X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pregames.dk


Svar
KeenKeenSkrevet 10/11-03 20:50 
Jeg overvejer at købe nogle spil fra pregames.dk og så vil jeg bare lige vide om nogen herinde fra har handlet med dem og om det har været tilfredstillende
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/11-03 21:08 
Der har været en del tråde om det indtil videre, så søg du bare lidt ;)
DarklynoonDarklynoonSkrevet 10/11-03 21:11 
ud fra de 2 bestillinger jeg har gjort hos dem, har der ikke været noget, de kom til tiden, vf joe kom nogle dage før.

venter nu på ssx 3(venter på de får et nyt parti hjem) og mk dd, som jo ført udkommer på fredag,
Mortal Kombat the mother of all fighting games
StriferStriferSkrevet 10/11-03 21:33 
Håber i tillader mig lige hurtigt at bruge denne "shop" tråd til en lille bemærkning...

Jeg har lige fået en mail, vedr. min bestilling af RAinbow Six 3 hos Coolshop... De siger at spillet vil blive sendt dagen før release.... Wtf? Tænkte jeg, da jeg har hørt om mange der netop havde PAL versionen. De syntes jeg er meget klamt. Og desuden står det ikke som "vil udkomme den dato" det står som tilføjet katalog og ikke med den der "røde" skrift der er inden det bliver udgivet....
XBL Gamertag: ZeNtiX
KeenKeenSkrevet 10/11-03 21:36 
Darklynoon >
ud fra de 2 bestillinger jeg har gjort hos dem, har der ikke været noget, de kom til tiden, vf joe kom nogle dage før.

venter nu på ssx 3(venter på de får et nyt parti hjem) og mk dd, som jo ført udkommer på fredag,


Jamen så siger jeg tak...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig