X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R Buddies


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 17/11-03 13:55 
Faktisk burde jeg sige tak til "konsolforum" og P:R for at give mig nogle gode buddies at snakke med hver dag.

Nu er det ikke bare hej og farvel, men nogle gode emner vi tager op og kan hygge os med (vores hobby er vel alle sammen spil), men der kommer også mere personlige ting på bordet nogle gange.

Dem jeg snakker mest med er nok La0s, Naiera, Koluda og mads ... Se hele indlægget
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
123 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
T.REXT.REXSkrevet 17/11-03 20:17 
Forresten, der er ingen der har nævnt mig *SNØFT* ;@
One PS2 to rule them all
MarcusMarcusSkrevet 17/11-03 20:17, rettet 17/11-03 20:29 
Det er dig selv der bringer det på banen for at få folk til at sige, nå ja det er også synd for dig og trøste dig. Det er problemet, du har ondt af dig selv hvilket du ikke bør have. "Tilføjelse: Læs bogen: Vær Lykkelig"

<EDIT> Til Florinda

Andet:
Synes også det er et fint sted at finde nogen at snakke om konsoller og spil med, og der er endda også nogen med god musik smag ind i mellem :) Det værste er at det tager så langt tid hvis man begynder at snakke med mange folk over msn. Samme skete på heroes som jeg har nævnt utallige gange herinde(Heroes)
AndyAndySkrevet 17/11-03 20:23, rettet 17/11-03 20:25 
Sikkert.....men ved du hvad jeg kan ikke tænke positivt og ha' det godt med mig selv, eller at ha' selvsiglid

EDit: Stavefegl i selvsiglid
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
quadquadSkrevet 17/11-03 20:28, rettet 17/11-03 21:37 
Er du en fake-profil der gør grin med det, eller er du virkelig sådan der?

[Jeg ér for dårlig til at udtrykke ironi]
MarcusMarcusSkrevet 17/11-03 20:31, rettet 17/11-03 20:40 
Florinda>>

Tilføjede lige at du bør læse bogen "Vær Lykkelig" den er temmelig god, kan ikke lige huske hvad forfatteren hedder.

Er 100% sikker på du kan, men netop ved at sige at du ikke kan så vælger du ikke at gøre noget ved det hvilket du rent faktisk kan. Man styrer selv ens egen psyke.

Wagner>> Tror han er en typisk dansker. Det er så nemt at være pessimist.

<Er iøvrigt selv irriteret over at det går ud over ellers interessante emner som trådene handler om>
AndyAndySkrevet 17/11-03 20:39, rettet 17/11-03 20:41 
Wagner >
Er du en fake-profil der gør grin med det, eller er du virkelig sådan der?

Slap så af! jeg er en alm. bruger lissom alle andre(har det bare dårligt! og hvor'n tror du egentlig det er at være mig når så nogen som dig kommer med så nogen pisse irreterene kommentare!?, det gør det ihvertifald IKKE bedre!)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
quadquadSkrevet 17/11-03 20:48, rettet 17/11-03 21:37 
(Censureret af mig)

Besøg en læge.

[Jeg ér for dårlig til at udtrykke ironi]
The BruceThe BruceSkrevet 17/11-03 20:55 
Hold nu kæft- Wagner!!

Det virker åbenlyst til at Florinda/Andreas ikke har det skide godt, så det hjælper sgu' nok ikke, at du kommer med dine nedladende kommentarer!!

...nice goin' De Niro...!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
MarcusMarcusSkrevet 17/11-03 20:58, rettet 17/11-03 21:02 
De hjælper ikke men melidenhed gør det bestemt heller ikke det mindste bedre. Det er kun Florinda selv der kan gøre noget og det er at skifte indstilling hvilket ikke er så svært og muligt for alle.

Altså kan det ses som om han ikke har det godt ud fra hans eget synspunkt men er temmelig sikker på han har det som de fleste andre. Som er godt.
quadquadSkrevet 17/11-03 20:59, rettet 17/11-03 21:36 
Jeg siger da præcist hvad jeg vil, hvis han har et problem kunne han besøge skolelægen.

[Jeg ér for dårlig til at udtrykke ironi]
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-03 21:03, rettet 17/11-03 21:04 
Som The Bruce siger, så lad ham dog være!
Hvis drengen har et socialt problem så har jeg da ondt af ham!
Jeg kan dog ikke se hvad vi, herinde kan gøre ved det, andet end at acceptere ham som en hver anden bruger.
Spiller nu: Phantasy Star IV
AndyAndySkrevet 17/11-03 21:04 
Wagner og jer andre kan det ikke være ligemeget, det hele?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/11-03 21:05 
Mysterious >
De hjælper ikke men melidenhed gør det bestemt heller ikke det mindste bedre.

Jeg er lidt overrasket over, at en så åbenlyst fornuftig person som du er, ikke langer ud efter Wagner i stedet for at gå efter The Bruce.

Medlidenhed gør det måske ikke bedste, men direkte provokation er nok heller ikke vejen frem skal du se
quadquadSkrevet 17/11-03 21:05, rettet 17/11-03 21:07 
Af samme grund burde du bare lade være med at skrive om det herinde overhovedet.

Prøv istedet her:

kan hjælpe dig!
CronossCronossSkrevet 17/11-03 21:06 
God idé, Florienda. Drop det alle sammen!
MadsMadsSkrevet 17/11-03 21:07 
Det er mig der er Mads Haumand ;P

Ja, som nævnt; Star Soldier, Cronoss, Naiera, Born2Play og Koluda.

Har vist snakket med Naiera og Cronoss næsten siden DKF startede i sin tid, og Star Soldier har jeg også haft nogle meget private samtaler med i løbet af de par år jeg har kendt ham :)

Born2Play, vi har vist mest diskuteret musik, men har heller ikke haft dig på kontaktlisten i nær så lang tid.

Koluda det er bare en masse spilsnak, primært arcade.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MarcusMarcusSkrevet 17/11-03 21:07, rettet 18/11-03 17:24 
KidCaffeine>> Jeg startede med "De hjælper ikke" og det var ment til nedladende kommentarer :) Så "langede" ud efter begge :)

<Skrev dette før jeg så Cronoss' besked>
The BruceThe BruceSkrevet 17/11-03 21:16, rettet 17/11-03 21:17 
>> Wagner!

Så du mener ikke det måske ville være en (bare lidt) federe ide, hvis du kom med noget konstruktivt som f.eks. Mysterious i stedet for blot at være nedsættende?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
quadquadSkrevet 17/11-03 21:16 
Nå ja, snakker også en del med Naiera når han truer mig med en advarsel fordi jeg modsiger ham :)
quadquadSkrevet 17/11-03 21:18, rettet 17/11-03 21:36 
The Bruce >
>> Wagner!

Så du mener ikke det måske ville være en (bare lidt) federe ide, hvis du kom med noget konstruktivt som f.eks. Mysterious i stedet for blot at være nedsættende?!

Egentlig ikke, men sådan er jeg...

[Jeg ér for dårlig til at udtrykke ironi]
RaGeRaGeSkrevet 17/11-03 21:24 
Satans hvor hurtigt et topic kan komme på et sidespor.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 17/11-03 21:26 
Det viste så at emneskift virkelig er en realitet. (Geee, who would have guessed that?)
JloweJloweSkrevet 17/11-03 21:26 
Wagner >
Nååår, lad nu være med at gå ud og dræb din storebror..

Du er et fjols - og du skulle lære at lukke din kæft. Ovenstående er måske den mest idiotiske bemærkning jeg har hørt nogensinde.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
RJKRJKSkrevet 17/11-03 21:27 
Tilbage til emnet, eller der falder henstillinger og advarsler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SaturinoXSaturinoXSkrevet 18/11-03 01:04 
RaGe >
Kakarot >
RaGe >
Snakker ikke meget med folk fra forummet af bortset fra Koluda, MartinM, Square og Sideshow engang imellem.

Nååå... Så bliver jeg bare glemt. *snøft*



Nå ja! dig glemte jeg vist lige ;)



Nååå... Så bliver jeg bare glemt. *snøft* OGSÅ MIG
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
seebergseebergSkrevet 18/11-03 16:12 
Snakker egentlig ikke med ret mange her indefra, får min lyst styrret via forummet... Men en gang imellem chatter jeg da lige lidt med Tobias(MajorP) eller Christian(KrOoZe) over MSN.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BobbeBobbeSkrevet 18/11-03 16:28 
T.REX >
Forresten, der er ingen der har nævnt mig *SNØFT* ;@

T.REX, du er nok den eneste jeg snakker med :/
Hmmm.... :D
Spiller nu: Wii
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 16:34 
Ingen der snakker med mig?:) Den gode gamle gedens farfar?:)

:(

Ved jeg ikke rigtig. Jeg har ikke rigtig turde at tage til PR træf... Er mange for at jeg skal blive slået af Naiera...

Men jeg har talt med nogen over Xbox Live... Det er vist også det:P
Well crucify the insincere tonight...
CronossCronossSkrevet 18/11-03 16:42 
Jeg husker da at Teki, Sideshow og mig selv havde en lang snak med dig vedrørende noget "pik-tråd" på det gamle forum ;)
AsseAsseSkrevet 18/11-03 16:59 
Hmm, jeg snakker ikke med så mange herinde fra.. Jeg snakker en del med Pieyanthikos, og lidt med dpl en gang i mellem, men ellers ikke..
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-03 17:04 
Snakker indimellem med dchang om musik og har også snakket med et par stykker over Xbox Live (bl.a. Papa og RQvsnapz). Det er vist også det :)
(...)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/11-03 17:16 
Valkyrie
Ved jeg ikke rigtig. Jeg har ikke rigtig turde at tage til PR træf... Er mange for at jeg skal blive slået af Naiera...

Samme her. Måske vi skulle lave en klub? Eller noget?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
majjohamajjohaSkrevet 18/11-03 17:18 
Jeg er connectet til jeres klub :)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 18/11-03 19:24 
Count me in... Ej han ligner da en "vatarm" ;)
Sælg mig en Xbox =)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 18/11-03 19:28 
Hvis jeg skal afsted, bliver det med mit ishockeyudstyr på, en stav i hånden og en puck i lommen (Jeg er også lidt bange for Naiera) ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
quadquadSkrevet 18/11-03 19:37 
Så bare vent til i ser ham .)
Homer00Homer00Skrevet 18/11-03 19:38 
Er han da en stor satan?
Must eat - So cheap...
quadquadSkrevet 18/11-03 19:41, rettet 18/11-03 19:41 
2 meter imellem øjnene.
Homer00Homer00Skrevet 18/11-03 19:42 
Hold da kæft.. Det kunne godt være at jeg også skulle joine klubben...
Must eat - So cheap...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 18/11-03 19:42 
Jeg tror han slår som en kælling og at i er en flok sissies ;)
(...)
quadquadSkrevet 18/11-03 19:44 
Han løftede KTC op i strakte arme sidste gang, KTC er knap 2 meter og vejer vel en 100kg.
MarcusMarcusSkrevet 18/11-03 19:49, rettet 18/11-03 20:03 
-

<Spoiler>
MarcusMarcusSkrevet 18/11-03 20:00, rettet 18/11-03 20:04 
Men der var der jo ikke nogen målestok så det finder jeg lige ud af:

Dette og ovenstående billede skal sammenlignes med hinanden da de er samme målestok, hvis billede 1 er den størrelse så er billede 2 den størrelse som i kan se

her.
Homer00Homer00Skrevet 18/11-03 20:14 
Damn han er stor!
Must eat - So cheap...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/11-03 20:19, rettet 18/11-03 20:46 
Gisp! Jeg fik lige en PM fra Naiera:

"Infidel! Nonbeliever! I'll suck the marrow from your bones. Ps. Bela Lugosi says HI!".

;-)

Edit: Spelling! Stakkels Bela hed pludselig Bella

Bela Lugosi
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/11-03 21:33 
Cronoss >
Jeg husker da at Teki, Sideshow og mig selv havde en lang snak med dig vedrørende noget "pik-tråd" på det gamle forum ;)


Husker jeg kun alt for godt! Den form for mobning er stadig uacceptabelt!




Born2Play >
Valkyrie
Ved jeg ikke rigtig. Jeg har ikke rigtig turde at tage til PR træf... Er mange for at jeg skal blive slået af Naiera...

Samme her. Måske vi skulle lave en klub? Eller noget?

God ide! Og jeg kan se at både, matt, anders jensen, homer00 og dig born2play... Excellent...

Jeg erklære mig derfor som lederen af denne klub der kommer til at gå under navnet, TANFICO(The Anti-Naiera Foundation International Corporation Organistation)!

Der er 3 regler som alle skal følge! At blive til skam af Naiera, skal betyde den yperste straf! Hvis i for en hinstilling af Naiera skal i hænge jer selv hurtigt muligt! 2 regl er at man ikke taler om TANFICO! 3 regl er at vi laver et forbud mod Final Fantasy!

Alle der ikke følger disse regler vil øjeblikkelig få en henvisning af Naiera! Og husk.. Jeg sender små hemmelige budskaber i min signature fra tid til anden så kig godt på dem!!

Jeg har analysteret billedet af Naiera meget nøje og taget nogen DNA prøver og er kommet til den konklusion, at Naiera og toby Maguira er en og samme person! Læg mærke til navnet "macguire"! kan i huske Jerry macguire med tom cruise? Hehe... tænkte jeg nok! Og jeg kan huske engang at Naiera vist nok sagde noget godt om tom cruise! Altså! Det er åbenlyst at naiera/toby macguire er med i en sammensværgelse sammen med tom cruise!

Og hvad er motivet spørger i? Det er vel simpelt.... Tom cruise er simpelthen bare blevet sindssyg efter at han gik fra nicole kidman! LOL... Vanilla Sky var også en syg film!

/salute

/TANFICO Leader, over and out!

Sammensværgelsen...
Well crucify the insincere tonight...
majjohamajjohaSkrevet 18/11-03 21:39 
:! Det er jo Naiera himself!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/11-03 21:40 
Val, du har da keine liv!
Spiller nu: Phantasy Star IV
Homer00Homer00Skrevet 18/11-03 21:44, rettet 18/11-03 21:47 
Det lyder rigtgig godt "leder."

Jeg vil altid være dig tro, og gøre det ypperste for at gøre dig tilfreds

Edit: Du skal ikke fornærme vores leder Konsolkongen, dette vil koste dig dyrt!
Must eat - So cheap...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 18/11-03 21:45 
Men han har jo ret! Hvad skal der blive af os alle!

Dadada!!
123 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig