X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

et svært valg


Svar
FourDFourDSkrevet 09/11-03 22:17, rettet 10/11-03 10:46 
jeg har et valg mellem viewtiful joe, og MKDD og jeg kan selvfølgelig ikke vælge.
mine indtryk ef spillene:

Viewtiful joe:
fedt, og også ret originalt spil. endelig noget nyt. men jeg frygter at spillet er for kort.

MKDD:
ikke så originalt, men med ny grafik, og så er det jo også en efterfølger til nogle gamle klassikere.
men problemet her er at jeg har hørt at de ligner det gamle ALT for meget, hvilket ikke er betrykkende.

vær lige sød at hjælpe mig ud af den her!

EDIT: jeg vil lige nævne at jeg ike KØBER Vjoe, eller MKDD men bytter 2 af mine gamle spil (som jeg aldrig spiller).
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-03 22:21 
Har ikke prøvet nogen af dem, men jeg holder på Joe, det er ihværtfald det jeg tænder mest på...
Spiller nu: Phantasy Star IV
FourDFourDSkrevet 09/11-03 22:24 
tror også at den kiggefulde joe bliver mit endelige valg!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
DommergaardDommergaardSkrevet 09/11-03 22:34 
Yesh, VJ skulle efter sigende have skiftet navn til Beautiful Joe! ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-03 22:47 
Jeg havde valgt MK:DD og så købt joe når det blev billigt
For The Love Of The Game
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/11-03 07:24 
Jeg ville da klart vælge Mario Kart, da der kommer LAN/Online mulighed :D
Sælg mig en Xbox =)
JimPPJimPPSkrevet 10/11-03 08:33, rettet 10/11-03 17:17 
VJ er helt bestemt pengene værd. MK:DD har jeg ikke prøvet, men jo, ja, det ser da godt ud, min anbefaling er, vent til begge er ude, gå ned i en forretning der faktisk lader dig prøve inden du køber, og vurder selv. Ellers kan du jo vente på anmeldelserne kommer og stole blindt på dem?

Men ja, det er et svært valg!
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
FourDFourDSkrevet 10/11-03 09:53 
problemet er bare at jeg ikke tænder på MKDD :P
og det ser også ret meget ud som om at der ikke kan forventes så helvedes meget nyt (i cubes andmeldelse nævner de at det er ALT for meget af det gamle) hvor Vjoe er ny skabende..

der må da være nogen herinde der har Vjoe der kan fortælle mig om det er langt! :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-03 13:55 
WilliDaRappa >
problemet er bare at jeg ikke tænder på MKDD :P
og det ser også ret meget ud som om at der ikke kan forventes så helvedes meget nyt (i cubes andmeldelse nævner de at det er ALT for meget af det gamle) hvor Vjoe er ny skabende..

hvis du ikke tænder på MKDD så kan jeg da ikke se problemet. Hvorfor køber du så ikke bare VJ? :-)
For The Love Of The Game
FourDFourDSkrevet 10/11-03 14:15, rettet 10/11-03 14:15 
godt spørgsmål darknoon :P
det er vel også det jeg gør..
off-topic til darknoon: husk lige quote reglen!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/11-03 14:32 
Viewtiful Joe er fantastisk! Et af de fedeste spil i år, det er ikke så langt, men til gengæld er det pænt svært (synes jeg).

Mario Kart holder til gengæld længere, ihvertfald hvis man skal dømme efter hvordan det er gået med SNES og N64-udgaven (vi spiller stadig begge hjemme mig). MEN jeg ville nu nok købe VJ nu, og så Mario Kart senere...
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-03 15:24 
erhmm.... quote regelen? *undrer sig*
For The Love Of The Game
FourDFourDSkrevet 10/11-03 16:36 
Quote reglen: lav aldrig en quote til et indlæg der ligger lige over det man er ved at skrive.
tilbage til the topic
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RebelheartRebelheartSkrevet 10/11-03 22:24, rettet 10/11-03 22:24 
Anders_Jensen >
Jeg ville da klart vælge Mario Kart, da der kommer LAN/Online mulighed :D

Damn it, nu kan jeg ikke mere. Jeg bestiller det sgu. Nu bliver jeg bare nødt til at finde plads til min GameCube igen.
Hvis Mario Kart ikke kommer til at fungere ordentligt online, så kommer jeg og river dig rundt! ;-)
Jeg må også lige huske at få købt mig en Bredbåndsadapter.
ARGH...jeg bliver snart ruineret!
Hvorfor udkommer alle de gode spil på samme tidspunkt?
Suk!
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/11-03 22:48 
Jeg kan ikke selvfølgelig love det kommer til at køre ordenligt :D Men lige så snart vi begge kommer online så kommer du til at æde alle de dårlige ting du har sagt om Nintendo og deres spil ;)
Sælg mig en Xbox =)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/11-03 22:49 
Jeg kan ikke selvfølgelig love det kommer til at køre ordenligt :D Men lige så snart vi begge kommer online så kommer du til at æde alle de dårlige ting du har sagt om Nintendo og deres spil ;)
Sælg mig en Xbox =)
RebelheartRebelheartSkrevet 10/11-03 22:53 
Det er en aftale! :-)
Hvilken figur kan du bedst lide at se bagfra? ;-)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/11-03 22:59, rettet 10/11-03 23:00 
He he, du får så meget baghjul :D (Håber jeg)
Sælg mig en Xbox =)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig