X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Harry Potter: Quidditch World Cup


Svar
AndyAndySkrevet 06/11-03 13:50 
Tror i at Harry Potter: Quidditch World Cup er fedt?, Ebgames.dk har nemlig lige fået det hjem til PC/Xbox/GameCube/Ps2 og jeg overvejer stærkt at købe det!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 06/11-03 16:22 
ingen anelse, det er ikke noget jeg kunne finde på at købe da det sansynligvis henvender sig til et yngre publikum. når nu den næste film først kommer til sommer skal der åbenbart udgives noget andet harry potter op til jul, der kan indbringe penge...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
CronossCronossSkrevet 06/11-03 16:25 
Jeg så det til EA Tradeshow, og det så mildest talt elendigt ud. Jeg skal nok ikke udtale mig så meget omdet da jeg hader Harry Potter, men jeg kender da reglerne for spillet.

Personligt synes jeg faktisk at det Quidditch-minispil der var i det første Harry Potter spil, så noget bedre ud.
AndyAndySkrevet 06/11-03 16:59 
Arj, man kan bare ikke hade Harry Potter!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
DizzyDizzySkrevet 06/11-03 18:58 
Hvorfor ikke. En bog om en snottede teenager der har det svært, hvor orginalt....ZZZZZZ
;-)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
AndyAndySkrevet 06/11-03 20:06, rettet 06/11-03 21:00 
Århh du sq nødig snakke!, HP styrer da for hårdt!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CronossCronossSkrevet 06/11-03 20:41 
Man kan hade Harry Potter på så utroligt mange måder, at jeg slet ikke gider nævne dem her.

Og hvordan kan Harry Potter "sryrer" noget? (Lille opfordring til at kigge indlæg grundigt igennem).
Zzap!Zzap!Skrevet 06/11-03 20:48 
Jeg prøvede det lige et par minutter på en demostand i dag.
Umiddelbart vil jeg sige, at det er et alt alt for tyndt grundlag at basere et helt fuldprisspil på. Det er stort set bare en slags forsimplet 3d håndbold.
Born to kill space
DizzyDizzySkrevet 06/11-03 20:59 
Jeg har kun set reklamerne for spillet. Man kan vel sige om det, at det sikkert er sejt for børn (primær målgruppe) men hvis man er ældre afhænger det af om man kan lide potter eller ej..
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
dchangdchangSkrevet 06/11-03 21:02 
Jeg vil vove at påstå at der er mere gameplay i det fodboldspil der på et tidspunkt fulgte med i Frosties-pakkerne, end i Harry Potter Quidditch.

Prøvede det osse til EA Tradeshow og syntes at selv Hugo Bukkazoom var federe.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AndyAndySkrevet 06/11-03 21:15 
Lidt OT. Hvad er EA tradeshow? - lyder da fedt!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
dchangdchangSkrevet 06/11-03 21:18 
Det er et arrangement EA holdte for et stykke tid siden, hvor de præsenterer nogle af deres kommende spil for dem der arbejder i branchen. Og så får man en mulighed for at træne i hvor mange fadøl man kan drikke på ca. 2 timer. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
AndyAndySkrevet 06/11-03 21:24 
COOL!:)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig