X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad hedder PS spillet?


Svar
HulleHulleSkrevet 07/11-03 17:11 
Jeg har meget sparsomme oplysninger om det spil jeg leder efter, da jeg kun ganske kort har set det ud af øjenkrogen. Here goes:

Et meget gammelt playstation spil. Spillet var i i 2d og man så spillet skråt oppe fra og ned. Et adventure/rollespil hvor man vist kunne spille 4 spillere co-op via multitap. Lignede en primitiv form for diablo med et japansk tema.

Håber en eller anden sidder med det gyldne svar. På forhånd takker.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
jaesjaesSkrevet 07/11-03 17:31, rettet 07/11-03 17:33 
Legacy of Kain?

EDIT: Blood Omen: Legacy of Kain, er den fulde titel...
The DaneThe DaneSkrevet 07/11-03 17:38 
Du godeste, NEJ!!!.

LoK er gotisk tema, og man kan kun spille en (1).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
jaesjaesSkrevet 07/11-03 17:44 
Heh, er godt klar over, at det ikke er et japansk tema, men Hulle kunne jo have husket forkert :)
HulleHulleSkrevet 07/11-03 19:25, rettet 07/11-03 19:25 
Det er ikke Kain nej :) det har en forholdsvis nuttet stemning af et rollespil at være. Altså det jeg leder efter.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
CalleCalleSkrevet 07/11-03 19:27 
Har du prøvet at spørge om det inde på gamewinners.com, det kan osse være du tænker på chrono cross, men det er det nok ikke.
HulleHulleSkrevet 07/11-03 23:03 
Heller ikke Chrono Cross nej. Kampene var i realtime hvis jeg ikke tager meget fejl og grafikken meget cartoony.
Kunne være jeg skulle prøve der inde.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 08/11-03 18:19 
Come on.. RJK, Per S. Anyone. Med alle de samlere her inde må der være en der har prøvet eller har hørt om et lignende spil på et eller tidspunkt. Det lyder slet ikke som noget i kender eller?
Suk.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Le RoofLe RoofSkrevet 08/11-03 18:26, rettet 08/11-03 18:32 
Brave Fencer Musashi(den)?
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
RJKRJKSkrevet 08/11-03 18:41 
Hulle >
Det lyder slet ikke som noget i kender eller?

Nej. Jeg ville helt sikkert have husket det, hvis jeg havde hørt om eller set en fire player spil, der bare er lidt i den retning, du beskriver.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 08/11-03 19:07 
Jeg tænker på Dreamcast spillet: "Record of Lodoss War". Men det dur jo ikke :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 08/11-03 19:34 
Det var ikke Brave Fencer, tænk endnu mere cartoony 2D. Tak alligevel Le Roof.

Tja, tænkte nok at du ville ha' hørt om det Rune, måske hvis jeg korter det ned til 2 co-op at det lyder lidt mere tænkeligt. Det er som sagt kun noget jeg så ud af øjenkrogen og måske den multiplayer tap blev brugt til andre spil de spillede.

Heller ikke Record of Lodoss War, minder mig om at jeg mangler det i samlingen ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 08/11-03 19:46, rettet 08/11-03 19:54 
Ok :) Måske jeg husker lidt fejl, det er som sagt rigtig mange år siden og et enkelt kig var åbenbart ikke nok. Findes der nogen co-op RPG/Action spil i kan nævne. Måske det ikke var Diablo men lidt Secret of Mana agtigt..

Edit: Så kommer jeg tæt på de billeder der har tumlet rundt i mit hoved i flere år, ubehageligt. Arc The Lad, det ligner det. Kan det, eller er der nogen lignende der kan spilles i co-op og er kampene i realtime?
Så skulle det ikke være så svært mere og fyldt med så mange misvisende oplysninger mere ;) På forhånd takker og sorry for de dårlige oplysninger.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Le RoofLe RoofSkrevet 08/11-03 21:30 
Det er ihvertfald ikke nogle af Arc the Lad spillene, da de, med undtagelse af Monster Tournamtent, ikke kan spilles i 2P. Desuden er Arc the Lad spillene Strategy RPG's...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
jaesjaesSkrevet 08/11-03 22:55 
JAA, mener jeg det var, nævnte engang et Zelda-agtigt spil til PSX (vist nok en "serie" på to spil). Måske det er det - kan ikke huske titlen på spillet...
RJKRJKSkrevet 08/11-03 22:57 
Alundra?

Og, nej, det er ikke det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
psychomantispsychomantisSkrevet 08/11-03 23:44 
Breath of fire IV?

Sikkert ikke...
HulleHulleSkrevet 11/11-03 21:23 
Hmm, måske min hjerne spiller mig et puds. Tak for hjælpen allesammen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig