X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Beatmania HJÆLP!


Svar
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/11-03 15:30 
Jeg har lige købt Beatmania hos overstock.dk.
Da jeg afprøvede det hjemme på min PS2 så virkede controlleren ikke. Det virker dog fint med min PS2 controller.
Kan man kun bruge Beatmania controlleren til PS1 eller hvad?
(jeg ved ikke om det her er det rigtige forum emne at skrive dette i)
quadquadSkrevet 07/11-03 15:37 
Du kan gå ind i options og sætte den til Beatmaniacontroller, ellers mener jeg der kommer en menu frem der spørger dig om det.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/11-03 15:42 
Ja det gør der skam også, men det ændrer stadig ikke på at INGEN af knapperne virker overhovedet :/
quadquadSkrevet 07/11-03 15:43 
Virker som en deffekt controller.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/11-03 15:49 
Jamen har du det selv og har prøvet det på din PS2 ?

Ville være lidt dumt at klage og det så viser sig den kun virker på PS1 af en eller anden grund.
SquareSquareSkrevet 07/11-03 15:57 
Jeg er ikke sikker, men jeg mener jeg har spillet det på min Playstation 2... Kan være jeg prøver senere, så skal jeg nok lige skrive der her.
It's only a state of mind.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/11-03 16:45 
Jeg har nu prøvet den på en af mine venners PS1, og der virker den heller ikke.. Nu har jeg sendt en mail til overstock.dk ... Ret irreterende når man har glædet sig til at spille det i weekenden :/
RJKRJKSkrevet 07/11-03 16:49 
Blev det ikke også spillet til sidste konsoltræf på en PS2 (PS2Freaks)? Jeg er relativt sikker... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/11-03 16:59 
Jeg spillede det til sidste konsoltræf, men kan ikke huske om det var på en PS2. Men det skulle da være underligt hvis den IKKE kunne, jeg blev bare i tvivl da den ikke virkede på min PS2..
men overstock.dk har i hvertfald én mindre kunde nu :/
Med mindre de er meget behjælpelige med at sende mig en ny controller.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/11-03 19:24 
Spiller mit på en PS2, så det burde virke perfekt.
quadquadSkrevet 08/11-03 01:26 
Ye, vi spillede på flere forskellige PS2's og som du selv siger virker den heller ikke på PS1, så nok bare endnu et postdk tilfælde :(
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig