X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dino Crisis 3 - hvor dårligt?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/11-03 22:04 
Er der egentligt ikke nogen som tog chancen, og købte Dino Crisis 3, og vil fortælle lidt om det?

Kan det virkeligt være SÅ dårligt, som alle anmeldelser giver udtryk for?

Har kigget demoen i ca. 5 minutter, og med mindre kameraet VIRKELIGT går i selvsving og ødelægger det hele, senere hen, så virker det da som et okay spil - men jeg kan ta' fejl.

Godtnok rendte man rundt og skød på fjender, som man ikke kunne se, men grafikken var pæn..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 25/02-04 12:20, rettet 07/03-04 13:47 
Jeg bumper lige tråden, for jeg er også interesseret i at høre hvor dårligt kameraet faktisk er.
IGN lyder godt nok ikke tilfredse med det, men fik jeg lige at vide overstock havde fået det til en billig pris.
Spiller nu: Halo 3
CronossCronossSkrevet 25/02-04 16:09 
Det er VIRKELIGT dårligt....

Super kedeligt, latterlig historie, sanseløst dårligt kamera, og uinteressant grafik på grænsen til at være grim.
OkottaOkottaSkrevet 02/05-04 12:47 
Efter ca. 2 timer i selskab med Dino Crisis 3, kan jeg konkludere følgende.

Spillet er ikke 500,- værd.

Spillet har tit et virkeligt dårligt kamera - Resident Evil's kamera ER faktisk bedre. I Dino Crisis 3 er det nærmest reglen fremfor undtagelsen, at kameraet skal placeres på steder, hvor man ikke rigtigt har brug for at det skal være; Jeg fatter ikke hvad Capcom har tænkt, men de har vel været så imponeret over den kraftige Xbox, at de helt glemte at lave et ordentligt kamera, men bare koncentrerede sig om grafikken og styringen.

Heldigvis locker spillet selv på fjenderne, så man kan hurtigt skyde dem der er udenfor skærmen.

Grafikken er fandme flot - fixed framerate, flotte textures og godt lys. Udfra et teknisk standpunkt, så er det her ganske imponerende.

Styringen er (overraskende) rigtig god - den er nem og tilgængelig, og det er sjovt at flyve rundt med sin jetpack.

CGI'en er voldsom lækker.

Spillet er ikke helt ligeså dårligt som sit rygte - EDGE's 3 tal, virker noget i underkanten - Jeg synes faktisk det virker som et okay survival horror spil, og da styringen er god, så trækker det op mod det dårlige kamera.

Men det er IKKE 500,- værd - se om I stadig kan få det billigt, og så nyd det for hvad det er; Spil det imens I tænker på, at I har fået det svinebilligt, og så tror jeg I vil synes det er ganske underholdende.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dRxLdRxLSkrevet 02/05-04 13:05, rettet 02/05-04 13:05 
Voksne mennesker har ikke tid til at bruge på halvdårlige spil ;-)

Rallisport Challenge 2 derimod, ville jeg ønske jeg havde tid til, da det er umannerligt godt =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PlaykidPlaykidSkrevet 02/05-04 13:21 
Nu fik jeg jo endeligt erhvervet mig det for 75 kr. :)
Jeg har ikke spillet det så meget, men jeg synes det virker ok. Chinema sekvenserne er rigtigt flotte og stemningen er også ret god, men vinklen ødelægger virkelig spilglæden. Det er utroligt at man ikke har indset det var et problem og ændret det.
Det er nu rigtigt nok at man stadigt kan skyde fjenden, men man er også nødt til at vide hvad man er oppe i mod, og hvor mange. Det gør det også svære at stikke af når man ikke ved til hvilken side man skal løbe.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig