X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

37 zelda NES spil på auktion...


Svar
msxtrdmsxtrdSkrevet 06/11-03 22:04 
Nogen der vil overbyde? =))P

LEGEND OF ZELDA / ADVENTURE OF LINK
dchangdchangSkrevet 06/11-03 22:05 
Fuck (undskyld mit nordjyske) hvor sygt! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kooikkooikSkrevet 06/11-03 22:09 
11111 kr. godt nok svenske men det er da overpris er det ikke?????
dchangdchangSkrevet 06/11-03 22:11 
Det ser ud til, så vidt jeg kan forstå, at det ikke engang er nok. Vildt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/11-03 22:11 
Er det bare mig eller er der ikke mange ens?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 06/11-03 22:20 
Da de kom ud, vidste han nok det ville blive en kæmpe hit, meller samlerer idag..... Men alligevel købe 35 eksemplare af 2 forskællige spil er da noget :S
Sælg mig en Xbox =)
SideshowSideshowSkrevet 06/11-03 23:14 
Det er da fuldstændig latterlig overpris. Hvis vi siger det nuværende beløb er på omkring 10.000 danske kroner. Det er 270 kr. pr. spil. Halvdelen af dem er uden æske og manual. Vi ved ikke hvor mange af dem med æsker, som der er manual til. Men 270 kr. pr. spil. Det er stadig totalt overpris. Det er ikke noget problem, at finde de to Zelda spil idag til billige penge. At mindsteprisen ikke engang er nået, ja...det er jo endnu mere sindsygt.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RJKRJKSkrevet 06/11-03 23:15 
Palsgaard >
Er det bare mig eller er der ikke mange ens?

Hvis der havde været andre NES-Zelda-spil end de to, så havde prisen givet mening... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 06/11-03 23:15 
Anders_Jensen >
Da de kom ud, vidste han nok det ville blive en kæmpe hit, meller samlerer idag..... Men alligevel købe 35 eksemplare af 2 forskællige spil er da noget :S

Nu er der jo ikke nogen der siger, at han købte dem dengang de kom ud.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
dchangdchangSkrevet 06/11-03 23:19 
Man kunne håbe på at knolden selv havde købt dem til overpris, og han så prøver at score kassen nu. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/11-03 23:27 
RJK >
Palsgaard >
Er det bare mig eller er der ikke mange ens?

Hvis der havde været andre NES-Zelda-spil end de to, så havde prisen givet mening... ;)

Præcist, det der er jo fuldstændigt sygt, men ok..... det er jo svenskere!!!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
msxtrdmsxtrdSkrevet 07/11-03 07:30 
Hvis i også bemærkede, på de andre auktioner, så ligger priser på nes spil ret højt i forhold til DK.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/11-03 08:03 
Det er faktisk, gældende for flere konsoller, nogle rimelig høje priser der er på spillene. Det kunne være man skulle drive business og sælge til svenskerne ;) Kunne evt vedlægge en guldøl ved køb over 500,-
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 07/11-03 09:57, rettet 07/11-03 09:58 
Hvis vi lige ser bort fra NES spillene, så har fyren en "perle" til salg. Om den er for dyr eller ej det må man jo selv vurderer!

Nintendo Pong fra 1977
notatplayright
RJKRJKSkrevet 07/11-03 10:38 
Palsgaard >
Præcist, det der er jo fuldstændigt sygt, men ok..... det er jo svenskere!!!

Pointen var selvfølgelig, at der ikke er andre NES-Zelda-spil end de to, så selvfølgelig er der mange ens...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig