X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

emne skift


Svar
FourDFourDSkrevet 16/11-03 13:53, rettet 16/11-03 13:55 
jeg har lagt mærke til at de fleste populære emner her på Playright, starter med et emne, men slutter med 44 andre. Så hvad med at lave en lille prøve? jeg bringer et emne på banen, og så skal man se hvor forandret emnet er om nogle dage! Skift emne som det passer jer, bare at det stadig har LIDT med det overstående emne at gøre. Det eneste det her går ud på er at se hvor meget det er muligt at f... Se hele indlægget
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
77 emne(r).
« < 1 2

Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 17/11-03 22:07 
jeg kan godt lide is
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SideshowSideshowSkrevet 17/11-03 22:08 
Azalon >
og kan de være i en glas sild?

"En glas"!? Siger du så også "et kop"?

Min gamle dansklærer tilbage i '90 påstod hårdnakket, at det hed "et kop". Det var jeg langt fra enig i. Men det kunne ses på karaktererne, at hun stod ved sin mening.(Stupid bitch)

Jeg vil meget gerne høre om det kun er i KBH, at man siger "et glas" og "en kop". Det var i hvert fald der jeg lærte mit sprog.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
The BruceThe BruceSkrevet 17/11-03 22:09, rettet 17/11-03 22:10 
Hvis et tog rejser fra Jyllinge kl. 16.25 mod Nørre Tranders og holder en konstant fart på 187 km/t hvor meget er en indo-europæisk rigs-daler så værd- tilsammen, nu?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
DommergaardDommergaardSkrevet 17/11-03 22:13 
LOL? Du er da også for dum at åbne en dåse tun med din ske... hahaha! :)
quadquadSkrevet 17/11-03 22:37, rettet 17/11-03 22:56 
Sideshow >
Jeg vil meget gerne høre om det kun er i KBH, at man siger "et glas" og "en kop". Det var i hvert fald der jeg lærte mit sprog.

Ikke medmindre du siger koppet og glassen.
DommergaardDommergaardSkrevet 17/11-03 22:53 
glasen = glassen :)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/11-03 22:55 
Azalon >
Palsgaard >
Ja men det værste ved at spise dadler er de satans skaldyr der pludselig dukker op under tapetet...

Det troede jeg ikke passede, men kan det passe du har 2 flamingoer til overs, og kan de være i en glas sild?

Ja granit og mormonnosser har jeg altid på lager...mmm det er SÅ fin fin en væske!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/11-03 22:55 
The Bruce >
... men man kan da godt sluge atomer- vil du ik' sige det Rolle?!

>> Jo- det vil jeg sige, det ka' man snildt gøre!!

Det skal bare udsættes for turbolens først!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
quadquadSkrevet 17/11-03 22:57 
Sonic.dk >
glasen = glassen :)

Skrev også koppet med et 'p', men det er umuligt at stave et ord der ikke findes rigtigt, kunne ikke se mig ud af det :D
DommergaardDommergaardSkrevet 17/11-03 23:15 
I orden... :)
The BruceThe BruceSkrevet 17/11-03 23:26 
Palsgaard >
The Bruce >
... men man kan da godt sluge atomer- vil du ik' sige det Rolle?!

>> Jo- det vil jeg sige, det ka' man snildt gøre!!

Det skal bare udsættes for turbolens først!

...så ringer jeg hjem, og så siger jeg: "Så er jeg skis'me i Flensborg!"

>> ...og så holder jeg så op mæ' at dup'...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/11-03 23:44 
Og en anden vigtig ting er at få forviring ud i kødet!

-Ja men skal skal gøre nogle pludselige bevægelser for at komme bag på kødet, så kommer forviringen dejligt ud i kødet!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
The BruceThe BruceSkrevet 17/11-03 23:50 
Der ska' I så huske på derude- at I skal passe på blyhaglene som uundgåeligt vil være i kødet når I har skudt gåsen!

>> Narjh, for vi bruger ikke hagl! Vi har investeret i en atom-accelerator- et ordentlig skvæt atomer, og så tæsker de til jorden!

Den koster godt nok en rund milliard, men man ska' ik' ha' skudt særli' mang' ænder før den har betalt sig selv ind...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/11-03 23:51 
ja eller så knepper vi dem jo bare...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
FourDFourDSkrevet 18/11-03 11:04, rettet 18/11-03 11:09 
YES! mission fuldført. Vi fik dette emne fra at være et emne om GTA4, til hængebuesvin og hagl :D

men bare bliv ved med at skifte emne, da vi sagtens kan nå længere ud :P

ser frem til at vi når til det punkt hvor vi begynder at tale om Isvafler, med alt for meget kødsauce :P

Tilføjer nyt emne: Kan ÆG, være tortur?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-03 11:18 
Pølser smager godt...
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 18/11-03 11:24 
This planet is obviously being used as an insane asylum by other planets.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
majjohamajjohaSkrevet 18/11-03 12:14 
Kan iøvrigt meddele at mit næste webdesign bliver inspiret af Karolines Steak Sauce
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 18/11-03 13:38 
Nogle der har fået Winamp5?
Sælg mig en Xbox =)
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 18/11-03 13:41, rettet 18/11-03 13:41 
jeg har fået en kartoffel
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
DommergaardDommergaardSkrevet 18/11-03 15:03 
FEDT! Jeg har også fået énmat (tomat)
AsseAsseSkrevet 18/11-03 15:47 
De gule smager bedst!
FourDFourDSkrevet 18/11-03 15:52 
Hov hov! tøv lige en kende! Husk lige at Emnet går ud på at man skal nævne overstående emne, men dog lave det om til et andet emne!

Så lad os starte forfra med et nyt emne (igen :P):
Nogen her der kender et godt spil der handler om at Grønsagerne invadere jorden? leder stadig!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 18/11-03 19:19, rettet 18/11-03 19:19 
Ja, Blinx: The Time Sweeper går ud på at finde barberblade i en høstak.
Sælg mig en Xbox =)
AsseAsseSkrevet 18/11-03 19:29 
Jeg har tabt en nål i en høstak engang. Men jeg ku ik finde den, for der var en tissetrold der tissede på høstakken..:(
MarcusMarcusSkrevet 18/11-03 19:32 
Willi>> Altså kan man regne ud hvor mange gange tråden skifter emne. Altså forudigeligt og ikke noget eksperiment.

Antal indlæg = antal emne skift.
FourDFourDSkrevet 19/11-03 14:53 
når, så er den test vist slut :P
måske et lidt ikke alt for gennemtænkt indlæg, og måske også lidt for meningsløst.

Men mange folk har åbenbart haft det meget sjovt med at skrive fuldstændig meningsløse ting! Skål for det! :D
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
77 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig