X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forskel mellem OoT og OoT MasterQuest?


Svar
RafRafSkrevet 04/11-03 19:18 
Hvad er forskellen mellem Ocarina of Time og Ocarina of Time: Master Quest???
Gerne detaljeret:)
JoachimMAJoachimMASkrevet 04/11-03 19:29 
Spillet er i bund og grund det samme, men alle puzzle'ne er blevet redesignet og spillet er blevet sværere.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
GatmanGatmanSkrevet 04/11-03 19:30, rettet 04/11-03 19:31 
Diverse puzzles i hver dungeon er blevet ændret. Der er fx kommet andre triggers, nogle dungeons skal gennemføres af anden "rute" osv.
Nogen vil sige de nye puzzles er sværere. Det synes jeg for så vidt også nogle af dem er, men det er efter min mening i kraft af, at de er blevet en kende mere ulogiske.
Ved ikke lige hvor detaljeret det kan forklares uden at lave spoilers.

EDIT: For sent..
DarklynoonDarklynoonSkrevet 04/11-03 19:43 
gatman vedr dit tagline "I go "Rarr, rarr!" like a dungeon dragon", gå jeg ud fra den er fra A tribe called quest feat. lons nummeret scenario, det er intet "i go" i den linje.

selve teksten hvor den linje fremgår, lyder sådan
"When I travel to the Sun I roll with the squadron
RRRRRROAW RRRRRRROAW like a dungeon dragon"
Mortal Kombat the mother of all fighting games
RafRafSkrevet 04/11-03 19:45 
Altså det er næsten ingen forkselle?
Det er da lidt latterlidt så...men fedt nok, så findes der et Zelda update mere:)
AndyAndySkrevet 04/11-03 20:05 
Også var der lige mig der er nå'et længere i MQ end i OOT;O)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
GatmanGatmanSkrevet 04/11-03 20:34 
Darklynoon >
... A tribe called quest feat. lons nummeret scenario, det er intet "i go" i den linje.....

Ja, du har ret. Grunden til jeg valgte at skrive det i min tagline var, at jeg studsede over at 50 Cent siger næsten nøjagtig det samme på G-Unit - G-Unit Anthem, der er blot den forskel, at han siger "I go" før.
At jeg så valgte 50s version er fordi den virker bedre som en enkeltstående sætning.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 04/11-03 20:41 
tak for forklaringen, har dog ikke hørt 50 cent siden how to rob...tracket ,men jeg morede godt forleden dag da en mor spurgte på hendes ikke særlig gamle søn´s vegne, efter det nye 150 cent album
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig