X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Animal Crossing...


Svar
dchangdchangSkrevet 16/11-03 13:51 
Jeg søger lidt hjælp til det suveræne Animal Crossing. Nu er jeg endelig blevet færdig med at betale mit hus af, og vil nu lege lidt. Der er så fiske-konkurrence i byen idag, men hvordan jeg lige får fat i fiske-stang er et større problem. Nook har ikke nogen. Skal jeg så bare vente til en anden dag eller?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
3of193of19Skrevet 16/11-03 13:57 
Hvis du har betalt dit hus af allerede burde du have haft mulighed for at købe en fiskestang...
Ellers kan jeg sende dig en hvis du giver mig navn og by.
APHAPHSkrevet 16/11-03 13:58, rettet 16/11-03 13:59 
Kan du ikke bare bestille en ved Nook? ..men så får du den selvfølgelig først imorgen. Det kunne jo også være at nogle vil sende en til dig

Edit: For langsom:/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 16/11-03 14:11, rettet 16/11-03 14:18 
Hmmm. Han har generelt ikke ret meget, Nook. Og en fiskestang har han ikke haft endnu.

Hvis nogen vil sende én, ville jeg være glad.

De kreative navne er:

By: q

Navn: ralf

:-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
majjohamajjohaSkrevet 16/11-03 14:18 
Paasch >
Kan du ikke bare bestille en ved Nook? ..men så får du den selvfølgelig først imorgen.
Der er et trick så man kan få de ting man har bestilt med det samme, man bestiller som man plejer og går hen til ens Gyroid og siger Save and Quit - så skal man bare trykke start og så kommer der en masse snak som der altid kommer, og når du kommer til din by er der post :)
dchangdchangSkrevet 16/11-03 14:21 
Hvordan bestiller jeg så? Så vidt jeg kan se, kan jeg kun bestille ting fra "mit eget" katolog? Altså ting magen til min egne ting.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 16/11-03 14:23, rettet 16/11-03 14:25 
Du kan kun bestille ting, som Nook har haft på sit lager

Hvor lang tid har du egenligt spillet spillet? I mit spil var fiskestangen noget af det allerførste jeg kunne købe
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
3of193of19Skrevet 16/11-03 14:25, rettet 16/11-03 14:27 
Fv4@EEHIkFbz47
xkzdwUUwnINpYp

Man kan kun bestille ting man har haft i sin besiddelse engang.
dchangdchangSkrevet 16/11-03 14:28 
Paasch >

Hvor lang tid har du egenligt spillet spillet? I mit spil var fiskestangen noget af det allerførste jeg kunne købe

Jeg har kun spillet siden tirsdag ca. Måske er det derfor.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dchangdchangSkrevet 16/11-03 14:28, rettet 16/11-03 14:36 
Jeg siger mange tak for koden.

EDIT: Som virkede. Tusind tak. Så skal der fiskes! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig