X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario Sunshine tager livet af mig!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/11-03 21:12 
Secret stages er ondskab i dets reneste form.

Er det kun mig, der er svag eller? Jeg savner muligheden, for at kunne hoppe forbi dem :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/11-03 21:15 
Secret Stages?

Tænker du på dem hvor man får stjålet Fludd?

Dem synes jeg var de sejeste af dem allesammen.
For sejt at klatre rundt på gigantiske legetræklodser, der snurrer rundt i luften.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 04/11-03 21:22 
Ja, jeg synes også banerne uden Fludd var et cool throwback til de gamle Mario-spil - udover at ofte være svære som bare helvede! Så nej, B2P, det ikke kun dig der bare er svag, om end jeg ikke skal kunne udelukke den mulighed ;)
(...)
FanboyFanboySkrevet 04/11-03 21:24 
De kan godt være lidt tricky, men jeg syntes nu de er fede nok.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 04/11-03 21:27 
SeventhSun >
Secret Stages?

Tænker du på dem hvor man får stjålet Fludd?

Dem synes jeg var de sejeste af dem allesammen.

Jeps! Jeg elsker dem også - Det får bare det gode "flow" i spillet, til at gå i stå. Når man kæmper og kæmper! Her var Mario 64 lidt bedre - man kunne klare andre opgaver, og senere vende tilbage og kæmpe. I stedet for, at spillet næsten stoppes.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MarcusMarcusSkrevet 04/11-03 21:32 
Born2Play>> Skynd dig at sende det til mig gratis!, så skal jeg nok ofre mig og dø i stedet. :)
Jeg ved godt at det er svært at lade en anden dø men lad være med at tænke på det på den måde :)
tastasSkrevet 04/11-03 21:39, rettet 04/11-03 21:40 
Jeg håber på, at de vil lave et helt spil med de baner, selvom jeg er godt klar, at det sker nok næppe...

Syntes bare de er så fede ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 04/11-03 23:40 
Synes også de kan være ret provokerende engang imellem. Men sjove er de da... :)
PlaykidPlaykidSkrevet 05/11-03 12:44 
Jeg synes banerne er en vigtig del af spillet.
De kan få mig til at flippe ret meget ud, fordi banerne er yderst provokerende og det gøre det ikke bedre med den hående di-da-dum melodi!

Men de er flotte og sætter en på en stor prøve.
Spiller nu: Halo 3
DommergaardDommergaardSkrevet 05/11-03 13:08 
Synes at musikken er genial :D
tastasSkrevet 05/11-03 13:20 
Ja ;)

Jeg har den endda på MP3. Da Nintendo lavede julekalender sidste år, var den som download!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 06/11-03 17:56 
Nice, send den til mig :D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig