X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Schalke 04 - Brøndby


Svar
MadsMadsSkrevet 05/11-03 20:06 
I morgen går det løs under 60.000 brølende Schalke fans. Kan Brøndby stå presset? - For jeg er ikke i tvivl om at de spilmæssigt kan stå op imod Sand & co.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 05/11-03 20:10 
Smalt nederlag er mit realistiske bud.

(Og hvorfor %#/)(%# sender TVDK ikke analog mere - jeg kan ikke engang se kampen :-/)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 05/11-03 20:12 
Træls. Du må da kunne finde et alternativt sted at se kampen?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 05/11-03 20:13 
Håber der er noget ARD1 eller sådan noget, som streamer på nettet eller noget i den stil...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 05/11-03 21:03 
Er det dit fjernsyn som ikke kan modtage signalet, eller?

Jeg tror også på en smal sejr, måske en 2-1 til Schalke. Laudrup's system er meget internationalt, kantspillet er rigtig godt og midtbanen er stabil. Forsvaret er efter min mening også (når Auri altså er skadesfri) klart det bedste pt. i Sas-ligaen. Dansk fodbold har altid ligget godt til tysk fodbold, og med den klasse som Brøndby viser iøjeblikket er det slet ikke umuligt at gå videre.
ComradeComradeSkrevet 05/11-03 21:25, rettet 05/11-03 21:26 
Tror på Schalke !
Godt nok har de ikke klaret sig specielt godt i år, men de må have en del selvtillid efter kampen mod Bayern München.

Man kan sige det samme om Brøndby, men alligevel tror jeg et eller andet sted ikke på, at de kan klare dem.

Men en spændene kamp -det skal det nok blive!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 05/11-03 22:51 
FreddiE >
Er det dit fjernsyn som ikke kan modtage signalet, eller?

Nej, det er TVDK som ikke sender per analog parabol (som sagt).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MinhMinhSkrevet 05/11-03 23:32 
Øv, det var da ærgeligt. Især da du har en interesse i at se kampen jf. din profil.

Men så er det godt man kan se kampen og sætter sine penge på Schalke ;).
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 08/11-03 09:50 
Jeg fik en mindre hjerneblødning i Torsdags og satte 100,- på Andreas Jacobson som første mål-scorer. Nice det gav 1800,- igen. Men havde også sat 100,- på 2-1 til Brøndby, det holdte desværre ikke.

En af mine gode venner havde sat 100,- på 2-1 til Brøndby, troede han. Han var kommet til at sætte på 2-1 til Mallorca istedet for, og lagde først mærke til det, da kampen gik i gang. men hans fejl-odds gav 1700,-.

Andre herfra der skal over og se retur-kampen d. 27/11?.

Vi er efterhånden en hel del, der tager afsted fra Aalborg til dette brag.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig