X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket spil?


Svar
majjohamajjohaSkrevet 05/11-03 19:42 
Hvilke af disse fighters (beat em ups?) er bedst?

Garou: Mark of wolves, The King Of Fighters 2002, eller Street Figter III: Double Impact?
CalleCalleSkrevet 05/11-03 19:44 
Det bedste er Powerstone 1 og 2, man skal bare have disse spil, for de er uåndværlige.
MadsMadsSkrevet 05/11-03 19:48 
Du skal have Street Fighter Alpha 3!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
majjohamajjohaSkrevet 05/11-03 19:54 
Hold jeg nu til de spil jeg skrev!
AndyAndySkrevet 05/11-03 20:18, rettet 05/11-03 21:01 
Selvfølgelig The King Of Fighters 2002!
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
MadsMadsSkrevet 05/11-03 20:20 
Garou!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RJKRJKSkrevet 05/11-03 20:26, rettet 05/11-03 20:26 
Naiera er her ikke i tiden, så jeg svarer bare, det jeg han vil sige:

Garou.

;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
majjohamajjohaSkrevet 05/11-03 20:34 
Hvad ville du så selv sige, Rune?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 05/11-03 20:35, rettet 05/11-03 20:39 
Power Stone 1 & 2 er lidt utraditionelle fighters, men de er superfede begge to, none the less :)

Sorterer man dem fra, vil jeg mene at Garou er det bedste

EDIT: Sorry, så ikke at du oprindeligt slet ikke nævnte Power Stone spillene :) Så nøjes jeg bare med at sige Garou i stedet :)
majjohamajjohaSkrevet 05/11-03 20:41 
Hmm... 3 Stemmer på Garou :P Det lyder fornuftigt...
RJKRJKSkrevet 05/11-03 22:49 
Matt >
Hvad ville du så selv sige, Rune?

Jeg spiller ikke så meget 2d-fightere. Men Garou er det af de tre, som jeg selv har købt, såeh... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarklynoonDarklynoonSkrevet 05/11-03 22:54 
hvorfor vælge street fighter 3 double impact, når street fighter 3 third strike fight for the future, er det bedste. i den serie
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 06/11-03 09:28, rettet 06/11-03 10:25 
Det kommer an på hvem man er.

Garou excellerer ved sit meget simple system og charmerende stil. Man skal kun bruge joystick bevægelser der er forholdsvist lette at udføre (stort set kun kvartcirkler og dragonpunch). Det er et godt spil, især for dem der ikke er så fortrolige med genren, men kan godt komme til at føles lidt for generisk med tiden pga. figurer der måske ikke er helt varierede nok i forhold til hinanden.

KOF2002 er ovre i den anden grøft med utroligt varierede og interessante figurer og et mangesidigt kampsystem. Her kan det faktisk virke lidt uoverskueligt at skulle tilpasse sig de mange forskellige figurers anderledeshed i forhold til hinanden. Her gives rig mulighed for fordybelse og variation i spillet. Desuden er challenge mode, som man spiller for unlocke bla. KING, ganske underholdende, om end lidt svær.

Endelig er der SF3: third strike (lad bare være med at overveje dobbelt impact) som jeg nok aldrig bliver træt af at spille. Det er perfekt balanceret og raffineret Street Fighter gameplay, med en stemning i grafikken og musik der virker ualmindeligt spilmotiverende.
Kampsystemet er let at gå til (køb en pal og læs den udmærkede manual, eller læs dig til det på gamefaqs), men så godt udtænkt at det åbner op for virkelig dybt og sofistikeret gameplay når man når ind i det.
Personligt mener jeg at SF3:TS er den bedste 2D fighter der nogensinde er lavet =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/11-03 12:57 
dRxL >
Personligt mener jeg at SF3:TS er den bedste 2D fighter der nogensinde er lavet =)

Er nødsaget til at tilslutte mig denne kendsgerning. Sjældent har jeg gennemtæsket en fighter så meget (næsten i lige så stor stil som SFII). Kommer til at tænke på min gamle Dreamcast Online-anmeldelse af SFIII: 3rd Strike (den japanske). Lidt kikset læsning sammenlignet med min senere udvikling som skribent, men det var trods alt umiddelbart motiverende at skrive om konsolspil dengang:

Street Fighter III: 3rd Strike (Dreamcast Online.dk)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
DarklynoonDarklynoonSkrevet 06/11-03 13:53, rettet 06/11-03 13:58 
lige lidt ekstra til drxl besvarelse

garou´s simple system med supers er nu også at finde i sf3 3 strike(læs skyblazer review, ), plus at begge spil indeholder en mere adv form for block,

garou har just defend, block i sidste øjeblik og få en lille del energi igen.

sf3 har parry, fremad eller nedad i rette øjeblik og få engergi overført til dit super meter.

sf3 har ex special som udføres med 2 knapper, det har garou ikke, men det har så top attacks istedet. som giver et ekstra move indenfor bestemt en del af din engergibar

men sf3 har et mere varieret udvalg af characters end garou, der dog som plus ikke freak characters som twelve,necro og Q(jeg ved godt at nogen synes at oro skulle høre til i den gruppe,men ignorer jeg fuld ud)

forresten er der en grund det er double impact du nævner og ikke 3 strike
Mortal Kombat the mother of all fighting games
quadquadSkrevet 06/11-03 15:29 
SkyblazeR >

"Grafikken er for vild!" ;)
NaieraNaieraSkrevet 08/11-03 11:27 
RJK >
Garou.

Jeg ville så skrive "MOTW", da Garou i andre sammenhænge kan betyde så mange andre spil, men ellers er det jo selvfølgelig det eneste jeg kunne finde på at svare ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 08/11-03 11:43 
Det er der alligevel ikke andre ens os to der går op i.

Eller: jeg ved det og du går op i det ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 08/11-03 13:47 
Det var ikke supers men specials systemet jeg fandt for generisk og simpelt. Supersystemet kan jeg egentlig godt li' på trods af at det bare er en forsimplet og generaliseret udgave af supersystemet fra third strike.

Det er bare det at alle figurerne i MOTW (glade nu myrekneppere? ;-)) laver deres special moves på stort set samme simple måde. Hvilket er endnu mere tydeligt med supers der er helt genraliserede ned til 2 gange frem kvartcirkel og enten et spark eller slag, der så også kan varieres med svag og stærk version.

Det er fint nok for newbies, men det får bare figurerne til at føles så éns, hvilket det generelle karakter design i MOTW desværre heller ikke modvirker.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig