X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Amiga CD32


Svar
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 11/11-03 16:17 
Hey,

Jeg ville lige høre om hvad men max må gi' for en Amiga CD32 med orginal Kasse, Manual og et joystick
sammen med 5 org. spil og 13 democd'er ??
Den er i rigtig go' stand!
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
RJKRJKSkrevet 11/11-03 16:32 
Det er der vist ikke nogle regler om ;)

De er ikke så udbredte, så det er ikke så nemt at sige. En 500-1.000,- afhængig af spillene. Jeg tror det er rimeligt sjældent, at man ser dem med original æske.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/11-03 19:43 
Ja det med æsken er ikke noget man ser ret meget af til den fætter der, køb den, pas på den men lad være med at sove med den ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
MrCaseMrCaseSkrevet 11/11-03 20:15 
amigacd32... hvad kom der til den?... Chaos Engine, Zool, James Pond(?)... og var det ikke det?
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 11/11-03 20:23 
Blandt andet "alt" fra Team 17. Super Frog, Project-X, Worms, Speris Legacy etc.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MrCaseMrCaseSkrevet 11/11-03 20:24 
mmmm...Team 17 .... mmm...
*svømmer hen i barndomsminder*

... jeg var et amiga-barn!
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 11/11-03 20:39 
Ja, de var noget særligt.

Info > Team17
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 11/11-03 20:44 
Der var da langt federe spil så som:

Defender of the Crown 2
Simon the Sorcerer
Diggers
Cannon Fodder

...men max 200 spil til maskinen i alt, det er fandme for ringe.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
N-ZaneN-ZaneSkrevet 11/11-03 22:00 
Glem ikke Pirates Gold!!!
Super Frog og Project-X er også personlige favoritter.
Hvis du skal købe den, så sørg for at joypaddet er i MEGET god stand...svære at opdrive originalt, og lidt for lette at ødelægge :( Du kan dog sagtens benytte næsten samtlige Amiga-joypad's, men det er jo ikke helt det samme.
I kick azz for the Lord!
AmbyAmbySkrevet 11/11-03 22:29 
Jeg har en til at ligge som jeg godt vil sælge.
medfølgende spil:
- Bubba Stix
- Soccer Kid
- Super Methans Bros
- Fakta Gyldendals leksikon
- Morph
- Dennis
- Diggers
- Battletoads
- Sleepwalker

Jeg har slet ikke haft åbnet kassen endnu, men hvis det har interesse kan jeg hurtigt tage et par billeder og smide dem online samt teste dyret.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SideshowSideshowSkrevet 11/11-03 22:33 
N-Zane >
Hvis du skal købe den, så sørg for at joypaddet er i MEGET god stand...svære at opdrive originalt, og lidt for lette at ødelægge

Ganske korrekt. Men de er ret nemme at fixe. Skil dem ad og smid lidt superlim i.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 11/11-03 22:47 
De originale er noget skrammel (there, I said it). Køb Competition Pro.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 11/11-03 22:52 
Ahh, Competition Pro. Havde det til min A600 og var meget begejstret for det.
NaieraNaieraSkrevet 11/11-03 22:53 
Det var det med en fandens masse turboknapper osv. på, ikke? Det havde jeg også til min A600 ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 11/11-03 23:29 
Lidt off topic:
Men er der nogen grund til at Alien Breed 2, Alien Breed 3D og Alien Breed 3D 2 mangler inden under udviklerens profil?
Vote Ficus!
JAAJAASkrevet 12/11-03 00:05, rettet 12/11-03 00:13 
Nææh, Zipstick Superpro (sort med gule firkantede knapper) var det ultimative Amiga joystick. Et drømmejoystick, og det eneste jeg fandt, der lod en bruge autofire i R-Type/Katakis og alligevel holde knappen nede og lave beam shots (eller hvad de nu hedder).
OmenOmenSkrevet 12/11-03 00:12 
Competition Pro og Zipstick var begge helt fantastiske!! der fandtes dog en billig kopi af Zipsticket (det hed vist nok Eurostick eller noget lignende) som var en tro kopi i udseendet, men var noget billig skrammel indvendigt. Det lærte jeg desværre ved at betale 400kr for det... lousy &#"(!!

Men nu vi er ved emnet: Arcade sticket samt Vigo Pro var også noget nær perfekte og uslidelige.
Vote Ficus!
JAAJAASkrevet 12/11-03 00:16 
Gah! Fandt lige et billede af et Zipstick Superpro med pink knapper! Jeg har aldrig før set et, men det skal der så afgjort bydes på.

Pink Zipstick
RJKRJKSkrevet 12/11-03 00:33 
Omen >
Men er der nogen grund til at Alien Breed 2, Alien Breed 3D og Alien Breed 3D 2 mangler inden under udviklerens profil?

Ikke andet end at de cirka 12-13.000 spiltitler der er i systemet langt fra er alle spiltitler i verden. Og at der ikke er nogen der har markeret samtlige titler med udviklere og udgivere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 12/11-03 00:33 
JAA >
Nææh, Zipstick Superpro (sort med gule firkantede knapper) var det ultimative Amiga joystick.

Tja, men ikke ligefrem særligt velegnet til CD32-spil, vel? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 12/11-03 00:42, rettet 12/11-03 00:44 
Ahh, et Competition Pro joypad. Jeg gik automatisk ud fra, at du snakkede om det klassiske Amiga joystick, og undlod at tænke videre derfra :P

Jeg har aldrig haft en CD32 og antog bare, at de brugte gængst Amiga udstyr. My bad.

Ser ud som et lækkert pad, i øvrigt.
RJKRJKSkrevet 12/11-03 10:55 
De er skam kompatible med hinanden. Men de fleste CD32-spil bruger bare lidt flere end de 1-2 knapper, som der er på et standard Amiga-joystick :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 12/11-03 11:00 
JAA >
Gah! Fandt lige et billede af et Zipstick Superpro med pink knapper! Jeg har aldrig før set et, men det skal der så afgjort bydes på.

Jeg har haft et med røde knapper. Gad vide om det kunne fås i alle regnbuens farver?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig