X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA på Xbox - Hmm..


Svar
OkottaOkottaSkrevet 06/11-03 18:28 
Jeg har kigget film af den nye Xbox version, af GTA 3 og Vice City, på både IGN og Gamespot.

Man kan hurtigt konkludere, at draw-in, popup, og framerate, ikke har været prioriteret overvældende højt i Xbox udgaverne af spillene - eller skulle man sige portsene af spillene.

Grafikken er blevet lidt cleanere at se på, men udover det, så er der ærlig talt ikke meget at komme efter. Drawdistansen må vel være forbedret hist og her osse, li'som loadetiderne må være kortet ned, pga. harddisken.

Men dog undrer det mig, at man med selvsamme harddisk, ikke har kunnet fjerne draw-in og popup? Hmm?

Troede kun at det var japanske udviklere, som ikke brugte harddisken i Xbox'en til noget? ;-)

Jeg kan ihvertfald sagtens "nøjes" med min PS2 udgave af Vice City.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
flottenheimerflottenheimerSkrevet 06/11-03 21:43 
Okotta >
Men dog undrer det mig, at man med selvsamme harddisk, ikke har kunnet fjerne draw-in og popup? Hmm?

Harddisk = grafikkort? - nej vel.
;-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
DommergaardDommergaardSkrevet 07/11-03 13:25 
Du vil umiddelbart ikke kunne bedømme grafikken, textures mm. udfra en film. Du har lov til at udtale dig og komme med din meninger om disse spil, men det er svært at bedømme et spils grafiske udseende fra en film der måske kører med 500 kbps max. Håber på selv at få det snart, så skal jeg nok lige skrive hvad jeg synes... :)
RitesRitesSkrevet 09/11-03 00:47 
Jeg er bare glad hvis de får fjernet de skide bugs, som plagede PS2.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig