X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

1080° Avalanche trailer


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/11-03 15:02 
Jeg hader sport på konsol.

Men jeg skal have det her :-D

1080° Avalanche (Direkte dl)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SolaegSolaegSkrevet 10/11-03 15:18 
Det ser helt sjovt ud, men ville måske holde mig til Amped 2. Eller nok helt holde mig fra snowboard-spil...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/11-03 15:32 
Husker tydeligt det 1080 til N64, det var et stort hit hjemme hos mig(er det gentlig stadigvæk*g*)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-03 15:36 
jeg undrer mig lidt over hvor du finder alle de coole videoclip fra spil...

Ja det ser fedt nok ud. men sig mig, har deres texture man været praktikant eller hvad? ser rimeligt low-res ud, og ikke særligt fede.. Men particle systemet fejler vidst ikke noget :-)

tasty
For The Love Of The Game
Nas_EscobarNas_EscobarSkrevet 10/11-03 15:38 
Det ser cool ud. For fedt den måde tøjet blæser rundt på
"Jack Slate er wack" En million danske kroner udloddes hvis du kan nævne et spil der er mere overrated end DTR.
dpldplSkrevet 10/11-03 15:40, rettet 10/11-03 15:44 
Damn. Og jeg synes de trailers fra over et år siden (lige før den blev udskudt et HELT år) så godt ud.

Efter min menig ser det ud til at blive et af de bedste snowboard spil...

Men glæder mig til at se om den lever op til dens navn (Avalanche) og hvad NST har lovet
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/11-03 15:45 
Gameplayet ser faktisk sjovt ud. Det er sjældent nu om dage.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
VictorVictorSkrevet 10/11-03 16:02 
Glæder mig MAX meget ;-)
FourDFourDSkrevet 10/11-03 18:18 
nu må jeg lige have nogle minutter på talestolen:

da jeg ejede en N64 (som jeg desværre ikke gør mere) blev min far fuldstændig bidt af 1080 manien! han spillede, og han spillede, og han bankede mig, min storesøster og alle andre i denne fammilie! han spillede enda nogen gange før jeg kom hjem fra skole :D
hvilket er ekstremt underligt da han ikke normalt syntes om video spil. Og det var selvfølgelig en stor nyhed da jeg fortalte ham at det kom igen på GC'en!
så nu køber han fandme spillet selv!

til victor: du behøver ikke nogen spille gal far, du får da bare alle dine spil :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
VictorVictorSkrevet 10/11-03 20:21 
For til gengæld Mario Kart af Mormor, Golden Sun 1 og 2 i Adventsgave ;-) :D
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/11-03 23:54 
Har lige set traileren og må konstantere, at det spil skal jeg eje. Rigtig flot grafik, og mange tricks.
Og så er det rimlig skægt, der hvor en af boarderne bliver smadret ind i en bil :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig