X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

NES fundet...


Svar
enfenenfenSkrevet 16/11-03 01:14, rettet 16/11-03 12:01 
Jeg har været til fødselsdag hos min far idag, hvilket I måske ikke er så interesseret i :)

Inden jeg tog hjem, gik jeg op på mit gamle værelse og fandt en NES, joypads + en masse spil. Jeg havde næsten glemt, at jeg havde sådan en gammel sag. Jeg kan huske, at min far var på arbejds-rejse i Japan eller Singapore for mange år siden og at han der købte mange af spillene hjem til mig.

Her er hvad jeg fandt frem:

NES
Gameconverter
2 joypads
RF adapter

Sword Master
Ghost Busters 2
G.I Joe 2
Super Mario Bros. 3
Turtle Ninja 2
Turtle Ninja 3
Super Rescue
Batman
Adventure Island 2
Super Contora
Robocop 2
Spartan 2
Ninja Gaiden 3
Double Dragon 3

Sega World Tournament Golf( Sega Master System)
Flying Edge( Sega Master System)
Wrestle Mania Steel Cage Challenge( Sega Master System)


Jeg har ikke fået testet om det hele virker, da jeg først lige er kommet hjem. Jeg glæder mig dog til at få spillet Super Mario Brothers 3 igen, hvis det bliver muligt :)

EDIT:
Rettet lidt, da 3 af spillene ikke var til NES, men til en Sega konsol. Dog ved jeg ikke til hvilken, men det kunne tyde på, at der er tale om en Sega konsol, hvor spillene sættes i oppe fra.
What is the Matrix?
majjohamajjohaSkrevet 16/11-03 10:28 
Kunne du tage et billede? Så kan nogen herfra sikkert se hvilken maskine spillet(spilllene?) er til.
DizzyDizzySkrevet 16/11-03 11:37 
Sega World Tournament Golf & Wrestle Mania Steel Cage Challenge er udkommet til Master System
Flying Edge ser ud til at være udkommet til genesis

Wrestle Mania Steel Cage Challenge er igeledes kommet til Gamegear.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
enfenenfenSkrevet 16/11-03 12:00, rettet 16/11-03 12:03 
Har lige kigget lidt på spillene til Sega igen. Det ser ud til, at de er til Sega Master System. "Wrestle Mania Steel Cage Challenge" og "Flying Edge" er på samme cartridge. "Sega World Tournament Golf" er på en cartridge for sig.

Angående spillene til NES, så er "Sword Master" på en enkelt cartridge/PAL, hvor alle de andre er på en "13 in 1" cartridge/JAP.

Jeg blev dog lidt skuffet over grafikken, da jeg startede nogle af spillene op. Jeg ved ikke helt hvad jeg havde regnet med, når konsollen er tilbage fra starten af 90'erne. Jeg kommer nok ikke til at spille på den alligevel, men det bragte da gamle minder frem :)
What is the Matrix?
RJKRJKSkrevet 16/11-03 12:03 
Reality check: NES er fra 1985 og baseret på Famicom fra 1984.

;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
enfenenfenSkrevet 16/11-03 12:04 
Hvad ved jeg :)

"starten af 90'erne" er det ikke tæt på 1985 ;)
What is the Matrix?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/11-03 12:35 
Sæt dig omgående ind foran dit tv og spil Super Mario Bros. 3!

Det er en ordre :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Wired NickyWired NickySkrevet 16/11-03 13:17 
Flying Edge var firmaet der lavede WrestleMania spillene i sin tid. Jeg mener at de vist nok blev opkøbt af Acclaim i midten af 90'erne.
Lunch is for wimps.
enfenenfenSkrevet 16/11-03 13:44 
Hvis det er tilfældet, ja så er der kun et spil på den cartridge.
What is the Matrix?
DizzyDizzySkrevet 16/11-03 15:13, rettet 16/11-03 15:14 
Det ser ud til det tjek dette cover http://www.smspower.org/scans/sms/w.shtml
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig