X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Så er der kun få timer tilbage...


Svar
SideshowSideshowSkrevet 07/11-03 15:45 
...bli'r det godt?

Det tror jeg nok det gør!

Jeg skal samtlige værthuse rundt på meget kort tid, så jeg kan få ALLE de gratis snebajere, som overhovedet muligt.

Jeg har sgu glædet mig længe til dette øjeblik.

Husk det nu allesammen.

God sneaften!
>>There's only Juan Pablo Angel<<
quadquadSkrevet 07/11-03 15:47 
Der er alt det man kan drikke her på CD i Nyborg, en hel time!

Skal vi være stive? Det tror jeg nok vi skal :D
dchangdchangSkrevet 07/11-03 15:48 
Jeg vidste bare at den her tråd ville komme. Jeg har fri idag, og skal på arbejde imorgen. Hvor ringe timing er det lige. :-) ÆV!
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MadsMadsSkrevet 07/11-03 15:58 
Jeg har samme arbejdsskema som dig kan jeg høre dchang, men det skal ikke komme til at være en forhindring for i aften =)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/11-03 16:17 
Jeg har godt nok haft lidt af en røvdag på arbejdet...Men mon ikke jeg skal ud alligevel :)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 07/11-03 16:26 
Der sker jo som altid INGENTING her i Juelsminde, de fleste kender knap nok byen....
Sælg mig en Xbox =)
quadquadSkrevet 08/11-03 01:22 
Og der bliver ikke kørt øl ud til jer? :)
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 08/11-03 09:43 
Ahhhh Gud hvor faldt sneen tungt og godt i nat:o).

Startede med at købe en kasse Habroe Julepils til turen Aalborg - Grenaa og bagefter videre i byen her i Grenaa (jow man kan godt gå i byen i Grenaa!).

Blev vækkede her for en halv times tid siden, da kæresten var ude at køre med det store porcelæns-rat, føj en grim lyd at vågne tid, prrr.

Btw vil jeg gerne anbefale Harbroe's Jule Pils. 5,9% dejlig gylden øl, med en blid afrundet smag, som fløjel på din tunge. Uhmmm.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/11-03 09:49 
Jeg gik desværre glip af hele herligheden fordi jeg skal spille kamp på søndag :(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/11-03 10:24 
For satan, det blev en dyr omgang lige pludselig :D Langt sjovere end sidste år

Må man ikke drikke fredag, hvis man skal spille kamp søndag?
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/11-03 10:56 
Ikke på 1. Division, jeg er lige begyndt igen og har kun været til træning 2 gange efter halvandet års pause! så en bytur vil nok ikke ligefrem gavne mit com back :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
FanboyFanboySkrevet 08/11-03 14:04 
Jeg forstår ikke den årlige hype omkring snebanserne. De smager da egentlig ikke specielt. Jeg var ude allerede Torsdag og drikke mig lam i dem, fordi den ene halden af klassen (Tysk idioterne) skulle på ekskursion, havde hele spansk holdet fået fri Fredag, wuhuu! Så vi skulle jo self ud og drikke os mega lamme, og det lykkedes vist meget godt :)

Første gang jeg har været SÅ stiv på en Torsdag :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig