert en advarsel?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RJKRJKSkrevet 19/11-03 01:56 
Så er den vist kørt langt nok ud. Tilbage til emnet.

Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 19/11-03 06:24 
Har lært en del af mine "anmelder-venner" bedre at kende igennem P:R.

Ellers fulgte jeg jo med fra DKF :)
» a winner is you «
Zzap!Zzap!Skrevet 19/11-03 11:48 
Valkyrie >
Ingen der snakker med mig?:) Den gode gamle gedens farfar?:)

Aaah! Du er ham.... gedens farfar, aka bikmin, aka toiletet, aka hvem ved hvad?
Ville det ikke være lettere bare, at vælge ét navn, og så holde fast ved det? Så kunne det være at folk ville vide om de gad snakke med dig.

Jeg kan se at du jo faktisk godt kan stave, når du bliver tvunget til det. Sådan da. >:)
Born to kill space
majjohamajjohaSkrevet 29/11-03 14:23 
Indrømmer lige jeg taler rimelig meget med KidCaffein
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/11-03 15:13 
Rart at se, at der er en der tør stå ved det ;)
RebelheartRebelheartSkrevet 29/11-03 15:50 
Jeg har ikke brug for venner og deslignende.
Jeg har det bedst alene.
quadquadSkrevet 29/11-03 15:52 
Sådan har vi andre det også bedst med.
MarcusMarcusSkrevet 29/11-03 16:42, rettet 29/11-03 16:44 
Rebelheart>> Undrer mig ikke med dine holdninger, og jeg forstår godt det kan være svært for nogen at få venner.

Wagner>> Nej.

Jeg har Organic, Kooik, Mr. Kashmir, Dchang og Barrett på msn.
quadquadSkrevet 29/11-03 20:56, rettet 30/11-03 11:19 
Har vi andre det ikke bedst med at Rebelheart holder sig for sig selv?

Jeg har 47 fra P:R på min liste og snakker meget sjældent med nogle af dem.
SumezSumezSkrevet 30/11-03 07:26 
Jeg snakker sjældent med P:R folk udenfor forummet, og har kun et par stykker på ICQ og MSN, folk der selv har været modige nok til at adde mig.
Har dog også udvekslet nogle e-mails, hovedsagelig med Rune. De eneste jeg ellers snakker med, er folk jeg selv har hvervet til forummet, Svovlmunk og Gatman, der vist lurker mere end de poster.

Men generelt, ser jeg kun de folk jeg kender fra P:R som "folk fra P:R". Det er ikke stedet jeg ville lede efter "soulmates". Affektionen for konsoller er nok det eneste, der knytter mig til folk her. Men det er også hyggeligt at tage fri fra hverdagen og diskutere den slags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SideshowSideshowSkrevet 30/11-03 08:13 
Han er sjældent online, men ellers så har jeg i lang tid talt meget med Greaseball. Vi har begge været fanget af Resident Evil serien og Legacy of Kain serien. Så det har været ret fedt, at diskutere disse spil ud til de yderste grænser med ham. Alle idéer bag plots, skjulte hensigter osv.

Jeg snakker i ny og næ med et par andre herfra over icq. Mest i næ. Men er nok beskæftiget i dagligdagen til, at jeg ligefrem er typen der søger "fysisk" kontakt med andre fra forummet. Boede man ved siden af hinanden, kunne det da ikke udelukkes med lidt gennembankning i et spil af fælles interesse over et par øl. Men ellers ser jeg ikke nogen grund. Dog er jeg klart med på at deltage i konsoltræf, som jeg pinligt nok ikke har haft fornøjelsen af, at deltage ved endnu. Det er også fandens dyrt, når man bor lige i midten af hele lortet. Har jeg ikke været short in cash, så har weekenden ramt mig dårligt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/11-03 09:04 
Når ja - Hvis vi taler om PRs mailsystem, så må det helt klart være PS2 playkid! Men også Naiera, når der er en fyfy til mig!

Heh.. Mig og playkid har talt en HELT del om Halo:)

Altså - Nu har jeg også talt med folk, over Xbox Live. jeg kan huske engang vi var 16 mennesker online her fra PR på engang i MotoGP! Alle lige fra Brummelum, MajorP, RQvsnapz og Grilbiller til Wuk, Fox Mclound, banzai og Bateman! Og det har kun været sjovt... Bare ikke når MajorP begynder og synge;)


Men hvem har ikke det?;D
Well crucify the insincere tonight...
majjohamajjohaSkrevet 30/11-03 10:00 
Jeg har 30/67 fra P:R på min liste :)
MarcusMarcusSkrevet 30/11-03 15:03, rettet 30/11-03 15:04 
Wagner>> Ahh på den måde :) - jo det er vel bedst hvis han selv har den illusion af en indstilling.

Over PR mail system har jeg snakket med en del personer.
MajorPMajorPSkrevet 30/11-03 15:55 
Valkyrie >
Bare ikke når MajorP begynder og synge;)


Hold da op - du ku' li' det ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
FourDFourDSkrevet 30/11-03 16:42, rettet 30/11-03 16:43 
Jeg snakker mest med matt, men når pieyanthikos er online, eller tager sig sammen til at svare mig på MSN, snakker jeg da en gang imellem med ham.

Ellers snakker jeg med strifer, victor (Ja kender ham jo i virkeligheden så han kan være svær at komme uden om :D), palzgaard, og så lidt med FoZo, og.. *tænker* MINI lidt med selveste kongen over alle spillesystemer (konsolkongen)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
123 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig