X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Under en uge til det går løs!


Svar
kooikkooikSkrevet 07/11-03 22:54 
Så er der under en uge til det går løs, nemlig at Mario Kart til Gamecube udkommer, er det noget i ser frem til??

Jeg skal i hvert fald bruge et par timmer med spillet.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 07/11-03 22:56 
Jeg glæder mig også allerede som et lille barn!
Er det egentlig ikke online?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
kooikkooikSkrevet 07/11-03 22:58 
Det er ikke rigtig online, men man kan snyde spillet til at gå online!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/11-03 22:59 
Jeg kan ikke bestemme mig; Skal jeg tage TTT 4-disc DVD'en, F-Zero el. Mario Kart inden jul?
Så nu vil jeg lige se, hvordan Mario Kart er, og evt. finde den nye demo og prøve det.
DommergaardDommergaardSkrevet 07/11-03 23:02 
Har gået og gejlet mig selv op til at købe det, men det er egentlig ikke et spil jeg glæder mig videre til :/

Ender dog alligevel med at købe det tror jeg.
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/11-03 23:28 
Har forudbestilt, skal da selvfølgelig ha' det med det samme. Det bliver et brag.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
PlaykidPlaykidSkrevet 07/11-03 23:57 
Glæder mig rigtigt meget, men får det nok ikke på releasen.
Spiller nu: Halo 3
KalicolaKalicolaSkrevet 08/11-03 01:22, rettet 08/11-03 01:23 
Jeg håber at spillet lever op til de flotte reviews det har fået, selvfølgelig gør det det...
Hele den weekend er jeg sammen med min familie og kæreste, så vi bliver 4 ialt, så skal der bare kartes hele weekenden. Det bliver stort :-)

Jeg er glad for at koopatroopa er med :-) han var jo også med i super mario kart til snes, hats off...
For The Love Of The Game
FourDFourDSkrevet 08/11-03 10:37, rettet 08/11-03 10:48 
jeg er totalt flad, så ingen mario kart til mig før juleaften :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/11-03 11:22 
Joachim M Andersen >
Har forudbestilt, skal da selvfølgelig ha' det med det samme. Det bliver et brag.

Samme her! :-)

Jeg glæder mig som et lille barn.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
AsseAsseSkrevet 08/11-03 17:35 
Jeg ville meget gerne ha det på dagen, men jeg har først lige fået skrabet sammen til VJ, og derefter kommer der omkring 10 andre spil jeg skal have (inkls det) så det kommer engang når jeg har penge til et af spillene på listen, og jeg har lyst til det:)
VictorVictorSkrevet 08/11-03 18:27 
Jaaa! Har fået lov at få det i Adventsgave af min mormor :D
DommergaardDommergaardSkrevet 08/11-03 18:42 
LOL en spil i adventsgave, snotforkælede møgunge! :D
RitesRitesSkrevet 09/11-03 00:48 
Pieyanthikos >
Jeg kan ikke bestemme mig; Skal jeg tage TTT 4-disc DVD'en, F-Zero el. Mario Kart inden jul?
Så nu vil jeg lige se, hvordan Mario Kart er, og evt. finde den nye demo og prøve det.

TTT: Extended, of course.
» a winner is you «
FanboyFanboySkrevet 09/11-03 10:37 
Jeg prøvede det lige i 10 min på en demo stand i Merlin. Og det er faktisk ret sjovt. Systemet med 2 i en kart funger ret godt, kan ik vente! :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig