X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Videokamera i fakta


Svar
quadquadSkrevet 18/03-03 15:36 
Nogle der ved om pågældene skulle være godt?
SolaegSolaegSkrevet 18/03-03 16:33 
Har du tænkt på at begå røveri (mener at der er rimelig overvågning;) eller tænker du på nedenstående link?

Videokamera
quadquadSkrevet 18/03-03 16:44 
Jeg tænkte self. på det nedenstående :)

Men regner med man godt ved hvad jeg snakker om, der er ikke så mange af den slags i Fakta :)
BlossomBlossomSkrevet 20/03-03 09:41 
Wagner >
Nogle der ved om pågældene skulle være godt?

Det er svært at sige når de ikke engang gider at skrive, hvad opløsning kameraet optager i.
Men ud over det, så er det da ekstremt billigt, og de fleste af de varer som er på markedet ligner efterhånden hinanden hvad angår kvalitet.
Visse udsving er der selvfølgelig altid..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
quadquadSkrevet 20/03-03 10:17 
Jeg skal ned i fakta idag igen, da de har fået det på lager.

Jeg krydsforhører en medarbejder om ALT jeg ved om videokameraer og så får vi at se om jeg tør købe det bagefter :)

Men umiddelbart ar jeg intet negativt hørt om det.
TurricanTurricanSkrevet 20/03-03 16:06 
Det ser ud som om at det kører på intern hukommelse i stedet for bånd. Og det kan næsten kun betyde lav opløsning og kort optagetid. Lækker pris ellers...
The Gods pause for a moment...
quadquadSkrevet 20/03-03 16:20 
Slet ingen der VED noget? ;D
tastasSkrevet 20/03-03 16:38 
Hvis du køber, må du lige droppe et par kommentarer til os andre ;)~~~
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
quadquadSkrevet 20/03-03 16:39 
ARHHHHHHGGGG :D

Bare ingen der har noget info :D

Nå ja, så lad da mig være pionæren igen! :D
tastasSkrevet 20/03-03 17:05 
Wagner >
Nå ja, så lad da mig være pionæren igen! :D

That's a sacrife I'm willing to make .. :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
jaesjaesSkrevet 20/03-03 23:49 
Det faktum, at det er super lille, og samtidig super billigt, gør at jeg er super skeptisk :)
3of193of19Skrevet 21/03-03 00:11 
Du kan da altid returnere det igen hvis du ikke er tilfreds med det. (Men husk at spørge en medarbejder først!)
TurricanTurricanSkrevet 21/03-03 12:51 
Kameraet er et Mustek DV2000. Der er masser af info på nettet. Det lader dog til at det sutter....
The Gods pause for a moment...
NaieraNaieraSkrevet 21/03-03 13:05 
Jeg havde engang en Mustek scanner, det var mildest talt en omgang hø...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig