X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem er med på...


Svar
CanonCanonSkrevet 11/11-03 15:53 
Alle os Nintendo fans, elsker højt sin Gamecube(dem der har en).

Lad mig forslå at nogle Nintendo fans(som mig), starter en helt ny gamesite kun om det seneste nyt fra Nintendo! Anmelde spil osv.. Siden kan være noget i stil med xboxworld.dk(nintendoworld.dk?).

Lad os finde nogle distributør som kan sende spil til os...

Hvem er med på idéen
Bah...
323 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 12/12-03 12:46 
Det siger vi jo ikke, at vi ikke er enige i. Det du gør galt er at kalde GameSector et useriøst site, bare fordi de har et phpbb forum.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
VictorVictorSkrevet 12/12-03 12:55 
Som Naiera siger er det vi prøver at fortælle dig. Jeg er da helt enig i at et "hjemmelavet" forum er bedre, men jeg syntes ikke en side bliver useriøs fordi den har et phpbb forum.
HankyHankySkrevet 12/12-03 13:15, rettet 12/12-03 13:15 
Dark-Light >
RJK >
Jeg vil ikke belære dig om situationen på danske spilmedier, men jeg tør vist godt sige, at ingen af dem har råd til at have sådan en mand ansat. Du ville blive overrasket.

- Et hjemmelavet forum vil altid være bedre end et standard et. Man kan specialtilpasse en masse ting og bygge den ind i sit hjemmesidedesign. Det startede jeg med at sige og det holder jeg fast i. At jeg er den eneste der mener dette er jeg lidt uforstående overfor.

De påstande holder jo ikke fem flade !
phpBB forum kan modificeres præcis ligeså meget som et hjemmelavet forum. Det kan nemt passe ind til sidens design osv !
Det er bare at ændre i Sourcekoderne !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AmbyAmbySkrevet 12/12-03 13:34, rettet 12/12-03 15:32 
Ok. Jeg tog måske munden lidt for fuld da jeg kaldte siden useriøs. Jeg vil trække det tilbage og hellere sige at siden bliver mindre seriøs når den gør brug af phpbb.

Jeg synes det svare til at en mand skal fremlægge noget. Han tropper op i skorte og slips, men har kondi-sko på. Disse har han taget på fordi de er nemmere at tage på og de er bedre at gå i. Altså et bevemmelighedsspørgsmål. Budskabet han fremlægge kan sagtens være oprigtigt og seriøs, men jeg tager manden mindre seriøs, da helheden ødelægges af skoene og budskabet kan nemt komme til at klinge hult.

Hanky, på trods af dine mange udråbstegn mener jeg stadig at et hjemmelavet er bedre. Det er rigtig at man kan ændre i sourcekoden, men spørgsmålet er om det kan betale sig, i forhold til at lave et selv. En anden fordel er at man kan skære alle de unødvendige ting væk. phpbb kan nemt komme til at virke "bloated" og uoverskueligt. Hvis du ikke kan se det nu kommer du ikke til det.

EDIT:
Det er ikke mig der bruger et snævert sæt præmisser til at bedømme en side, uden overhovedet at sætte mig ind i indholdet.

Det er ikke mig der svarer i vest når der spørges i øst.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
CanonCanonSkrevet 12/12-03 15:27 
Vi får snart et nyhedsystem som er selv lavet! Og se her:

http://web-ting.dk/ny/
Bah...
FourDFourDSkrevet 12/12-03 15:28 
Jeg tror jeg bliver nød til at melde fra skribent pladsen. Im sorry.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
CanonCanonSkrevet 12/12-03 15:30 
Ok.

Som i kan se på siden nu, er der lidt plads i nyhedsystemet.
Sådan skal det ikke se ud, der kommer mere plads!

Bare rolig!
Bah...
crying outcrying outSkrevet 12/12-03 17:29 
Med respekt for jeres project, mener jeg nu stadig at i burde saette jer ind i bare Basic HTML foer i koerer videre med opbygningen. .... jo foer, jo nemmere ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
HankyHankySkrevet 12/12-03 17:38 
Hmm .. Med alt respekt !
Hvorfra ved du at ingen af os kan HTML, ASP eller PHP ???
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
crying outcrying outSkrevet 12/12-03 17:39 
det er samend bare et gaet, nar jeg kigger i jeres sourcekode... Selvfoelgelig kan du saa fortaelle at det bare er en test osv., men derfor kan den jo godt vaere korrekt.
Jusqu'a ici tout va bien....
HankyHankySkrevet 12/12-03 18:00 
Jeg står ikke bag Sourcecode - Det gør en af Canon's venner !
Udfra det har du lige fundet udaf at jeg skal lære Basic HTML ?? ..
Jeg har nu arbejdet med HTML,DHTML,ASP,PHP,CGI osv i over 4 år !
Læs bedre på lektien før udtalelse ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
fumfumSkrevet 12/12-03 18:05 
Jesper Olsen havde også spillet fodbold i mange år før han lavede netop den aflevering.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
crying outcrying outSkrevet 12/12-03 18:07 
Hanky >
Jeg står ikke bag Sourcecode - Det gør en af Canon's venner !
Udfra det har du lige fundet udaf at jeg skal lære Basic HTML ?? ..
Jeg har nu arbejdet med HTML,DHTML,ASP,PHP,CGI osv i over 4 år !
Læs bedre på lektien før udtalelse ;)

ehh - hvorfor mener du lige at min besked har noget med DINE evner at goere ?? Jeg henviser alene til sourcekoden - har du ikke programmeret denne, kan du jo vaere ligeglad.... !!
Jusqu'a ici tout va bien....
HankyHankySkrevet 12/12-03 18:30 
Jeg citerer :
Med respekt for jeres project, mener jeg nu stadig at i burde saette jer ind i bare Basic HTML foer i koerer videre med opbygningen.

Når du skriver "Jer" må det jo henvise til Canon og jeg !
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
crying outcrying outSkrevet 12/12-03 18:37 
argh - lad nu vaere med at ordkloeve !! ... Jeg henviser til dem der arbejder med koden - jeg kan sq' da ikke se om det er én eller 27, kun at koden er elendig !

Har du noget med koden at goere ? Hvis ja - foel dig ramt ! koden er elendig .. hvis Nej - glem det, da det intet har med dig at goere !
Jusqu'a ici tout va bien....
CanonCanonSkrevet 14/12-03 12:31 
Der er bare det at vi er ikke begyndt at med at kode!
Bah...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 14/12-03 12:55, rettet 14/12-03 12:58 
Uanset hvad, så lær det hele nemt på www.html.dk
(Så svært er det altså ikke at lave et forum, og da slet ikke hvis man har arbejdet i 4 år)
soon the world will be one big computer
CanonCanonSkrevet 15/12-03 11:26 
Se her: www.web-ting.dk/ny

Det bliver den nyhedsystem!
Bah...
majjohamajjohaSkrevet 15/12-03 11:32 
Det har du da annoceret før :S

Canon >
Vi får snart et nyhedsystem som er selv lavet! Og se her:

http://web-ting.dk/ny/
CanonCanonSkrevet 15/12-03 11:41 
Ja men der var der ikke færdigt, da en andet sitet har nyhedsystemet nu, så kan vi ikke få den tilpasset til desiget endnu!
Bah...
CanonCanonSkrevet 16/12-03 13:14 
Jeg fik lige en idé at vi kunne ind gå nogle aftaler med overstock.dk om at vi kan lave en s/b/k side på Nintendo Gaming! For i at overstock.dk produkter er med i! Og vi selv sætter nogle spil til slag så liver det på den side og på overstock.dk, og på den måde kan de få gang i butikken.

Og hvorfor lige overstock.dk? Jo fordi de har fem afdeleninger som er, N64, GB, GBC, GBA, SNES.
Bah...
NaieraNaieraSkrevet 16/12-03 13:15 
Overstock har deres egen spilside........
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CanonCanonSkrevet 16/12-03 13:18 
Som er?
Bah...
quadquadSkrevet 16/12-03 13:33 
Tjek deres side, tjek en stor spilside i Danmark ud som netop har skiftet navn. Konkluder og gæt.
CanonCanonSkrevet 16/12-03 13:38 
Intertain!
Bah...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 16/12-03 13:42 
Yes sir! Overstock/Pregames = InterTain ApS.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CanonCanonSkrevet 16/12-03 13:46 
Det var ikke godt. Kender i nogle sites der sælger retro/nye?
Bah...
CanonCanonSkrevet 17/12-03 15:00 
Vi skal jo have lavet en pressemedelsel til nogle gække gamesites..

Hvem kunne lave det?
Bah...
CanonCanonSkrevet 18/12-03 13:44 
Synes I at NG skal have en spil webshop? Altså retro/nye spil fra Nintendo.
Hvis ja, så bliver det den samme som der er ved www.coolshop.dk!
Bah...
NeriedNeriedSkrevet 18/12-03 16:16 
klart !! jeg er med på den
tue hazukitue hazukiSkrevet 18/12-03 17:42 
ja det kunne være ret fedt!
»You'll never walk alone«
CanonCanonSkrevet 19/12-03 11:05 
Måske skulle vi vente lidt med det, da siden skal være færdig
Bah...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/12-03 12:43 
Hanky >
Jeg står ikke bag Sourcecode - Det gør en af Canon's venner !
Udfra det har du lige fundet udaf at jeg skal lære Basic HTML ?? ..
Jeg har nu arbejdet med HTML,DHTML,ASP,PHP,CGI osv i over 4 år !
Læs bedre på lektien før udtalelse ;)

Hvorfor laver du ikke bare hele siden selv, så!?
Spiller nu: Phantasy Star IV
CanonCanonSkrevet 19/12-03 12:46, rettet 19/12-03 12:58 
Det gør han også, han over tager snart designet og laver alt html´en og koder php
Bah...
majjohamajjohaSkrevet 19/12-03 12:56 
det er da for latterligt, sikker på han ikke bare indsætter noget PHP SAMMEN med HTML koden? ;)
CanonCanonSkrevet 19/12-03 12:58 
Ups skrev lige forkert!
Bah...
CanonCanonSkrevet 25/12-03 17:46 
Synes I at NG skal have en spil webshop? Altså retro/nye spil fra Nintendo.
Hvis ja, så bliver det den samme som der er ved www.coolshop.dk!

I kunne sælge jeres egen spil der!
Bah...
AndyAndySkrevet 03/01-04 15:29 
Selvfølgelig!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
DommergaardDommergaardSkrevet 03/01-04 22:47 
Jeg synes snart at vi bare skulle koncentrere os om at få sitet op, så kan i smide alt det andet på senere!
CalleCalleSkrevet 04/01-04 10:49 
Jeg er allerede igang med at lave et par anmeldelser, og jeg prøver ogå at få en flash film på banen, men jeg vil da opfordre alle skribenter til at begynde at anmelde!!
CanonCanonSkrevet 05/01-04 11:25 
Ja i skal anmelde nogle af de spil I har, skrev hvilken spil i vil anmelde, her eller over besked
Bah...
CanonCanonSkrevet 07/01-04 16:24 
Jeg har fået nogle anmeldelser fra nogle skribenter, så kraven er nu, for at blive NG skribent. Skal man sende en anmeldelse til mig, så jeg kan se om personen er noget ved.
Bah...
MadsMadsSkrevet 07/01-04 16:33 
Hvis det er dig der vurderer deres skriftlige kunnen, så glæder jeg mig da til at læse jeres anmeldelser :))
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
DommergaardDommergaardSkrevet 07/01-04 17:28 
Haha... ditto! :D
AsseAsseSkrevet 07/01-04 19:58 
Canon: Jeg tror bare du skal stoppe med at poste nyt om siden her, da folk tilsyneladende har dømt siden, og der bliver vist ikke lavet om på deres mening uanset hvad du siger..

Bare som jeg ser det..
AndyAndySkrevet 07/01-04 21:11 
Canon >
Jeg har fået nogle anmeldelser fra nogle skribenter, så kraven er nu, for at blive NG skribent. Skal man sende en anmeldelse til mig, så jeg kan se om personen er noget ved.

Hey Canon! trækker lige min skribent palds tilbage. håber det er iorden med dig - Grunden er at jeg ikke har tid til det, desværre:( Men jeg ville ellers meget gerne:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AskAskSkrevet 08/01-04 10:34 
Kan jeg ikke nå at være med...
Jeg vil rigtig gerne teste GC spil og skrive anmeldelser!!!
:)
CanonCanonSkrevet 08/01-04 11:16 
Jo der er lige plads
Bah...
NeriedNeriedSkrevet 08/01-04 18:04, rettet 08/01-04 18:06 
jeg vil også men har aldrig prøvet at anmelde før så er der noget andet jeg kan??
CanonCanonSkrevet 09/01-04 10:40 
Starte med at skrive nyheder..
Bah...
323 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig