X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

I forlader Crimson Skies?


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/11-03 14:38 
Jeg synes jeg ser at flere og flere sælger deres CS, der ingen der spiller det på Live mere.

Hvad sker der?

Skal jeg skynde mig at sælge min kopi mens det stadig er mint?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-03 14:42 
Nej du skal ej, så har jeg jo ingen at spille med :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
RaGeRaGeSkrevet 13/11-03 14:53, rettet 13/11-03 14:54 
Ja, sælg det for guds skyld til mig, da jeg er ude efter Crimson Skies! Rainbow Six skuffende mig pga. man aldrig kunne bevæge sig flydende rundt online uden, at det begyndte at hakke.

Hvad er der egentlig galt med CS siden alle forlader spillet? Bliver det for hurtig trivielt i længden eller er der ingen online?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SideshowSideshowSkrevet 13/11-03 14:54 
Jeg har lige fået Crimson Skies idag, så jeg er også online med det.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RaGeRaGeSkrevet 13/11-03 14:55 
Impressions - tak!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/11-03 15:08 
Når jeg siger: "ingen spiller det på Live mere" så mener jeg: af jer der er på min Friends liste.

De/I spiller til gengæld allesammen Rainbow 6 - faktisk har jeg aldrig før set så mange på min liste spille det samme.

Ang CS så har jeg kun spillet det kort, og jeg synes det er super grineren - der er bare noget andet der har taget min ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/11-03 15:12 
RaGe >
Impressions - tak!

http://www.playright.dk/forumemne.php?id=5607#74780

værs'go!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
APHAPHSkrevet 13/11-03 15:13 
Selvom Crimson Skies er et lækkert live spil, så har jeg lagt spillet på hylden, men det er udelukkende fordi jeg lige har modtaget Rainbow Six og Top spin, og så har jeg ikke den fornødne tid til CS. Med udgivelsen af spil som PGR2, Amped2 og Links de næste par uger, tror jeg der går længe før jeg får ordenlig tid til CS.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 13/11-03 15:19, rettet 13/11-03 15:21 
SeventhSun >
Når jeg siger: "ingen spiller det på Live mere" så mener jeg: af jer der er på min Friends liste.

Ja, det kunne jeg nok regne ud, men er RB63 virkelig så godt online? Jeg blev kun bidt af co-op delen, da resten er lige til skraldespanden online! Desuden, så er der andre XBL titler i vente hos mig f.eks. Amped 2 (bedste snowboard game ever).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig