X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP the real deal?


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 04/11-03 22:17 
Billede af prototype(?):
http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=8853
HOTDAMN!!! Hvis dét er den, ér jeg solgt!
Born to kill space
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/11-03 22:20 
Har ellers læst et sted, at den kommer med skulderknapper og analogt stik.
Zzap!Zzap!Skrevet 04/11-03 22:28 
Hvem siger at joypaddet ikke er analogt.

Typisk Sony design, noget som man ikke ville have forestillet sig, men alligevel så selvfølgeligt og "rigtigt" når man ser det.
Born to kill space
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/11-03 22:30 
Er analoge stik ikke de dér "pinde"? Man lærer noget nyt hver dag... :D
PapandPapandSkrevet 04/11-03 22:31 
Savle savle...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Zzap!Zzap!Skrevet 04/11-03 22:34, rettet 04/11-03 22:34 
Det specielle ved analog styring er jo at den kan registrere "alle" retninger og kræfter. Der er ingen grund til at det skal være udformet som et stick.
Born to kill space
ComradeComradeSkrevet 04/11-03 22:34 
Den ser fed ud, men tvivler dog lidt på hvor god komforten er..
Men nu er det jo kun en koncept model, og alt kan jo ændres :)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Zzap!Zzap!Skrevet 04/11-03 22:36 
Den er lille, og det er det vigtigste. Man kan ikke både få supergod komfort, og en lille kasse. Men det bliver da ikke værre end at holde en GBA SP, eller en standard mobil.
Born to kill space
Star SoldierStar SoldierSkrevet 04/11-03 23:02 
Sjovt nok tænkte jeg en ting da jeg så den; rids riiiiiids, der går 2 dage og så ligner den en tvebakke.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
ChronoChronoSkrevet 05/11-03 07:16 
Den er da overhovedet ikke fed. Håber godt nok de får lavet om på det design, de skal ikke glemme at den er til at spille på - den skal jo ikke se bare se godt ud. (Hvad den nu egentlig heller ikke gør)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
VictorVictorSkrevet 05/11-03 09:01 
Syntes den se grim ud...Kan ikke lide når skærmen sidder i midten. Som en anden sagde ligner den garanteret en tvebak efter 2 dage...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/11-03 10:01 
For folk, som mig, der ikke lige er i besiddelse af verdens mindste fingre, tror jeg nok der skal opstå irritationsmomenter med styringen inden længe!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
AndyAndySkrevet 05/11-03 10:06 
Den ser da for lækker ud!
*Begynder at savle ned på keyboardet*
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
MIKA-LMIKA-LSkrevet 05/11-03 10:10 
Læs hvad der står....

Det er en koncept model, en chance for designerne til at komme ud med alle deres ideer - dette er sikkert kun ét ud af 100 billeder/tegninger. Har I nogensinde set konceptmodeller af fx Dreamcasten, en af disse lignede mere end noget andet en støvsuger fra mars.

For undertegnede ser den virkelig stilet, men dog også aldeles ubrugelig, ud. Men med Sonys tidligere success mht. at lave et brugbart joypad, mon de så vil tillade sig selv at falde mere igennem end GBAen har? (hvis det altså skulle være muligt)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
3of193of19Skrevet 05/11-03 10:21 
Det vigitste med en portable er alligevel levetiden, og jeg tvivler stækrt at Sony bliver i stand til at lave noget acceptabelt når der skal være det decideret "drev" i maskinen.
MIKA-LMIKA-LSkrevet 05/11-03 10:30 
Så længe der kommer en dock med, har jeg personligt ikke brug for at den holder meget mere end et par timer - bare den holder til transporttiden til og fra arbejde, så kan jeg lige så godt stille den i en dock som at ligge den i en skuffe når jeg kommer hjem. Men kunne de få den op i nærheden af de 10 timer ville det jo heller ikke gøre noget....
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 05/11-03 19:26 
Nu bringer Lik-sang også billedet under overskriften "The first real pictures of Sony's handheld console PSP (PlayStation Portable) released"

---- Klip ----

After months of speculation, Sony unveiled a single piece of concept art which indicates what its forthcoming PSP game deck might look like. At Sony's Corporate Strategy Meeting, held today in New York City, the concept art of the PSP showed a thin, rounded rectangular handheld game deck with a 4.5-inch 16:9 letterbox LCD screen, sporting a snap-on cover and hand lanyard.

---- Klip ----

- og artiklen fortsætter.

Læs det hele her!
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
AsseAsseSkrevet 05/11-03 19:28 
MIKA-L >
For undertegnede ser den virkelig stilet, men dog også aldeles ubrugelig, ud. Men med Sonys tidligere success mht. at lave et brugbart joypad, mon de så vil tillade sig selv at falde mere igennem end GBAen har? (hvis det altså skulle være muligt)

Siger du at Playstaion'en har et godt joypad? Eller bare "brugbart"?
majjohamajjohaSkrevet 05/11-03 19:32 
Håber godt nok ikke den kommer til at se sådan ud, håber lidt på et analog stick som på PsOne / PS2, og en måde at beskytte skærmen på.. Nogen der ved hvad prisen for spil ca. bliver?
MIKA-LMIKA-LSkrevet 05/11-03 20:05 
Mr.Good >
Siger du at Playstaion'en har et godt joypad? Eller bare "brugbart"?

Jeg siger (mener) at den har det bedste all round joypad.
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
MarcusMarcusSkrevet 05/11-03 20:07, rettet 28/03-04 18:01 
Den ser ikke specielt handy ud efter min mening, den ligner nærmest en fjernbetjening med skærm.

Synes også Playstation gamepaddet er et godt et.
Helst uden analog.
JoachimMAJoachimMASkrevet 05/11-03 20:28 
Det eneste problem jeg kan se ved designet er at skærmen meget let kan blive ridset i lommen etc - det er til gengæld også et stort problem.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
FourDFourDSkrevet 05/11-03 20:41, rettet 05/11-03 20:42 
jeg er ikke så bange for ridser på skærmen, da der vidst også hører en ting man kan folde ud over skærmen med.

men noget helt andet er at den ser så glat ud, hvilket jeg kunne forestille mig er MEGET irreterende at holde på.

men glæder mig dog til at se hvad den lille maskine kan!
jeg har dog ingen planer om at invistere i den.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Zzap!Zzap!Skrevet 05/11-03 21:22, rettet 05/11-03 21:24 
Dét med ridser, ville jeg ikke bekymre mig så meget om. Det har ikke været noget problem på mobiltelefoner, og Apples iPod som har en lignende front, har jeg aldrig hørt nogen klage over. Efter al sansynlighed bliver fronten udskiftelig, ligesom på telefoner, så hvis man kommer til at lave en ordentlig ridse, er der ingen grund til tårer.
Bagsiden er, forøvrigt hvis man ser efter, lavet i lidt mere tekstureret plastik.
Jeg kan ikke rigtig se hvad der menes med, at det skulle være irriterende at holde på noget glat? Der kan skam være rigeligt med friktion på en glat overfalde, prøv f.eks. at køre fingeren hen over en rude.
Born to kill space
AsseAsseSkrevet 05/11-03 21:36 
MIKA-L >
Mr.Good >
Siger du at Playstaion'en har et godt joypad? Eller bare "brugbart"?

Jeg siger (mener) at den har det bedste all round joypad.


Okay, det er der flere meninger om..;)
Zzap!Zzap!Skrevet 05/11-03 22:05 
MIKA-L >
Det er en koncept model, en chance for designerne til at komme ud med alle deres ideer - dette er sikkert kun ét ud af 100 billeder/tegninger. Har I nogensinde set konceptmodeller af fx Dreamcasten, en af disse lignede mere end noget andet en støvsuger fra mars.

Hvis de frigiver officielle billeder, tror jeg ikke at de ændrer designet særligt meget. Det burde jo faktisk også, så relativt tæt på den endelige afsløring ved E3 2004, være ved at være færdiggjort.
Husk på at al design er en svær balancegang mellem flere modsatrettede mål. F.eks. Den skal være lille, så den er behagelig at bære rundt i lommen, men samtidig skal den også være til at holde ordentligt på, når man bruger den. Batteriet skal være lille, men effektivt. Den skal være lavet med nyeste teknologi, men samtidig kunne tåle slag og rystelse o.s.v.

De dér konceptmodeller af Dreamcast du taler om, er det noget du har et link til, eller kan sige mig hvor jeg kan se? IMO så er Dreamcast en af de flotteste konsoller nogensinde.
Born to kill space
ChronoChronoSkrevet 06/11-03 19:21 
Jeg har hjulpet Sony - De må få dette design helt gratis af mig :)

Sådan skal PSP da se ud!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/11-03 19:36 
Læste lige PDF filen, der var linket til. Jeg er meget spændt på fremtiden!

Men:

"Sony is always beside you"? - adddd! Jeg skal kaste op ;-)

Og hvordan skal almindelige mennesker få råd til den teknologi?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dpldplSkrevet 06/11-03 19:49 
Chrono >
Jeg har hjulpet Sony - De må få dette design helt gratis af mig :)

Cool design ;)

Men den vil fandme(sorry) være ubehagelig at have i lommen. :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FourDFourDSkrevet 06/11-03 21:42 
Chrono >
Jeg har hjulpet Sony - De må få dette design helt gratis af mig :)

HA! nice :D
men som en anden siger ville den være svær at have i lommen.
men det ville da helt klart være nice :D

PS. er jeg den eneste der glæder mig til at se hvad den lille PSP kan præstere?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ChronoChronoSkrevet 07/11-03 07:26 
Det er jo ikke meningen man skal have den i lommen vel - det er svært at se skærmen så :)

PS: Jeg glæder mig skam også til at se hvad den kan. Det bliver også spændende at se hvilke PSX spil der skal genudgives, selvom jeg nu helst vil have nogle helt nye spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/11-03 11:44 
MIKA-L >
Har I nogensinde set konceptmodeller af fx Dreamcasten, en af disse lignede mere end noget andet en støvsuger fra mars.


Så i stedet for at lave en der lignede en støvsuger lavede de én som lignede et vaffeljern :)
NaieraNaieraSkrevet 08/11-03 11:34 
Mr.Good >
Okay, det er der flere meninger om..;)

Nævn venligst hvad du mener er bedre...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
jaesjaesSkrevet 25/11-03 18:49 
Jeg kan ikke huske om det er nævnt herinde, men Sony har offentliggjort, at "kontrolleren" vil minde om DS2.
PSP´en vil dog "kun" have to skulderknapper, og ét analogt stik.
ChronoChronoSkrevet 26/03-04 19:54 
Så kom den første film fra et PSP-spil - Death Jr.

Det ser da ganske sjovt ud, og den kan da vist lidt mere end PSX'en.

Death Jr.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig