X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rainbox Six 3 ikke spilbart?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 07/11-03 18:21, rettet 07/11-03 18:26 
Det her spil lider seriøst af en dårlig framerate! Den er endda værre end UC's var før patchen udkom. Desuden, så er det ikke noget særligt, at spillet lagger som sindssygt på en dedikeret server - det må være en dårlig udviklet netkode?

Offline og i co-op via XBL er spillet virkelig en fornøjelse.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
64 emne(r).
1 2 > »

Svar
RaGeRaGeSkrevet 07/11-03 18:21, rettet 07/11-03 18:26 
Det her spil lider seriøst af en dårlig framerate! Den er endda værre end UC's var før patchen udkom. Desuden, så er det ikke noget særligt, at spillet lagger som sindssygt på en dedikeret server - det må være en dårlig udviklet netkode?

Offline og i co-op via XBL er spillet virkelig en fornøjelse.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 07/11-03 18:42, rettet 07/11-03 19:08 
Jeg har kun spillet den første mission i spillet og gennemført træningen, men umildbart virker det til at frameraten er acceptabel, dog uden at være prangende, men jeg syntes ihvertfald ikke at frameraten forringer gameplayed, som det var tilfældet med UC. Jeg har endnu ikke prøvet online delen, men når jeg har, skal nok komme med en vurdering.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 07/11-03 19:01 
Det er kun online frameraten ødelægger spillet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
juventus champjuventus champSkrevet 07/11-03 19:49, rettet 08/11-03 03:43 
Det er ikke det bedste jeg har prøvet.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
APHAPHSkrevet 08/11-03 09:51, rettet 08/11-03 09:54 
Spillede igår ét enkelt spil team suv. på en dedikeret server med 12 spiller(***). Der var ikke lag problemen, men om jeg bare var heldig med at finde en god server skal være usagt :/

(Har en 1024/256 forbindelse)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 08/11-03 10:35 
Paash du tester lidt mere tak.

Jeg skal ikke have spillet, hvis det er et UC look-a-like. UC blev for mit vedkommende droppet ret hurtigt, da det var uspilbart.
What is the Matrix?
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/11-03 11:12 
Man kan vel sige at det ikke er helt så væsenligt som i UC, da det er to helt vidt forskellige typer game play.
BrummelumBrummelumSkrevet 08/11-03 11:19 
Nu har jeg efterhånden spillede det en hel del online og er endnu ikke støt på lag. Der er masse af dedikerede servere.
XBL Gamertag: Brummelum
RaGeRaGeSkrevet 08/11-03 20:42, rettet 08/11-03 20:43 
Dedikerede server hjælper ikke med, at mindske laggen online. Jeg gi'r det her spil en chance hvad angår en patch, da jeg sjældent har oplevet sådan et stemningsfuld og intens spil *thumbs up*.

Herligt i co-op via XBL og offline.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JloweJloweSkrevet 08/11-03 21:49 
Fedt spil - men elendigt at man ikke kan spille coop på samme box. Har ikke live - og vil helst spille med min bror. ELENDIGT
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 09/11-03 12:23 
hehe... Køb en Xbox til.. og spil over system link ;-D
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
OkottaOkottaSkrevet 09/11-03 12:26 
Hvordan er Rainbox Six 3 i singleplayer, mht. framerate? Holder den sig på 30 fps, eller svinger den vildt?

Er spillet iøvrigt mere end bare almindelig godt?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
JloweJloweSkrevet 09/11-03 14:28 
God oplevelse. Til tider lidt for "tungt" når der er flere ting i gang samtidigt. Jeg er dog lidt skuffet over grafikken :-(

Men AI og gameplayet er helt i top, men styringen er ikke så god som fx. Halo o.l. Manglende split/screen coop stinker seriøst.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
PlaykidPlaykidSkrevet 09/11-03 14:57 
Hvordan er det at skifte våben, i forhold til SOFII, det synes jeg nemlig stank.
Spiller nu: Halo 3
JloweJloweSkrevet 09/11-03 15:25 
Hurtig skift med left trigger. For at skifte til grenades skal du holde en knap inde - det er irriterende når det skal gå stærkt.
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
StriferStriferSkrevet 09/11-03 15:30 
Lige lidt OT:

ER der nogen som har bestilt det fra Coolshop? Hvis ja, har i modtaget det?
XBL Gamertag: ZeNtiX
RebelheartRebelheartSkrevet 09/11-03 20:53 
Jeg må indrømme, at jeg ikke er sikker på, om jeg skal have det spil. Demoens sværhedsgrad er rimelig høj og da min tålmodighed tit er noget lav, så frygter jeg lidt, at jeg kommer til at fortryde mit køb.
Men måske Live delen er nok til, at man skal investere i det?
RaGeRaGeSkrevet 09/11-03 21:06 
Det der egentlig irriterer mig mest er, at spillet rykker mærkeligt når man bevæger sig. Man kan næsten aldrig stoppe hurtigt op i spillet, da man automatisk bliver rykket et skridt frem og i de andre retninger, hvor man bevæger sig uden videre grund. Mange vil nok mene, at det er sådan det skal være, men nej! Spillet forholder sig ikke sådan, når man spiller offline og det er seriøst også det eneste punkt, som ødelægger oplevelsen online. Gad vide, om det er et framerate, bug eller lag problem, fordi en del klager over det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 09/11-03 22:02 
Har lige været online igen idag og jeg oplevede det problem rage omtaler, med at ens person bevæger sig på en underlig måde
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-03 22:17, rettet 09/11-03 22:18 
Nogle gange kan thump sticken på mit gamepad side lidt skævt hvilket påvirker at aimet bevæger sig en lille smugle... kan det mon være det?

(Altså uden at jeg rører ved det)
Spiller nu: Phantasy Star IV
APHAPHSkrevet 09/11-03 22:19 
Nej fordi så havde det jo også været tilfældet i SP, men det er det ikke.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-03 22:22 
Nej det er klart.
Spiller nu: Phantasy Star IV
APHAPHSkrevet 11/11-03 20:58 
Er der nogle der ved hvor man kan finde en liste over alle de voice kommandoer der findes i spillet?

...og hvordan får man ens hold til at reagere på en zulu kommando via voice?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/11-03 23:16 
dem lærer man når man gennemgår trænings programmet.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
APHAPHSkrevet 15/11-03 23:16, rettet 15/11-03 23:16 
Man lærer da ikke voice kommandoerne i træningsmissionen?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 15/11-03 23:24 
Er der nogle der ved hvor mange dedikerede servere der er sat op til Rainbow Six?

Xserver 311 er ihvertfald det højste tal jeg har set på xbl
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SolaegSolaegSkrevet 16/11-03 09:50 
RTFM

Der står der i hvert fald de forskellige voice kommandoer.
APHAPHSkrevet 16/11-03 10:28 
Der står langt fra alle kommandoer, det er kun de mest generelle
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 16/11-03 11:46 
RaGe >
Det der egentlig irriterer mig mest er, at spillet rykker mærkeligt når man bevæger sig. Man kan næsten aldrig stoppe hurtigt op i spillet, da man automatisk bliver rykket et skridt frem og i de andre retninger, hvor man bevæger sig uden videre grund. Mange vil nok mene, at det er sådan det skal være, men nej! Spillet forholder sig ikke sådan, når man spiller offline og det er seriøst også det eneste punkt, som ødelægger oplevelsen online. Gad vide, om det er et framerate, bug eller lag problem, fordi en del klager over det.

Lag, Latency - kald det hva' du vil.
Det er en generel ting, hvis de servers man spiller på er langsomme.

I online rollespil manifesterer de sig på samme måde.

Mit råd: Lad en gut med 2 Mbit (som mig selv) hoste et spil.

;)

Har dog først spillet i morgen, ØV!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SolaegSolaegSkrevet 16/11-03 13:00, rettet 16/11-03 13:01 
Du har ret Paasch -

se her for voice kommandoer!
OkottaOkottaSkrevet 16/11-03 13:23 
Paasch >
Er der nogle der ved hvor mange dedikerede servere der er sat op til Rainbow Six?

Lad mig lige være sikker her, inden jeg spontant bryder ud i jubel, og løber ud og køber en Xbox + Rainbow Six 3..

De dedikerede servere du snakker om, er det servere som Microsoft har sat op, eller bare folk som sætter deres Xbox til at køre som en dedikeret server?

Hvis det ER MS som er begyndt at sætte rigtige dedikerede servere op til deres XBL spil, hvilke andre spil gælder det så også for?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 16/11-03 13:27 
Både MS og UBI Soft har sat dedikerede servere op til Rainbow Six 3, jeg har dog ikke set, om der også er sat nogle op, til nogle af de ældre live spil.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 16/11-03 13:31, rettet 16/11-03 13:32 
Hvordan kan man kende MS's og Ubi Soft's Rainbox Six 3 servere?

Hvad hedder de på XBL?

Opleves der lag, og uspillelige sessioner på disse servere?

Er der sat nok af disse dedikerede servere op, så man sagtens kan komme til at spille på dem?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 16/11-03 13:41 
"Xserver" er en MS server

"UBIServer" er en UBI Soft Server

Jeg har endnu ikke oplevet lag på en af de officielle servere, men selvom man ikke spiller på en af dem, er det alligevel nemt af finde lagfrie spil.

Jeg ved ikke præcist hvor mange servere der er sat op, men når man bruger optimatch, finder den normalt ca 10 servere hvor der er frie pladser på. Så ja, man kan sagtens komme til at spille på dem.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 16/11-03 15:20 
Brummelum >
Nu har jeg efterhånden spillede det en hel del online og er endnu ikke støt på lag. Der er masse af dedikerede servere.

jeg har det samme at sige, NO LAGG. men mener på nogle xbox, når man går, hakker lidt, det skyldes ikk lagg, men noget andet, vil jeg skyde på,
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RebelheartRebelheartSkrevet 16/11-03 19:10 
Argh, damnit!
Nu bliver jeg nødt til at købe spillet. :-(
yokanabsteryokanabsterSkrevet 22/11-03 20:32 
Jeg vil mene at det MEGET ireterrende problem, med at man ikke kan stoppe, men rykker et skridt i en retning, er en bug...Jeg har lynende hurtigt fibernet så det er ikke det der er problemet...Er der nogle der ved om det er en patch på vej???
soon the world will be one big computer
APHAPHSkrevet 22/11-03 20:44 
Det er ikke en bug men derimod lag. Find en lag fri server (***) så er du udeover dette problem
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
StriferStriferSkrevet 22/11-03 21:08 
Eller også er man ikke. Jeg har været inde på Dedicatet Servere og *** servere. Men alle har det problem. Jeg kører med en ok 512/512 forbindelse.
XBL Gamertag: ZeNtiX
yokanabsteryokanabsterSkrevet 22/11-03 21:29 
Ligesom som strifer det er på ALLE servere...Og det virker ikke som lag, da der kan løbe 15 personer rundt i kæmpe eksplosioner uden det mindste lag...men når jeg stopper og kigger på, laver den nummeret med et skridt til en side!
Jeg oplever heller ikke dette problem i andre live spil...
soon the world will be one big computer
RaGeRaGeSkrevet 23/11-03 03:59 
Endelig nogen der tør indrømme det :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 23/11-03 08:50 
Hvis det er en bug, kan i så forklare, hvorfor jeg kun har oplevet det ÉN enkelt gang. Jeg oplevede det da jeg brugte quickmatch funktionen, hvor man bliver smid på en tilfældig server, hvorimod når jeg bruger optimatch og leder efter en (***) server, er der ingen problemer.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
StriferStriferSkrevet 23/11-03 08:57 
Jeg bruger skam optimatch, og hos mig er der intet lag overhovedet, men den (bug) der gør at ens karakter bevæger sig på en mærkelig måde, har været der siden jeg satte det i. Det irretere mig. Og håber de laver en patch.
XBL Gamertag: ZeNtiX
APHAPHSkrevet 23/11-03 09:00 
Oplever i også dette problem i single player?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
StriferStriferSkrevet 23/11-03 09:01 
Nope, hos mig render den rent dér.
XBL Gamertag: ZeNtiX
RaGeRaGeSkrevet 23/11-03 17:29, rettet 23/11-03 17:31 
Paasch >
Oplever i også dette problem i single player?

Det kunne være, at det har noget med ens Xbox at gøre? Ej, det problem folk nævner herinde er ret så irriterende, og man bliver faktisk tvunget til, at spille på ens egen server, for at det kører flydende. Jeg har oplevet problemet hos alle dem jeg kender altså som har XBL ca. 4 stykker, så jeg tror du også har det - ellers har du åbenbart fået fat i en trylle Xbox ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 23/11-03 17:40 
RaGe >
Jeg har oplevet problemet hos alle dem jeg kender altså som har XBL ca. 4 stykker, så jeg tror du også har det.

Hvad skulle jeg få ud af at sige, at jeg ikke oplever disse problemer? Som sagt har jeg kun oplevet det én enkelt gang, og ja der var spillet næsten uspilleligt, men når jeg bruger optimatch og finder en ordenlig server kører spillet identisk med singleplayer.

...Det er godt nok også utroligt at RS3 er det klart mest spillet live spil, når i siger at spillet er totalt uspilleligt for alle online
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 23/11-03 17:43, rettet 23/11-03 17:44 
Paasch >
RaGe >
Jeg har oplevet problemet hos alle dem jeg kender altså som har XBL ca. 4 stykker, så jeg tror du også har det.

...Det er godt nok også utroligt at RS3 er det klart mest spillet live spil, når i siger at spillet er totalt uspilleligt for alle online

Ikke helt uspilleligt, men folk er bare så røvdumme, at de finder sig i sådan noget online. Selvfølgelig opfatter jeg folk der er fuldt ud tilfreds som: R63 bitche's/ekstremister, som ikke vil indrømme det hakker ad helvede til online.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 23/11-03 17:58 
*rolleyes*

At DU og nogle andre har problemer online, er IKKE ensbetydigt med at alle andre oplever det samme...selvom du tydligvis er af den opfattelse.
Spil som GR og RTCW er langt være end RS3 hvad angår lag på servere. Jeg spørger igen, hvad skulle man få ud af lyve om ens online erfaringer?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 23/11-03 18:13, rettet 23/11-03 18:20 
Paasch >
*rolleyes*

At DU og nogle andre har problemer online, er IKKE ensbetydigt med at alle andre oplever det samme...selvom du tydligvis er af den opfattelse.
Spil som GR og RTCW er langt være end RS3 hvad angår lag på servere. Jeg spørger igen, hvad skulle man få ud af lyve om ens online erfaringer?

Ingen snakker om lag her, men et problem som åbenbart alle har. Desværre, så er der vel andre, som har svært ved at indrømme det. Det med at hakke 'KUNNE' måske være en form for lag (selvom jeg oplever det på en dedikeret server med kun 2 spiller), hvis man nu ikke havde en 2mbit forbindelse i down/upload til XBL. Nogle folk vil bare ikke indrømme den bug i spillet ellers synes de bare, at sådan skal det være. Selvom du siger, at du ikke har det problem, så tror jeg ikke på dig. Det har intet med lyve at gøre, men måske er jeg bare lidt mere krævende end dig og klager over ting der faktisk ikke burde være der.

EDIT:

Måske spillet har en bug og det hakker mere hos andre, det kan jeg selvfølgeligvis ikke benægte, at det kunne være muligt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
64 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig