X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

FFTA - hvad syntes I om det?


Svar
FourDFourDSkrevet 14/11-03 15:09, rettet 14/11-03 17:02 
ja, mange er syntes at det er kedeligt, og for ensformigt
men selv er jeg begejstret, over at det er muligt at lave et fedt strategi og RPG til GBA'en!

hva syntes I?

skriv evt. også din status i spillet.
status:
Marche lvl: 11
spilletid: 17 timer, og 25 min.
clan lvl: 11
missioner klaret: 38
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RitesRitesSkrevet 14/11-03 17:15 
Well, hvad jeg syntes om det..?

Jeg blev skuffet. De har sluppet alt for let "uden om det", ved bare at lave en masse kampe, så lidt flere og det var så det.
» a winner is you «
CalleCalleSkrevet 14/11-03 17:24 
Jeg synes det er et utrolig fedt spil, men der er vidst ikke mange af os. :(
RJKRJKSkrevet 14/11-03 17:26 
Nej, folk hader det nærmest... ;p

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChronoChronoSkrevet 14/11-03 18:20 
Jeg synes det er fremragende! Har endnu ikke gennemført, men indtil videre er mit eneste kritikpunkt at historien er lidt for simpel.

Det er fedt at bygge sit party op, lære dem skills og nye jobs. Kampene er efter min mening aldrig kedelige, der er altid nye udfordringer i kraft af Judge og Law systemerne.

Jeg har hele tiden på fornemmelsen at der er ting jeg går glip af, fordi jeg ikke kan tage alle missioner. Men det får spillet til at føles uforudsigeligt og spændende.

Det er på alle betydende områder bedre end Playstation udgaven.

Status:
Marche lvl: 25
Spilletid: 47 timer, og 12 min.
Clan lvl: 39
Missioner klaret: 166
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
FourDFourDSkrevet 14/11-03 20:58, rettet 14/11-03 20:59 
RJK >
Nej, folk hader det nærmest... ;p

COOL! bladet Cube har også givet det 9/10.
min eneste kritik er, at det kan være helvedes svært nogen gange, og at det r svært at finde et godt våben, da der allerede er så sindssyg mange :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
JAAJAASkrevet 14/11-03 21:45, rettet 14/11-03 21:46 
Sært, jeg har det lige modsat. Der er ganske enkelt nul udfordring i det spil. Jeg har endnu ikke været i en kamp, hvor det ikke bare var et spørgsmål om, hvorvidt de fik utroligt mange klø, eller helt overdrevet latterligt mange klø.

Skal jeg tabe en kamp, vil jeg være nødt til aktivt at forsøge kollektivt selvmord.

På trods af dette er jeg helt vild med spillet :)
FourDFourDSkrevet 14/11-03 22:52 
det skal siges at dette er det eneste FF spl jeg nogensinde har ejet, så je har ikke haft mulighed for at sammenligne med ande FF titler

(ja jeg skammer mig! :P)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RJKRJKSkrevet 14/11-03 22:56 
Det har ikke noget med de andre FF-titler at gøre.

(Udover lige FF Tactics, selvfølgelig)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 15/11-03 01:26, rettet 15/11-03 01:27 
Jeg er nødt til at anbefale, at man finder Tactics Ogre: Knight of Lodis i stedet for dette spil, hvis man skal have et spil i samme genre og gerne vil have en udfordring samtidig. Knight of Lodis har også en ret fed historie. Det er til gengæld kun 20-30 timer langt.
ChronoChronoSkrevet 15/11-03 08:17 
JAA >
Jeg har endnu ikke været i en kamp, hvor det ikke bare var et spørgsmål om, hvorvidt de fik utroligt mange klø, eller helt overdrevet latterligt mange klø.

Whow - hvor langt er du inde i spillet? Jeg synes det er begyndt at blive ret svært, og flere af de "store" kampe må jeg prøve et par gange før taktikken lykkes.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Le RoofLe RoofSkrevet 15/11-03 13:19, rettet 15/11-03 13:27 
Jeg må erkende at jeg har det på samme måde som JAA, med mht. kampene. Jeg synes også at kampene er lidt på den lette siden og jeg har endnu ikke set en Game Over skærm...

Derudover spiller jeg dog stadig FFTA med stor lyst og er pt. 38 timer inde i spillet. Det som irrieterer mig mest er dog at jeg synes historien, som er lidt simpel, går aaaaaaaaaalt for langsom....eller også bruger bare uhyggelig meget tid på at finde nye job classes...

Alt ialt et fint spil, som bare giver mig endnu mere lyst til at spillet FFT (PSX) en gang til.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
OmenOmenSkrevet 15/11-03 13:45 
JAA >
Jeg er nødt til at anbefale, at man finder Tactics Ogre: Knight of Lodis i stedet for dette spil...

Eller hvis man har en PS2: Disgaea.
Se DET er et GALT spil.
Vote Ficus!
JAAJAASkrevet 15/11-03 13:50, rettet 15/11-03 13:51 
Le Roof >
Alt ialt et fint spil, som bare giver mig endnu mere lyst til at spillet FFT (PSX) en gang til.

Samme her! Det er altså et bedre spil. Man kan bare ikke så godt tage det med i toget på vej til arbejde :P

Chrono: Jeg har været igennem ca. 40 kampe, så der er da plads til, at det kan blive sværere hen ad vejen :) Den første krystalboss faldt dog som et kornstrå for en le :/
ChronoChronoSkrevet 15/11-03 13:52 
Jeg må jo have valgt de forkerte classes, for jeg ser ofte den gameover skærm. Men jeg har på fornemmelsen at enden nærmer sig, for nu mangler jeg kun ét landområde (og 130 missioner, men de er nok valgfri).

Omen og Jaa, i er velkomne til at bruger vurder-sektionen til at vurder Disgaea og Tactics Ogre - vi andre vil jo gerne vide hvor gode de er (især Disgaea som jeg ikke har spillet) :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
FourDFourDSkrevet 15/11-03 14:15 
Undrer mig lidt at det er muligt at lave et SÅ stort spil til den lille GBA..
-RIGTIG Mange missioner
-mange classes
-mange våben
-mange angreb
-mange ALTING!

og så også at den gemmer så hurtigt..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
NaieraNaieraSkrevet 15/11-03 14:21 
Det er jo bare tal den gemmer, og grafikken fylder jo ikk' så meget...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AndyAndySkrevet 15/11-03 15:35 
Lyder som et rigtigt fedt spil, kan det forresten spilles i multiplayer?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
FourDFourDSkrevet 15/11-03 17:12 
ja, men så skal man begge 2 have spillet.
har ikke prøvet det endnu, men hvis Victor tager sig sammen, og unlocker (ja man skal unlocke multiplayer, men det er ikke særlig svært) så skal vi nok tage en lille kamp..
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
AndyAndySkrevet 15/11-03 17:34 
Ok, takker:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig