X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Animatrix-Marathon


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 08/11-03 00:19 
Ja, ville bare lige sige, at der er Animatrix på TV Danmark 1 lige nu, og det fortsætter til 01.45.
JAAJAASkrevet 08/11-03 01:45 
Jeg fik set det meste af det. Et par af afsnittene led lidt under det korte format, men ellers var jeg faktisk meget positivt overrasket.
dpldplSkrevet 08/11-03 02:01 
Hehe. Jeg så det engang på tysk(jaja), og det var enda samme dag som animatrix kom ud :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
TLTLSkrevet 08/11-03 05:27 
Hvorfor er der ikke nogle der har sagt det noget før... Det ville jeg gerne have set... (Ser næsten ikke TV mere)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dchangdchangSkrevet 08/11-03 08:10 
Jeg fandt osse først ud af det ret sent, nåede at se den sidste halve time. Men godt initiativ.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AndyAndySkrevet 08/11-03 10:28 
Fuck! jeg nåede ikke at se det!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
FourDFourDSkrevet 08/11-03 10:35 
så den på DVD a long time ago
den er ret fed! man fatter lidt mere af matrix.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
RitesRitesSkrevet 09/11-03 00:53 
Ja, sgu!
Animatrix er rigtig fed. Den forklarer sgu mere end Reloaded og Revolutions tilsammen :P
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 09/11-03 06:00 
nej.
den forklarer noget andet end reloaded og revolutions tilsammen.
fat det.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MrCaseMrCaseSkrevet 09/11-03 07:24 
Dark-Light >
nej.
den forklarer noget andet end reloaded og revolutions tilsammen.
fat det.

hey, klåge-åge, den tror jeg vi er med på. :)

det var ikke for at sige at de handler om det samme, men om hvor informative de respektive produktioner er...
Have you considered sucking less?
RitesRitesSkrevet 09/11-03 08:44 
Godt der er nogen tilstede, som kan hjælpe Dark-Light med fortolkningen af det danske sprog :)
» a winner is you «
T.REXT.REXSkrevet 09/11-03 10:17 
P*S.....jeg nåede ikke at se det.
One PS2 to rule them all
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig