X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

LOTR:TTT special 5 dvd? huh....?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-03 11:34 
Jeg læste i "bog og idé" reklamen at der udkom en speciel "the two towers" dvd med 5 dvd'er i, og den femte skulle kun omhandle tilblivelsen af gollum.. huh????

Ok, jeg ved at der kommer en extended 4 box dvd, det er jo den vi alle sammen venter på, men at der også kommer en med 5? det skulle også være den hvor der er en gollum figur med.. Altså den hvor der er en gollum figur med, skulle der også være 5 dvd'er i, og den skulle tilmed sælges i begrænset antal.. Kan nogen bekræfte det? eller er bog og idé helt galt på den?

Jeg har ikke læst om det noget andet sted...
For The Love Of The Game
MadsMadsSkrevet 06/11-03 12:02 
Det må være en fejl. Der er også "kun" fire disks i den speciel udgave med Gollum figuren.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
GreaseballGreaseballSkrevet 06/11-03 12:27 
Nej det er ikke en fejl, der er 5 disk. her et udrag fra laserdisken side...

"Så behøver dit Fellowship of the Ring Extended Gift Set ikke længere føle sig ensom på sin æresplads over kaminen!
Dette 5-disc Gift Set's åbenlyse tema er den imponerende CGI-figur "Gollum". Mange havde måske regnet med, at boksen ville indeholde et par bogstøtter modelleret efter filmens to tårne (hvilket jo var oplagt, omend lidt forudsigeligt), men istedet får vi en rigtig lækker "Gollum polystone statue" skabt af de dygtige kunstnere hos Sideshow Weta.
Endvidere er der inkluderet et samlerhæfte, der grundigt gennemgår Gollums udvikling fra blyantsketch til skulptur til digital karakter.
SE HER SE SE--->På den 5. DVD-skive finder vi dokumentarprogrammet The Evolution of Gollum, hvor vi er på besøg hos The Weta Workshop. Indeholder interviews med Peter Jackson, Weta Workshop supervisor Richard Taylor, skuespillerne og det meste af filmholdet."
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-03 12:40 
ok tak... det vil sige Evolution of Gollum på disk 5, er nogle interviews og noget bagom hvordan de har lavet gollum statuen??? right???

med andre ord, ikke 200kr mere værd
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 06/11-03 14:17 
Laver du sjov? Selvfølgelig har disc 5 intet at gøre med statuen. Det drejer sig om CGI-figuren Gollum.

Et bagom-program om statuen er jo hurtigt klaret:
"Ja, vi så på hvordan de havde lavet ham i filmen og så lavede vi bare noget magen til i plastik". Og andet var der så ikke at sige der.
DizzyDizzySkrevet 06/11-03 14:51 
Købe den her til ca 439 + porto http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=903&nav=1128
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
KalicolaKalicolaSkrevet 06/11-03 14:59 
Jmoq: nå nå ok,.. jeg skulle bare lige være sikker :-) Uha det bliver en dyr omgang
For The Love Of The Game
enfenenfenSkrevet 06/11-03 14:59 
Jmog >
Laver du sjov? Selvfølgelig har disc 5 intet at gøre med statuen. Det drejer sig om CGI-figuren Gollum.

Præcis...
What is the Matrix?
AmbyAmbySkrevet 06/11-03 15:24 
Grunden til at folk bliver lidt forvirret er vist at TTT Extended Edition som regel beskrives som en havende 4 DVD'er og 1 Bonus DVD.

Når man så læser om en speciel 5 DVD udgave begynder man self at frygter at man ikke har købt den fedeste :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
The BruceThe BruceSkrevet 06/11-03 18:10 
En smuleeee OT, men man kan få fat i Fellowship of The Ring (4-disc udgaven) til 199 ,- på coolshop.dk!

Jeg har netop bestilt en!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 06/11-03 18:39 
Kommer den dér 5. disc med i den TTT: Extended Edition, der ligner FotR: Extended Edition (4-disc)?
DizzyDizzySkrevet 06/11-03 18:59 
Her er stort billed af boxen http://www.dvdoo.com/dvdoo/showpic.asp?PicID=31281
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
KalicolaKalicolaSkrevet 07/11-03 11:58 
nogen som kender udgivelses datoen?
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 07/11-03 12:50 
Pieyanthikos >
Kommer den dér 5. disc med i den TTT: Extended Edition, der ligner FotR: Extended Edition (4-disc)?

Nej. 4-disc udgaverne kommer til at ligne hinanden og 5-disc udgaverne (med figurer) kommer til at ligne hinanden.
AmbyAmbySkrevet 07/11-03 12:53 
Darknon >
nogen som kender udgivelses datoen?

18/11-03
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KalicolaKalicolaSkrevet 07/11-03 13:00 
Jmoq: Neeeej!!! *bryder sammen* så hvis jeg nu køber den med figur så passer den ikke sammen med den forige jeg købte uden figur.. ARRRGGGHH!!!! MOAR!!! *sutter på sin tommelfinger*

darklight: mange tak :-)
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 07/11-03 13:08 
Jo de passer sammen.
Selve boxen er i samme stil med eller uden figur. Dermed kan du sagtens have købt LOTR:FOTR(Grøn box) uden figur og LOTR:TTT(Rødlig(Maroon) box) med figur.

Det ser stadig flot ud sammen. Det eneste jeg som samler ville krumme tæer over var at du ikke købte FOTR med bogstøtterne ! :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JmogJmogSkrevet 07/11-03 13:08 
Tja, er det så vigtigt at få den figur? Du kommer til at slippe et par hundrede mere end hvis du køber udgaven uden.
KalicolaKalicolaSkrevet 07/11-03 13:31 
Jmaq: op i R.. med figuren. Det er den femte dvd jeg hunger efter.. Jeg arbejder selv med 3d til hverdag, så at se hvordan de har formået at lave gollum er et must for mig!!!

darklight: i Fotr var der jo kun 2 bogstøtter med, måske var de seje, men jeg valgte at spare de 200kr. det var jo alligevel de samme skiver som den uden støtterne...
ok hvis det bare er farverne på æskerne som er anderledes går det nok :-)
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 07/11-03 13:42, rettet 07/11-03 13:44 
Prøv at læse anmeldelsen af 4-disc udgaven på thedigitalbits.com. Blandt de rå mængder af ekstramateriale er der en 40-minutters dokumentar om Gollums tilblivelse. Det er nok til mig.

Scroll ned til afsnittet hvor der står "The Taming Of Sméagol" med hvid skrift.

*edit* Forøvrigt var der skam også en 5-disc udgave af FOTR. Der indeholdt den femte en National Geographics-dokumentar om de omgivelser de skød filmen i.

Ekstramaterialet
AmbyAmbySkrevet 07/11-03 13:48 
Darknon >
ok hvis det bare er farverne på æskerne som er anderledes går det nok :-)

Farverne er ikke anderledes. Der er som sagt ikke forskel på selve boxen med eller uden statue.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KalicolaKalicolaSkrevet 07/11-03 13:50 
tak for linket... tja, måske er de 40min også nok for mig.. jeg er bange for at det er noget jeg må afgøre når jeg står med begge udgaver i hånden i butikken :-/
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig