X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid er noget lort!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 10/11-03 15:34, rettet 10/11-03 17:33 
Metroid Prime er godt den største gang "tarm-saft", jeg længe har set!! ;-)

Selv Nintendo er enige!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
olmeolmeSkrevet 10/11-03 15:36 
Jeg ved godt du prøver at være sjov, men jeg syntes nu ikke det lykkes særligt godt for dig.
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-03 15:40 
Giver ingen mening :-/
For The Love Of The Game
CanonCanonSkrevet 10/11-03 15:40 
I-K-K-E G-Ø-R N-A-R A-F METROID!!!!
Bah...
The BruceThe BruceSkrevet 10/11-03 15:50 
olme >
Jeg ved godt du prøver at være sjov, men jeg syntes nu ikke det lykkes særligt godt for dig.

Undskyld mangen en gang! Hvis jeg har krænket din religion, race eller lignende, for det var ikke det, der var meningen med denne tråd! Jeg håber du kan se igennem fingrene med denne åbenlyse fadæse og tilgive en ondsindet synder...

Om forladelse "olme"- næste gang skal jeg nok sende et eventuelt udkast til dig for at blive godkendt af "Konsollernes Dirch"!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RitesRitesSkrevet 10/11-03 15:57 
Du har nu ret.
Det er afføring sammenlignet med de andre Metroid udgivelser.
» a winner is you «
olmeolmeSkrevet 10/11-03 15:58, rettet 10/11-03 15:58 
The Bruce:
Sjovt nok kommer det ikke bag på mig at du ville svare på den måde. Syntes ikke dit indlæg var sjovt, lev med det.
tue hazukitue hazukiSkrevet 10/11-03 15:58 
Tag dig dog sammen, Bruce!
Der er ingen grund til at fornærme olme - han har da ikke gjort dig noget!?
Han siger bare sin mening om "emnet", hvilket vel også er det du ligger op til ved at starte det, ikke?

btw synes jeg heller ikke det er særligt sjovt... dermed ikke sagt at du har krænket min religion!!
»You'll never walk alone«
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/11-03 15:59 
The Bruce >
Metroid Prime er godt den største gang "tarm-saft", jeg længe har set!!

Jeg griner :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
The BruceThe BruceSkrevet 10/11-03 16:00 
olme >
The Bruce:
Sjovt nok kommer det ikke bag på mig at du ville svare på den måde. Syntes ikke dit indlæg var sjovt, lev med det.

Jeg skal nok klare mig- don't you worry!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
AndréAndréSkrevet 10/11-03 16:12 
det er sgu god værksteds humor, anyways metroid prime er sgu for kedeligt
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
DommergaardDommergaardSkrevet 10/11-03 16:16, rettet 10/11-03 16:16 
Hvor er man vittig? Var selv skribent på siden! Don't mess with my mate Cubie! Grr...

:P
The BruceThe BruceSkrevet 10/11-03 16:16 
P.s. Bare lige for understrege mit eget syn på spillet, så synes jeg personligt, at Metroid Prime er et af de KLART bedste spil i denne generation af konsoller- deraf den smarte "smiley" i mit første indlæg!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
FourDFourDSkrevet 10/11-03 16:43, rettet 10/11-03 16:49 
jeg syntes ikke spillet er helt dårligt! men jeg er åbenbart one of a million :P

kan dog ikke komme videre ARG!

og noget helt andet, er at the bruce, det kan være du tror du er sjov, men det er du altså ikke! nå du skriver sådan en omgang pis, så giv os en grund!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
The BruceThe BruceSkrevet 10/11-03 17:30, rettet 10/11-03 17:31 
WilliDaRappa >
...nå du skriver sådan en omgang pis, så giv os en grund!

Det forstår jeg ik'!

Skal jeg gi' en grund, fordi jeg linker til en side med en (åbenlys) utilsigtet (...omend lidt uheldig) stavefejl?

Hvis du læser indlægget ovenover dit, så vil du se, at jeg rent faktisk SELV synes, at spillet er en sikker klassiker.
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
DommergaardDommergaardSkrevet 10/11-03 17:55 
Metroid har stadig ikke formået at fange mig :/
Homer00Homer00Skrevet 10/11-03 17:56 
Det fangede sgu heller ikke mig.
Must eat - So cheap...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/11-03 18:02 
Sonic.dk >
Metroid har stadig ikke formået at fange mig :/

Hvor lang tid har du brugt på det?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
FourDFourDSkrevet 10/11-03 18:05 
The Bruce >
WilliDaRappa >
...nå du skriver sådan en omgang pis, så giv os en grund!

Hvis du læser indlægget ovenover dit, så vil du se, at jeg rent faktisk SELV synes, at spillet er en sikker klassiker.



mm, og derfor laver du et indlæg, om at du syntes det er noget lort?

fatter dig ikk :S
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
DommergaardDommergaardSkrevet 10/11-03 18:09 
Born2Play >
Hvor lang tid har du brugt på det?

Hmm... 6-7 timer! Har tvunget mig selv til at spille det, men kunne ikke finde noget der ville holde mig spillende :/
RJKRJKSkrevet 10/11-03 18:10 
Er der overhovedet nogen der SER på linket eller går den bare i fanboy-mode fordi der er noget, der kunne lyde som kritik? Eller læser folk lige så dårligt, som andre staver?

Jeg synes heller ikke det er ret sjovt, men derfra og så til at begynde at fare i flint over det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Per SPer SSkrevet 10/11-03 23:54, rettet 10/11-03 23:56 
Der er lige blevet slettet flere dybt kritisable svar i denne tråd, der er kørt af sporet lige fra start.

Undlad venligst at spilde vores tid med at skrive så platte svar fremover.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 11/11-03 01:15 
Haha. Grineren :)

Bortset fra det abonnerer jeg også på den holdning, at Metroid Prime er noget af det mest gennemførte, vi har set på denne generation af hardware.
FourDFourDSkrevet 11/11-03 09:00, rettet 11/11-03 09:00 
hmm, jeg tror jeg misforstod dette indlæg lige fra starten, jeg troede nemlig at the bruce mente det, sorry for at jeg først fatter det nu :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-03 11:00 
Jeg ved ikke lige hvad i blir så sure over? Det er da en spøjs nok ting The Bruce har fundet. Det er da ikke første gang vi har en lign. tråd oppe og vende, så hvad er der så specielt ved denne, siden i farer sådan op?
Så godt er det spil sq heller ikke...
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoChronoSkrevet 11/11-03 11:13 
Men måske tråden skulle have været i Off Topic...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JAAJAASkrevet 11/11-03 14:21 
Måske skulle folk læse, før de svarer :P

Det handler om Metroid prime og Nintendo, så det er vel aldeles velplaceret her.
DommergaardDommergaardSkrevet 11/11-03 19:20 
Synes jeg også, og folk burde ikke tænde af på sådan en lille ting! Heller ikke selvom de kender Cubie... Grrrr :P
AsseAsseSkrevet 11/11-03 20:59 
Lad os lige tælle, hvor mange har postet i tråden, og IKKE kigget på linket?
RaGeRaGeSkrevet 11/11-03 21:18, rettet 11/11-03 21:20 
Vil nu også mene, at det her indlæg er mere off topic end et relevant emne i Nintendo forummet.

Er der forresten andre, som har fået henstillinger tildelt, for at svare i det her indlæg?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 11/11-03 21:59 
JAA >
Det handler om Metroid prime og Nintendo, så det er vel aldeles velplaceret her.

Nej, det handler om en sjov stavefejl på en hjemmeside.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig