X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skolefodbold i morgen!


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/11-03 20:39 
Ja, gæt lige, hvis skole der er kommet i finalen i Ekstra Bladets Skolefodboldturnering, som spilles i morgen, og vises Live på TV2! :) :P
Hvis I alligevel skal se kampen på TV2, som I jo selvfølgelig skal, Så kig efter en Barcelona-trøje på hægterne! :D
ComradeComradeSkrevet 12/11-03 20:50, rettet 12/11-03 20:51 
Heh, kan godt huske da vi var derovre med Vardes fodboldpiger :)

Det er en fantastisk oplevelse, glæd dig :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/11-03 20:54 
Hæhæ, vi (Laursen) var skam også derovre i 2001. Og vi er desuden de eneste fra Århus, der har været i finalen... :P
NaieraNaieraSkrevet 12/11-03 21:04 
Det er kun interessant fordi Maria Lucia synger i pausen... ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/11-03 21:10 
Yeah, og Lille Lars :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-03 21:11 
Og hun er? ...seriøst! jeg ved det ikke.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/11-03 21:13 
Hun vandt Pårpstarrs igår. Syntes nu ikke hun synger specielt... :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-03 21:14 
Ok jeg troede nu at popstars var stoppet efter det med Jon.
Men ok, så lærte jeg da noget nyt!
Spiller nu: Phantasy Star IV
MarcusMarcusSkrevet 12/11-03 21:18, rettet 12/11-03 21:20 
Popstars? Åh nej, det var vel for sjov Naiera? har set ";)" men det er ikke alle der bruger den som tegn på ironi :)

Konsolkongen>> Det burde også ha' stoppet, sammen med Temptation Island, Big Brother, Robinson etc.
NaieraNaieraSkrevet 12/11-03 21:31 
Jeg har overhovedet ikke fulgt med i Popstars, men Maria Lucia fik da temmelig nemt min opmærksomhed ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MarcusMarcusSkrevet 12/11-03 21:36 
Ok :) Hvis en der ikke følger med kan blive fanget af den så burde det måske være noget jeg burde høre :)
NaieraNaieraSkrevet 12/11-03 21:37 
Det er ikke på grund af hendes stemme ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 12/11-03 21:38 
Jeg er ikke sikker, men min gamle 10. klasse skole (Nygård) vandt da jeg gik der tilbage i (2000), og havde vundet et par gange før. Der er også altid de sygeste talenter fra rundt omkring i Brøndby.

Sjovt nok har jeg lige opdaget at det også er dem som er i finalen i år. De røg uheldigt ud en kvartfinale tilbage i (2001) hvor de bl.a. havde Dennis Cagara, som nu spiller på Brøndby's Sas-liga hold og ungdomslandsholdet.
RebelheartRebelheartSkrevet 12/11-03 21:41 
Naiera >
Det er ikke på grund af hendes stemme ;)

Hun synger ellers ganske fremragende!
NaieraNaieraSkrevet 12/11-03 21:41 
Hvad ved jeg? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MarcusMarcusSkrevet 12/11-03 21:42, rettet 12/11-03 21:44 
Ok :)

Rebelheart>> Til gengæld vil den stemme desværre gå til spilde. Det hedder jo "Pop"stars.
RebelheartRebelheartSkrevet 12/11-03 21:42 
...hun er dog også en ganske smuk og charmerende pige!
StriferStriferSkrevet 12/11-03 21:44 
Udfra finalen vil jeg meget gerne skrive under på den første....
XBL Gamertag: ZeNtiX
RebelheartRebelheartSkrevet 12/11-03 21:54 
Mysterious >
Til gengæld vil den stemme desværre gå til spilde. Det hedder jo "Pop"stars.

Pop er faktisk tit lig med kvalitet og det er jo bla. i de stille ballader, at man rigtig kan høre, om folk kan synge.

Selv om jeg nu vil blive drillet og mobbet, så er jeg ikke bange for at indrømme, at jeg faktisk har købt Popstar Julie's album (Home) og det synes jeg faktisk, indeholder en hel del gode numre og så synger hun jo også bedre end de fleste andre sangerinder, som pt. er kendte.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 12/11-03 21:56 
Ja okay, hun er måske meget pæn, men hvor meget kan man se det fra bagerste plads på tribunen? ;)
RonaldoRonaldoSkrevet 12/11-03 22:00 
Alle de sindsyge holigans herinde, i snakker jo aldrig om andet end fodbold ;)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/11-03 22:34 
Go Pie - Go Pie!

Hvis du ser hende Lucia - så blink lige til hende hva? ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MadsMadsSkrevet 12/11-03 23:07 
Rebelheart >
Pop er faktisk tit lig med kvalitet(snip)

Så skal vi vist mange år tilbage, for 90% af det pop der vælter ud af medierne i dag er lige til at lukke op og skide i.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
DommergaardDommergaardSkrevet 12/11-03 23:21 
Ms. Lucia er ikke det man definerer som grim ;)
RebelheartRebelheartSkrevet 12/11-03 23:43, rettet 12/11-03 23:44 
Barrett >
Så skal vi vist mange år tilbage, for 90% af det pop der vælter ud af medierne i dag er lige til at lukke op og skide i.

Jeg vil faktisk give dig ret! :-)
Dog synes jeg stadig, at selv dårlig pop (som jeg opfatter det) er bedre end det bedste hip hop!

Spørgsmålet er så om vi efterhånden ikke er nået til det punkt, hvor man alt efter hvordan man definerer pop, må se hip hop som værende nutidens pop?
De viser jo næsten ikke andet end det på MTV og i Boogie.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-03 23:53 
Nej det er sq til at brække sig over!
Spiller nu: Phantasy Star IV
The BruceThe BruceSkrevet 12/11-03 23:59 
Min gamle skole (Bavnebakkeskolen, Støvring) var i (pige)-finalen tilbage i 1999!!

"Vi vandt 6-1 (...ellers så var det mere- i hvert fald IKKE mindre!!)

På daværende tidspunkt gik jeg dog på efterskole, så jeg "glemte" at dukke op til musik og sad i stedet i TV-stuen og udpegede stolt de "hotte chicks" fra min gamle skole overfor mine efterskole-kammerater!

Mmmmmmmm......Good times!!! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
MadsMadsSkrevet 13/11-03 00:01 
Rebelheart >
Jeg vil faktisk give dig ret! :-)
Dog synes jeg stadig, at selv dårlig pop (som jeg opfatter det) er bedre end det bedste hip hop!

Spørgsmålet er så om vi efterhånden ikke er nået til det punkt, hvor man alt efter hvordan man definerer pop, må se hip hop som værende nutidens pop?
De viser jo næsten ikke andet end det på MTV og i Boogie.

Det kommer an på hvordan vi definerer "pop", jeg ved ordet kommer af popular. Men du kan altså ikke sætte hip hop i bås med boybands, popstars vindere og Britney Spears.

Selvom jeg vil give dig ret i at meget af det hip hop der kører i TV'et, såsom Eminem, 50 Cent osv. er MTV musik, altså en slags pop.

Derfor synes jeg ikke helt du kan påklistre hip hop den genredefination, for hvis det var pop, så skulle vi lave et helt nyt ord for Julie & co. - crap?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RebelheartRebelheartSkrevet 13/11-03 00:26 
Julie er ikke crap!
Enhver med bare den mindste musikalitet i blodet vil vide det.
MadsMadsSkrevet 13/11-03 10:22 
Godt svar igen..!

Det er umuligt at overbevise en popdreng om at Julie og Westlife ikke er crap.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
olmeolmeSkrevet 13/11-03 10:32, rettet 13/11-03 10:32 
Julie og westlife er jo heller ikke crap, folk har forskellig smag. Jeg syntes heller ikke Julies musik er fed, men hun kan da synge.
UnknownUnknownSkrevet 13/11-03 10:32, rettet 13/11-03 10:32 
Hold øje med Nygårds målmand... Burde være rimelig talentfuld... Er en af mine kammerater!
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
MadsMadsSkrevet 13/11-03 10:45 
Jeg siger ikke at Julie ikke er talentfuld, det er da klart for en hver at hun synger flot. Men så burde hun bruge hendes talenter andetsteds, for at jeg ikke skulle tænke på hendes musik som crap.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
MarcusMarcusSkrevet 13/11-03 12:41, rettet 13/11-03 12:46 
De viser da ikke specielt meget hiphop i Boogie, af og til men langt fra ofte. De viser jo fx. Evanescence. Så poppen er blevet lidt vildere.

Og pop lyder måske godt men hvis man vil ha' mere ud af musik så skal man ofte over i andre genrer. Pop er ligesom at kigge på billedet alene. Andre genrer kan være som analyse delen af billedet.

Og ja, som sagt er der også dårlig hiphop. Og det vil ofte være det de viser i medierne. Fordi det er poppet.
NaieraNaieraSkrevet 13/11-03 12:51, rettet 13/11-03 12:52 
De viser SINDSSYGT meget heb hob i Boogie! Det er et faktum! Og det er til at blive sindssyg af. Et af de største bands igennem tiderne, R.E.M., har lige udgivet en opsamlingsplade. Den nye video har de ikke vist, og ikke engang Losing My Religion er det blevet til. Den eneste R.E.M. video jeg har set i det program er Everybody Hurts, dengang de havde store tudedag...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RebelheartRebelheartSkrevet 13/11-03 12:57 
Barrett >
Det er umuligt at overbevise en popdreng om at Julie og Westlife ikke er crap.

Jeg ser nu ikke mig selv som værende en popdreng og jeg ejer altså ikke et eneste nummer med Westlife!
Jeg kan bare godt lide kvalitetsmusik med melodiøsitet, harmonier og som ikke kun består af rytmer!

Min musiksmag er faktisk ret bred og jeg har forsøgt, at finde melodien i hip hop men er kommet til den konklusion, at den er ikke-eksisterende i de fleste tilfælde og uden melodi er der kun rytmer tilbage og det er altså ikke nok!

EOD.
VictorVictorSkrevet 13/11-03 12:58 
Hvornår blir det vist? Skal da HELT klart se dig Anders :D
MarcusMarcusSkrevet 13/11-03 13:01, rettet 13/11-03 13:03 
Naiera>> Så må det hovedsageligt være den poppede side, hvilket giver hiphop et dårligere rygte. R.E.M er heller ikke det værste pop ligefrem. Jeg er desværre ikke så vanvittig god til genre men det er da heller ikke kun pop musik efter hvad jeg ved.

Rebelheart>> Problemet er jo bare at du ikke kan sige hvad der er kvalitets musik. Du må mangle dybde i musikken. Prøv fx. at høre noget Radiohead. Ganske meget dybde i deres musik og det er inde under kvalitets musik modsat numre der bliver skrevet på 0,5 og uden sjæl, bare som alle mullige andre tidligere numre = pop musik (for det meste). Musik kan godt bestå af rytmer alene men det kræver en del tilvænning at kunne lide det.
RJKRJKSkrevet 13/11-03 13:05 
Victor >
Hvornår blir det vist?

Nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 13/11-03 22:31 
Jamen, så spørger jeg bare hvem der lige vandt?!?? :P

Er lige kommet hjem, og skal til at se sporten, så jeg kan se, om jeg er med. Har også optaget hele "showet" :)

De eneste, der dyttede med Tågehorn, var mig og nogle kammerater. Så I kan da høre os :D
nullernullerSkrevet 13/11-03 23:01 
tilykke.. kanon....men jeg kune dog bedre lide at se på pigekampen ;-) ja jeg ved ikke hvorfor...;-)
Nu med Xbox 360
quadquadSkrevet 13/11-03 23:08 
Det har jeg sgu heller ingen anelse om...
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 13/11-03 23:11 
Rebelheart >
Julie er ikke crap!
Enhver med bare den mindste musikalitet i blodet vil vide det.

ja, især kritikere!

http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php?mreview_id=25694&artist_focus=21749
http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=257353
http://underholdning.jubii.dk/musik/Anmeldelser.asp?articleid=138826

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig