X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbox Six 3 ikke spilbart?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 07/11-03 18:21, rettet 07/11-03 18:26 
Det her spil lider seriøst af en dårlig framerate! Den er endda værre end UC's var før patchen udkom. Desuden, så er det ikke noget særligt, at spillet lagger som sindssygt på en dedikeret server - det må være en dårlig udviklet netkode?

Offline og i co-op via XBL er spillet virkelig en fornøjelse.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
64 emne(r).
« < 1 2

Svar
JinkJinkSkrevet 23/11-03 18:20, rettet 23/11-03 18:23 
Har altså også hørt om det problem på amerikanske boards så jeg tror altså ikke det kun er dem. Jeg tror bare du er heldig ikke at have det(til Paasch).

Jeg spillede da også UC før patchen kom, selvom der tydeligvis var nogle problemer.

Desuden har jeg ikke selv spillet. Venter på CS.
APHAPHSkrevet 23/11-03 19:15, rettet 23/11-03 19:16 
RaGe >
Det har intet med lyve at gøre, men måske er jeg bare lidt mere krævende end dig og klager over ting der faktisk ikke burde være der.

Noget der er helt sikkert er, at hvis spillet ikke havde fungeret optimalt online(identisk med SP), så havde jeg ikke brugt min tid på det, og jeg havde ihvertfald ikke rost spillet!. Spil som GR og UC(før patch), som jeg ikke har haft de mest posiktive online erfaringer med, kunne jeg aldrig drømme om at "forsvare".

Gidder ikke rigtigt at fortsætte denne "diskution", men det vil være rart at høre om andres online erfaringer
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 23/11-03 19:34 
Ok, men vi kan hurtigt blive enige om, at spillet holder hele vejen i singleplayer delen :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Markovich dkMarkovich dkSkrevet 05/12-03 14:17 
Hvis man bruger sin logiske tankegang når man spiller rb6 3 med 25 til 30 mibit upload og download og den stadigvæk laver dette såkaldte lille skridt når man stopper op kan man regne ud at det må være en bug eller dårlig programmering, Konklusion: Det kan IKKE være lag men derimod som mange andre har sagt en fejl i spillet som vi må håbe at de retter op på, og ja jeg har i min ejendom målt netspeeden ca 100 gange til ca 25 til 30 mbit hver vej og jeg er så hedig at bo et sted hvor der kun bor pensionister der stadigvæk tror at en com er noget man strikker med også betaler jeg kun 60 kr om måneden VERY NICE!!
PoulPoulSkrevet 05/12-03 14:21 
25-30 mbit?? Det lyder godt nok lige lovligt voldsomt. Er du sikker på du har helt styr på de tal?? Jeg har hørt om 1 og 2 Mbit linier, men 25-30 har jeg alligevel aldrig hørt om.
Markovich dkMarkovich dkSkrevet 05/12-03 15:06 
På teledanmarks side kan du teste din netspeed der kører jeg ca download 28546 kbps upload 25578 kbps men det underlige er at når jeg tester den igennem xboxen altså ude i network settings efter man har trykket connect skal man trykke Y på sin controller så kan du se hvad netspeed du kører med, der kører jeg kun 9998 kbps hver vej, måske noget at gøre med at jeg bruger en switch, nogle der forrsten ved det, men okay 10 mbit hver vej er altså mere rigligt alligevel!!
Markovich dkMarkovich dkSkrevet 05/12-03 15:10 
og forresten poul der findes endnu hurtigere internet end jeg kører med men er som regel store firmaer der bruger det, ikke private personer som mig da 25 til 30 mbit ville ca koste 20000 kr om måneden!! men som i kan læse ovenover så er det fordi vi deler regningen i bygningen (bare ikke andre der bruger det end mig og min underbo men han bruger det kun til let surfing)så ja jeg er monster heldig!!
StriferStriferSkrevet 05/12-03 15:13 
Hvornår sagde du at du ville hoste et spil i Rainbow Six 3?;)
XBL Gamertag: ZeNtiX
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/12-03 15:29 
RaGe >
Ikke helt uspilleligt, men folk er bare så røvdumme, at de finder sig i sådan noget online. Selvfølgelig opfatter jeg folk der er fuldt ud tilfreds som: R63 bitche's/ekstremister, som ikke vil indrømme det hakker ad helvede til online.

Jeg har sq heller ikke oplevet det problem online, og jeg har kun en 256/128 forbindelse :/

Noget andet der virkelig sutter er fanme det elendige aim. Når man står 3-5 meter fra hinanden er det kraftedme umuligt at ramme, selv om man har aimet lige på fjenden.
Og ja jeg ved godt hvordan man aimer face ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
PoulPoulSkrevet 05/12-03 15:40, rettet 05/12-03 15:42 
Markovich:

Jeg ved godt at der findes hurtigere internet, men det er sjældent at private brugere har hastigheder i den størrelse, derfor min skepsis overfor de tal du nævnte.
nullernullerSkrevet 05/12-03 19:58 
nu da i er helt inde i de der "team spil" hvad vil i så råde mig til, jeg har ALDRIG spillet noget af den slags spil, og nu kommer counter strike jo snart. hvad skal jeg vælge rainbow six eller Counter strike.?
MVH nuller2001
Nu med Xbox 360
Markovich dkMarkovich dkSkrevet 07/12-03 06:39 
Counter bedre end rb6 3, kører ihvertfald en tand bedre så helheds billedet virker lidt mere gennemført og hvis der er nogle der tror at det er fuldstændigt det samme på pc (tro om)!!Har nemlig arbejdet på en netcafe hvor vi spillede cs siden den første beta version så jeg kender Cs til bunden og dette er fuldstændigt anderledes på mange områder, Ja okay nogle af banerne har man jo set men jeg mener helheds billedet!!
nullernullerSkrevet 07/12-03 20:15 
takker for info...
Nu med Xbox 360
RebelheartRebelheartSkrevet 31/12-03 15:58 
Nu har jeg så også endelig fået prøvet spillet. Det kører grafisk flydende i singleplayer indtil videre (er kun nået til slutningen af mission 3), dog er det utroligt hakkende i introen og i filmsekvenserne.
Det samme problem kan observeres i Top Spin.
Jeg synes, at det er for dårligt, at det skal hakke sådan!
Det skal lige siges, at jeg har problemet på begge mine Xboxe.
64 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig