X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Damn, proud.....!!!


Svar
millenniummillenniumSkrevet 09/11-03 08:37, rettet 09/11-03 14:54 
Som omvendt-respons til den tidligere tråd om videospillernes tilståelser og synderegister, er der så ikke også nogle ting man bare går og er fandens stolt over...? Drop jante-loven og kom ud med alle de pokaler man går og gemmer i sig...

- Jeg gennemførte Ghost'n'Goblins til CBM64 uden snyd (før der var noget der hed credits, save-games eller level-password).
- Gennemførte alle primær-missioner i GTA3 uden snyd, undtagen den sidste hvor jeg brugte en weapons-cheat.
- Fandt alle secret-levels i Super Mario World til SNES, uden snyd eller hints.
- Efter lidt øvelse kunne jeg gennemføre Batman til Amigaen igen og igen, uden problemer.
- Gennemførte Turrican 2 den samme dag jeg fik det. (Har også gennemført Turrican 1, og Super Turrican).
- Har også gennemført Space Quest 3, Leisure Suit Larry 1, 3 og 5 (alt uden hints).
- Flere gennemførelser på ærlig vis: MGS1, MGS2, Ico, Jak&Daxter, Spyro the dragon, F-Zero, Super Ghouls'n'Ghost, Super Probotector.
The medium is the message.
CalleCalleSkrevet 09/11-03 09:27 
Drop janteloven sådan skal det være


- Da jeg startede med at samle konsoller i april 2003 havde jeg en nes en ps1 og en gamecube senere har jeg så skaffet mig over 12 andre forskellige konsoller, men har solgt nogen af dem igen.

- Jeg er osse skide stolt over at jeg på et loppe marked købte 2 sms'er(de første) med 26 spil hvor 2 af dem var til gamegear med kasser og manualer for 100 kr.(slå den!!!!)

- Da jeg var 3 gennemførte jeg supermario til gameboy og da jeg var 4 gennemførte jeg supermario bros 3 til nes.
FanboyFanboySkrevet 09/11-03 10:39 
Jeg har ikke så meget. Men jeg har gennemført JSRF og fået alle (152?) grafitti souls. Det er faktisk det eneste spil hvor jeg egentlig har gidet at gå efter ekstra opgaverne.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 09/11-03 11:16 
Jeg har gennemført Gitaroo Man... PÅ MASTER!
PlaykidPlaykidSkrevet 09/11-03 11:27 
Gennemført Halo på alle sværhedsgrader

Har gennemført GoldenEye på alle sværhedsgrader, den var styg!

Har gennemført de 2 første baner i Gitaroo man på Master;)
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 09/11-03 13:08 
millenium: woaw, gennemført ghost'n goblins.. Det er sgu nok et af det sværeste spil nogensinde.. godt gået makker.

Gennemført (hvad jeg lige kan komme på af svære spil:
Goldeneye på hard
wonderboy in monsterland (3'eren)
samtlige mario spil (minus sunshine) ikke svært, men skal nævnes
double dragon
For The Love Of The Game
AsseAsseSkrevet 09/11-03 13:48 
Har fået danmarks officielt bedste tid på Aspen Lake i Wave Race: Blue storm:)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 09/11-03 13:51 
Hvad var den på?
Sælg mig en Xbox =)
millenniummillenniumSkrevet 09/11-03 14:28 
Darknon: Jeg tror heller ikke det var meningen det skulle være muligt at gennemfører, for end-sekvensen var crap.
Man ser bare Arthur løbe over til prinsessen på sort baggrund, med "You have saved the princess" eller noget i dén retning, og FLUPS!! - så starter man forfra på level 1.
The medium is the message.
SephirothSephirothSkrevet 09/11-03 14:33 
Husk SPOILER næste gang ;o)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AsseAsseSkrevet 09/11-03 14:55 
Anders_Jensen >
Hvad var den på?

1.04.etellerandet.. Min bedste er 1.01.xx..:)
millenniummillenniumSkrevet 09/11-03 14:56 
Svovlmunk >
Jeg har gennemført Gitaroo Man... PÅ MASTER!

Det er F***'me godt gået. Jeg har problemer nok på normalt-niveau.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig