X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Matrix Revolutions


Svar
millenniummillenniumSkrevet 09/11-03 10:58, rettet 09/11-03 10:58 
Nogen der har fået set den....?!?!

Jeg har efterhånden hørt så meget skidt om den (også af hærdede Matrix-fans), så jeg tvivler på om jeg overhovedet gider gå i biffen bare for at blive skuffet.

Det er lidt synd for Matrix 1 havde rigtigt meget potentiale. Jeg syntes stadig det er en gennemgribende fed film, men allerede med Reloaded syntes jeg det begyndte at gå lidt galt. Det virkede som om Wachowski brøderne ikke længere kunne styre deres appetit, og filmen gav ikke rigtigt plads til at nyde nogle små detaljer, fordi det bare skulle være så larmende og sublimt som muligt. Måske skulle de også have droppet Enter The Matrix projektet, og bare koncentreret sig om filmen. (Ja, ja - profitmaksimering, og alt det dér).

Revolution har jeg bare hørt skulle være en grad værre. Comments....?!
The medium is the message.
RitesRitesSkrevet 09/11-03 11:04 
Hvis du rent faktisk kan få dig selv til at undgå Revolutions, så misunder jeg dig og du får samtidig meget mere ud af, at sætte dig ned og se den første igen :)
» a winner is you «
millenniummillenniumSkrevet 09/11-03 11:07 
Jeg skal jo nok se den på et tidspunkt, men det blive måske først når den kommer på video.
The medium is the message.
tastasSkrevet 09/11-03 11:20 
Hvis du alligevel vil se den før eller siden, bør du gøre det i biograffen.
Da det trods alt er der den kommer mest til sin ret. (De flotte effekter, den gode lyd).
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
millenniummillenniumSkrevet 09/11-03 11:45 
Bio-priserne i CPH er bare så høje at man ikke længere har lyst til at punge ud for en middelgod film.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig